Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag15°3°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor La ferme de Maurel voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis La ferme de Maurel in het Nederlands

Absoluut de moeite !

Marc
23-9-2011

Prachtige streek. Een waar paradijs voor fietsers en wandelaars. Rustig en schitterende ligging. De uitbaters komen uit het horeca-wereldje en dat merk je (in positieve zin uiteraard) !

Gereisd met vrienden in juni 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La ferme de Maurel in Le Fossat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La ferme de Maurel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.