Bed and Breakfast Le Moulin de Sals

Laatste review

geweldige plek voor het hele gezin

eveline hoedemaeker,
3-9-2014

In juli 2014 verbleven wij een week met onze dochters van 9 en 11 bij Bas en Diana in hun geweldige Moulin de Sals. Heerlijke kamers met een geweldig overdekt terras met een nog mooier uitzicht. Goede bedden, rustig en elke ochtend een lekker verzorgd ontbijt. Het zwembad is heel erg mooi en zo ook de omgeving. Leuke dorpjes en markten voor de meiden, die samen hun eigen grote kamer met dvd hadden. Bas en Diane zijn zeer gastvrij en reuze aardig met de kinderen waarvoor veel speelruimte is. De prive BBQ in de enorme tuin is de icing on the cake. We hebben genoten en komen graag terug. Een echte aanrader voor een gezin dat een week aan rust en ruimte toe is!

Kenmerken

3-9-2014

'Paradijs in Frankrijk'

Ruud en Joke
7-7-2014

Deze plek is een plek om je totaal te ontspannen! Een fantastische plek waar je alleen het geluid van de natuur hoort. Zeer gastvrije en vriendelijke eigenaars. Goede service. Na het bezoeken van diverse mooie plaatsjes kon je heerlijk afkoelen in het zwembad. Ook onze hond heeft het ontzettend naar de zin gehad. We hebben genoten! Eén minpuntje: we moesten weer terug naar huis....

droomplek om te onthaasten

marike
1-7-2014

Pittoresk plekje in een prachtige landelijke omgeving, met veel riviertjes en water(vandaar minder geschikt voor kinderen). Heerlijk zoutwater zwembad tussen de lavendel, met veel schaduw en zonnige plekjes om te ontspannen. Buitengewoon gastvrije eigenaars van de molen, ook voor de hond die we mee mochten nemen. Kamers en sanitair heel verzorgd met zalig bed. En niet te vergeten iedere ochtend een uitgebreid ontbijt op "ons" eigen bordesje met super uitzicht.De weken vlogen voorbij... Zeker een aanrader!

Chapeau voor de eigenaren van " le moulin de sals". Marcel en Marike

Ruimte en rust

Anja Kemp
15-6-2014

Enorm genoten van een paar dagen vakantie in Bed and Breakfast Le Moulin de Sals. Gastvrij ontvangen door Bas en Diane, heerlijk gegeten, gezwommen in het prachtige zwembad. 's Morgens op blote voeten door de grote tuin, heerlijke wandelingen gemaakt en de oude stad Cahors bezocht. Onze rust werd aangenaam onderbroken door de nachtelijke roep van de uil.

Zalig genieten...

Michel Verschooten
26-11-2013

In Le Moulin is het echt zalig genieten van totale rust en stilte voor diegenen die dit opzoeken op vakantie.

Er is in de buurt ook redelijk veel te bezichtigen als je een wagen voorhanden hebt.

Wij zijn dit jaar voor de 4e of 5e keer geweest en hadden wederom spijt dat de vakantie al om was en we afscheid moesten nemen van dit paradijsje en hun bewoners.

Echt zalige mensen die weten wat genieten is...

Een aanrader!!!

Super mooi plekje in de midi Pyrenee

Henk Ahuis
26-11-2013

Dit adres wint op alle fronten:

Supermooie ligging

Nette kamers

Gastvrije eigenaren Diane en Bas weten het je onmiddellijk naar de zin te maken. Aanrader.

Wat een rust!

Arne, Petra & Evi
5-8-2012

Twee weken hebben wij mogen vertoeven op deze prachtige plek. We hadden de B&B variant en die is ons super, samen met onze 15-jarige dochter, goed bevallen.

Het was er stil en prachtig. Diane & Bas zijn erg gastvrij. En Appie was steeds gezellig aanwezig.

Elke ochtend stond er een heerlijk ontbijt op de veranda voor ons klaar. We hebben ook een keer gebruik gemaakt van de mogelijkheid om daar 's avonds te eten. Ook een echte aanrader!

Door lavendelgeuren zijn we omringd geweest. Wij gaan zeker terugkomen.

een mooie en rustige plaats voor te genieten.

Familie Van Leugenhaege
31-7-2012

s'Morgens wakker worden (25°C) met een fantastisch ontbijt op het terras en genieten van de zon. Veel documentatie voor uitstappen in de omgeving en terug aangekomen in het huisje, genieten van een frisse duik in het mooie zwembad.

Een plek om echt weer bij te komen

Ronald
12-8-2011

Fantastische ligging, ontzettend aardige gastheer en gastvrouw.

heerlijke rustige plek

Erwin en Ann
28-7-2011

Goede ontvangst.

Diane is een gastvrouw om"U" tegen te zeggen. zij zorgt ervoor dat gasten van het eerste ogenblik tot rust komen.

Je kan genieten van het mooie uitzicht, een leuk zwembad en vooral veel rust.

Lekker ontbijt, goede bediening, goede bedden... enz.

Ondanks de mindere weersomstandigheden, toch ontspannen terug naar huis gekeerd.

Super

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Moulin de Sals in Le Boulvé (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Moulin de Sals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.