Camping Le Plô

Contact

92 reviews over Camping Le Plô

• 9Brander03-08-2020

Fantastische week gehad!

We zaten met onze kinderen 6 en 8 jaar op camping Le Plô. We kwamen aan en hadden problemen met 1 van onze fietsen. Deze werd dezelfde dag nog in orde gemaakt door de eigenaar. Daarnaast hebben we gezien en gemerkt dat Richard en Kristal erg behulpzaam waren richting alle camping gasten. Onze kinderen hebben non stop gespeeld met de vele andere kinderen op de camping en hadden eigenlijk geen tijd om uitstapjes met ons te maken ;-)

Wat betreft de Corona maatregelen; top geregeld!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9Jessica Paulisse22-08-2019

Heerlijke tijd gehad.

Leuke gemoedelijke camping, waar kinderen snel contact maken. Prachtige ruime plekken. Veel te doen en te zien in de omgeving. Heerlijk eten in Brassac, patatjes op de camping ook heerlijk. Lekker zwembad, gezellig kampvuur. Onwijs vriendelijke eigenaren. Genoten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Melanie Blom17-08-2019

Fantastisch!

Wat een fijne camping! Voelde ons er vrijwel gelijk thuis. De gereserveerde plek lag wat ons betreft wel erg in de zon en gelijk ging Richard aan het werk om een andere mooie plek te zoeken. En dat is gelukt! Mooie schaduwrijke plek met een prachtig uitzicht! Elke avond de zonsondergang bekijken, een echt vakantie gevoel. De kinderen hebben genoten van het zwembad, de vriendjes en het marsmellow roosteren op het kampvuur en de trampolines met het zeer ruime speelveld. De laatste nacht mogen slapen in een huurtent zodat We smorgens vroeg weg konden. Wat een gastvrijheid en behulpzaamheid. We waren te vroeg weg om jullie te bedanken dus nu maar via deze weg. Bedankt voor de fijne tijd bij jullie!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Rozema14-08-2019

Een klein paradijsje

Een klein paradijsje, Een zeer vriendelijk ontvangst door Kristel. Na een korte uitleg over afval scheiden, toilet gebouw etc bracht ze ons naar onze plek. Meteen werd de vraag gesteld, is deze plek naar wens? Uiteraard, wat een ruimte 10x15 😊 Niks was Richard en Kristel te veel, vragen over een uitstapje, we kregen alle info die ze konden geven. Toen bleek dat de radiografisch bestuurbare auto van onze zoon kapot was, was het geen probleem om een pakket vanuit NL te laten komen. En toen we met onze jongste dochter om 20.30 toch naar een arts wilden legde Richard ons uit waar we moesten zijn en wenste ons sterkte en ow ja mochten de oudste 2 kinderen iets willen zijn ze uiteraard bij ons welkom, wauw. De volgende morgen toen we brood gingen halen werd er meteen gevraagd hoe het ging en of ze iets voor ons konden doen. Juist die persoonlijke aandacht heeft ons goed gedaan. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Wij zijn vol lof❤️

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Fam Brands - Kleij29-07-2019

super familiecamping

De Nedelandse eigenaars doen er alles aan om hun gasten te verwennen. Wat hoger gelegen heeft zo z’n voordelen als het in de zomer zeer warm wordt. 5 graden frisser dan in het dal. Het zwembad zorgt voor de nodige verkoeling en onze kinderen hebben al vanaf de eerste dag vriendjes gevonden. Echt een aanrader. We reizen elk jaar in Frankrijk en deze blijft onze favoriet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Edwin muylaert02-09-2018

Geweldige camping voor wie rust en comfort zoekt.

Super goede ontvangst. We werden vriendelijk ontvangen en Richard toonde ons de mogelijkheden. De plaatsen zijn heerlijk ruim en de verscheidenheid is zo dat er voor ieder wat is. Het sanitair is keurig en schoon. Heerlijk zwembad. De relax ruimte is door de kids in de avonden ook gebruikt om met nieuwe vriendjes te spelen. Heel huisdier vriendelijk. De camping ligt in een prachtige streek en is een goede uitvalsbasis voor dagtrips. Het is mooi wandelen in de directe omgeving. Er zijn niet echt hele.grote.steden in de buurt. Dat kun je als voor en nadeel.zien. De te huren faciliteiten zagen er goed uit. Echt top!!! Een aanrader voor jonge gezinnen die van buitenleven houden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9familie Vermeulen14-08-2018

Wat een droomplek

Alles wat op de website staat klopt! Voor het eerst hoefde ik niet te wennen aan een camping. De plekken zijn lekker groot en hebben een ondergrond van gras, de camping is redelijk vlak (kinderen kunnen er gewoon fietsen), het zwembad is groot genoeg, alles is pico bello in orde, netjes en goed verzorgd. Het brood dat je kunt bestellen is heerlijk en ook de (grote!) portie frietjes zijn heerlijk. Er is geen animatieprogramma (op het hout sprokkelen voor het wekelijkse kampvuur met marshmellows na), maar dat vonden wij heerlijk. De kinderen regelen zelf een (voetbal)competitie en vinden genoeg vriendjes. Voor Richard en Kristel is geen vraag te gek en ze hebben dan van alles voor ons geregeld (buiten paardenrit; huisartsenbezoek; gereedschap; hun prive wasmachine ingezet ivm defecte wasmachine door een overdosis stroom van het Franse Electriciteitsnet etc.). Kortom, dit is een camping die we met een gerust hart aan anderen aanbevelen!

• 8Martijn + Karen & kids06-08-2018

Voor herhaling vatbaar!

Heerlijke ontspannen vakantie gehad. We hadden een ruime huurtent (Karsten) waar bijna alles al in zit. Ook een koelkast met vriezertje ( erg handig). Mooi gebied, niet heel toeristisch maar wel genoeg te doen/zien. Voor de kinderen is het echt een supercamping! Veel andere leeftijdgenootjes ( tot ca. 11 jaar) en genoeg te doen (zwembad, voetbal, tafeltennis, trampoline, lezen etc.). Kristel en Richard waren heel hulpvaardig en vriendelijk, bedankt! Mooi plekje hebben jullie!

Voor herhaling vatbaar!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Fam. aan de Wiel06-08-2018

Fantastische camping!

We hebben 2 fantastische weken gehad op camping Le Plo. Het mooie weer droeg daar zeker aan bij, maar ons heerlijke plekje vlakbij de speeltuin/toiletgebouw en het zwembad zeker ook! Le Plo is een ideale camping voor gezinnen met jonge kinderen. Zelfs onze peuter van 2 kon zelfstandig naar de speeltuin. Het kampvuur op woensdagavond was voor onze kinderen een absoluut hoogtepunt. Het sanitair en zwembad (met peuterbad) werden goed bij gehouden. Fijn was ook de douche + babybadje. De eigenaren zijn enorm hartelijk. Geen vraag is teveel.

We hebben leuke uitstapjes gedaan, waarvan het bezoek aan Carcasonne en de wandeling doot het 'stenen bos' (sidobre) de hoogtepunten waren! Kortom, een camping om terug te komen!

• 9Eetgelegenheden

• Oude reviews

7Rian Govaarts21-10-2017

Schitterende accomodatie

Fijne ontvangst heel vriendelijk. Mooi terrein en rustig gelegen. Geen druk verkeer.alles keurig onderhouden vooral het sanitair.

Gereisd met partner in februari 2017

Camping Le Plô info