Reviews over Le Fossat

Fantastisch, relaxed, prachtig uitzicht

Jan Ootes,
    23-10-2016

Hele mooie rustige lokatie met veel ruimte

Een plaats waar je tot rust komt

Thierry,
    3-6-2013

voor mensen die tot rust willen komen is dit een uitstekende plaats een echte aanrader. Als je aankomt bij de Chambres d'Hote heb je meteen een gevoel van rust en een héél mooi uitzicht op de pyreneeën.

Je hebt een héél goed uitgebreid ontbijt en zeer gevarieerd. De kamers zijn zéér gezellig ingericht en proper, en je krijgt bij aankomst een warm onthaal dit maakt het verblijf heel aangenaam en de twee de eigenaars Ann en Jef gaven steeds goede tips om uitstappen te doen.

Thierry

Magnifique !

Hendrik,
    7-2-2012

Gewoonweg een aanrader ! Prachtig domein, rustige omgeving, relaxte sfeer, toffe (discrete) eigenaars. Tijd is werkelijk voorbijgevlogen. Zee van ruimte. De kids hebben zich reuze ge-amuseerd, dus wij ook gelukkig. Voor herhaling vatbaar ...

Absoluut de moeite !

Marc,
    23-9-2011

Prachtige streek. Een waar paradijs voor fietsers en wandelaars. Rustig en schitterende ligging. De uitbaters komen uit het horeca-wereldje en dat merk je (in positieve zin uiteraard) !

Le Fossat scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews