Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Plô voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

97 Reviews over Le Plô

• 9Familie van der Wielen17-08-2022

Heerlijke, overzichtelijke familie camping!

Wij hebben de afgelopen weken genoten van ons verblijf op camping Le Plô. De camping is niet al te groot, maar alles is ruim opgezet. Wij vonden dit heel fijn met onze jonge kinderen. De kampeerplaatsen zijn ruim, en er is veel ruimte voor de kinderen om te spelen in de speeltuin, de reuze trampolines of het voetbal/volleybalveld. Onze jongste heeft zich ook erg vermaakt op de skelter! Het zwembad heeft een prima formaat in verhouding tot het aantal kampeergasten en er is een fijn peuterbad bij. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Richard en Kristel werken enorm hard om het iedereen naar hun zin te maken. Wij hebben dagelijks genoten van een wijntje of kopje koffie op het terras. 'S avonds zijn er ook pizza's en frietjes met snacks beschikbaar. Alles door Richard en Kristel zelf verzorgd, en allemaal heerlijk! Het sanitair is al wat ouder, maar schoon en wordt dagelijks goed bijgehouden. Kortom, wij zouden deze camping zeer aanbevelen

• 9Familie De Jong06-09-2021

Super camping!

We hebben een hele leuke vakantie gehad bij Le Plô! Onze jongens van 3 en 5 bleven het liefst op de camping: zwembad, 2 trampolines, speeltuintje en lekker de berg af scheuren met de skelters. Vriendelijke eigenaren, ze bakken heerlijke pizza’s en friet. Veel te doen in de omgeving, soms wel wat verder rijden, maar dat gaf ook niks omdat het zo mooi is daar. Klimbos, dierentuin, wandelen in de Sidobre, Albi en Carcassonne waren erg leuk!

• 9Fam Hartman26-08-2021

Heerlijke camping

Hele leuke, gemoedelijke familiecamping. De kinderen hadden veel aansluiting leeftijdsgenootjes. Er zijn veel speelfaciliteiten, alles in goede staat. Mooie omgeving. De Nederlandse eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. We hadden een mooie plek met onze tent.

• 7Noor24-08-2021

voor natuurzoekers

Landelijk gelegen camping met ruime plaatsen. Fijn zwembad en voldoende speelgelegenheden voor kinderen. Zeer hulpvaardige eigenaren.In de omgeving is veel te wandelen. Andere uitjes/bezienswaardigheden zijn al een gauw een uur of langer rijden (niet over de snelweg). Dat viel ons een beetje tegen.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Familie Gerritsen05-07-2021

Fantastisch, hier willen we nog een keer naar toe!

Mooie omgeving, aardige eigenaars, mooie rustige camping klein maar fijn.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Reesing06-09-2020

Genieten

Kristel en Richard hebben een werkelijk prachtig kampeerterrein gecreëerd in de afgelopen 19 jaar. Onze kinderen hebben heerlijk gespeeld in het zwembad, de hut, de speeltuin en over het hele terrein. De sfeer was ontspannen, het eten goed, het sanitair heerlijk schoon, het uitzicht en de omgeving mooi en het weer was ook prachtig met een heerlijk briesje op hete dagen. Wij hebben genoten.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Brander03-08-2020

Fantastische week gehad!

We zaten met onze kinderen 6 en 8 jaar op camping Le Plô. We kwamen aan en hadden problemen met 1 van onze fietsen. Deze werd dezelfde dag nog in orde gemaakt door de eigenaar. Daarnaast hebben we gezien en gemerkt dat Richard en Kristal erg behulpzaam waren richting alle camping gasten. Onze kinderen hebben non stop gespeeld met de vele andere kinderen op de camping en hadden eigenlijk geen tijd om uitstapjes met ons te maken ;-)

Wat betreft de Corona maatregelen; top geregeld!!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Jessica Paulisse22-08-2019

Heerlijke tijd gehad.

Leuke gemoedelijke camping, waar kinderen snel contact maken. Prachtige ruime plekken. Veel te doen en te zien in de omgeving. Heerlijk eten in Brassac, patatjes op de camping ook heerlijk. Lekker zwembad, gezellig kampvuur. Onwijs vriendelijke eigenaren. Genoten!

• 9Melanie Blom17-08-2019

Fantastisch!

Wat een fijne camping! Voelde ons er vrijwel gelijk thuis. De gereserveerde plek lag wat ons betreft wel erg in de zon en gelijk ging Richard aan het werk om een andere mooie plek te zoeken. En dat is gelukt! Mooie schaduwrijke plek met een prachtig uitzicht! Elke avond de zonsondergang bekijken, een echt vakantie gevoel. De kinderen hebben genoten van het zwembad, de vriendjes en het marsmellow roosteren op het kampvuur en de trampolines met het zeer ruime speelveld. De laatste nacht mogen slapen in een huurtent zodat We smorgens vroeg weg konden. Wat een gastvrijheid en behulpzaamheid. We waren te vroeg weg om jullie te bedanken dus nu maar via deze weg. Bedankt voor de fijne tijd bij jullie!

• 9Rozema14-08-2019

Een klein paradijsje

Een klein paradijsje, Een zeer vriendelijk ontvangst door Kristel. Na een korte uitleg over afval scheiden, toilet gebouw etc bracht ze ons naar onze plek. Meteen werd de vraag gesteld, is deze plek naar wens? Uiteraard, wat een ruimte 10x15 😊 Niks was Richard en Kristel te veel, vragen over een uitstapje, we kregen alle info die ze konden geven. Toen bleek dat de radiografisch bestuurbare auto van onze zoon kapot was, was het geen probleem om een pakket vanuit NL te laten komen. En toen we met onze jongste dochter om 20.30 toch naar een arts wilden legde Richard ons uit waar we moesten zijn en wenste ons sterkte en ow ja mochten de oudste 2 kinderen iets willen zijn ze uiteraard bij ons welkom, wauw. De volgende morgen toen we brood gingen halen werd er meteen gevraagd hoe het ging en of ze iets voor ons konden doen. Juist die persoonlijke aandacht heeft ons goed gedaan. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Wij zijn vol lof❤️

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar