Camping Le Plô

Camping Le Plô
8,5

86 reviews over Camping Le Plô in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldige camping voor wie rust en comfort zoekt.

Edwin muylaert
2-9-2018

Super goede ontvangst. We werden vriendelijk ontvangen en Richard toonde ons de mogelijkheden. De plaatsen zijn heerlijk ruim en de verscheidenheid is zo dat er voor ieder wat is. Het sanitair is keurig en schoon. Heerlijk zwembad. De relax ruimte is door de kids in de avonden ook gebruikt om met nieuwe vriendjes te spelen. Heel huisdier vriendelijk. De camping ligt in een prachtige streek en is een goede uitvalsbasis voor dagtrips. Het is mooi wandelen in de directe omgeving. Er zijn niet echt hele.grote.steden in de buurt. Dat kun je als voor en nadeel.zien. De te huren faciliteiten zagen er goed uit. Echt top!!! Een aanrader voor jonge gezinnen die van buitenleven houden.

Wat een droomplek

familie Vermeulen
14-8-2018

Alles wat op de website staat klopt! Voor het eerst hoefde ik niet te wennen aan een camping. De plekken zijn lekker groot en hebben een ondergrond van gras, de camping is redelijk vlak (kinderen kunnen er gewoon fietsen), het zwembad is groot genoeg, alles is pico bello in orde, netjes en goed verzorgd. Het brood dat je kunt bestellen is heerlijk en ook de (grote!) portie frietjes zijn heerlijk. Er is geen animatieprogramma (op het hout sprokkelen voor het wekelijkse kampvuur met marshmellows na), maar dat vonden wij heerlijk. De kinderen regelen zelf een (voetbal)competitie en vinden genoeg vriendjes.

Voor Richard en Kristel is geen vraag te gek en ze hebben dan van alles voor ons geregeld (buiten paardenrit; huisartsenbezoek; gereedschap; hun prive wasmachine ingezet ivm defecte wasmachine door een overdosis stroom van het Franse Electriciteitsnet etc.). Kortom, dit is een camping die we met een gerust hart aan anderen aanbevelen!

Voor herhaling vatbaar!

Martijn + Karen & kids
6-8-2018

Heerlijke ontspannen vakantie gehad.

We hadden een ruime huurtent (Karsten) waar bijna alles al in zit. Ook een koelkast met vriezertje ( erg handig).

Mooi gebied, niet heel toeristisch maar wel genoeg te doen/zien.

Voor de kinderen is het echt een supercamping!

Veel andere leeftijdgenootjes ( tot ca. 11 jaar) en genoeg te doen (zwembad, voetbal, tafeltennis, trampoline, lezen etc.).

Kristel en Richard waren heel hulpvaardig en vriendelijk, bedankt! Mooi plekje hebben jullie!

Voor herhaling vatbaar!

Fantastische camping!

Fam. aan de Wiel
6-8-2018

We hebben 2 fantastische weken gehad op camping Le Plo. Het mooie weer droeg daar zeker aan bij, maar ons heerlijke plekje vlakbij de speeltuin/toiletgebouw en het zwembad zeker ook! Le Plo is een ideale camping voor gezinnen met jonge kinderen. Zelfs onze peuter van 2 kon zelfstandig naar de speeltuin. Het kampvuur op woensdagavond was voor onze kinderen een absoluut hoogtepunt.

Het sanitair en zwembad (met peuterbad) werden goed bij gehouden. Fijn was ook de douche + babybadje.

De eigenaren zijn enorm hartelijk. Geen vraag is teveel.

We hebben leuke uitstapjes gedaan, waarvan het bezoek aan Carcasonne en de wandeling doot het 'stenen bos' (sidobre) de hoogtepunten waren!

Kortom, een camping om terug te komen!

Schitterende accomodatie

Rian Govaarts
21-10-2017

Fijne ontvangst heel vriendelijk. Mooi terrein en rustig gelegen. Geen druk verkeer.alles keurig onderhouden vooral het sanitair.

Voor gezin met jonge kinderen heerlijk!

Mirjam
31-8-2017

De kinderen kan je gewoon loslaten, er kan weinig gebeuren. De kinderen vinden elkaar heel makkelijk en doordat het vooral Nederlanders zijn ook heel makkelijk qua contact. Zwembad gemoedelijk en fijn apart peuterbad. Hele groene omgeving en ook op de camping veel gras.Ruime plaatsen waarbij je kan kiezen tussen zon of meer schaduw plekken. Leuk dat er vooral veel tenten waren en geen mobile homes.

Mooie rustige familie camping!

Fam. Doesburg
20-8-2017

Wij hebben genoten van onze vakantie op Le Plo. Aanvankelijk waren we minder blij met onze campeerplek maar voor de eigenaren van de camping Richard en Kristel was dit geen enkel probleem en ze hielpen ons meteen aan een andere plaats die wel aan onze verwachtingen voldeed. Richard en Kristel hebben wij als zeer vriendelijk en behulpzaam ervaren. Niets was hen te veel. Toen we medische assistentie zochten waren ze erg meedenkend en en behulpzaam. De camping is erg verzorgd en voor kleinere kinderen is er volop speelmogelijkheid en daardoor is het een fantastische camping! Zeker een aanrader om naar toe te gaan ook voor rustzoekers! Voor de oudere kinderen vanaf een jaar of 10 is er wat minder te doen op de camping. Verder een opvallend goede sfeer in een mooie omgeving. Merci Richard en Krtistel!!

Pascal, Marga, Mees en Tijn

Fijne familiecamping voor ontspannen vakantie

Fam. Kling
4-8-2017

Prachtig onderhouden camping in een stukje Frankrijk waar massatoerisme nog niet aan de orde is en de lokale bewoners nog hun best doen om hun gastvrijheid te tonen richting toeristen. Kristel en Richard doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Zonder enige vorm van animatie vermaken de kinderen zich heerlijk op de camping. In de buurt is zat te doen, maar je moet wel even zoeken want het toerisme staat nog op een laag pitje. In castres is een prachtig zwembad, op kwartiertje rijden leuke kindvriendelijke wandelingen rondom bossen en watervallen. Verder met de racefiets talloze mogelijkheden, maar je moet wel van klimmen houden want er is geen meter vlak. Ook mogelijkheden om in de buurt te kanoën op de rivier of bij een van de meren in de buurt waar je ook lekker aan het strand kan liggen. Sanitair is standaard, niet extreem luxe. Wordt meerdere keren per dag goed schoongemaakt. Kortom, topcamping waar echt nog een familiaire campingsfeer hangt

Zeer mooie aangelegde en rustige camping.

Wiekie
14-7-2017

Wij zijn hier voor de eerste keer geweest (van 20 juni t/m 7 juli) met eigen tent. Camping is zeer goed bevalen, rustig en heel mooi aangelegd, ruime plaatsen. Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Mooie omgeving die zich ook goed leent om te racefietsen. Route's worden duidelijk aangegeven

Geweldige plek voor jonge kinderen

Fam. Kempe
18-9-2016

Begin juli hebben wij 2 weken op deze camping gestaan met onze zoons (4 en 6) en de hond.

Onze kinderen konden we vanaf de eerste dag de vrijheid geven op de overzichtelijke camping. Wij hebben een aantal dagen kouder weer gehad op die momenten was de binnenruimte ideaal voor een potje UNO of tafelvoetbal!

Door de kleinschalige opzet ken je snel de mensen op de camping waardoor er gemoedelijke sfeer heerst.

Richard en Kristel gaven ons goede tips waar wij uitstapjes konden maken met onze hond en kinderen. De omgeving is niet overspoeld met toeristen en attracties zoals Sidobre en L'Enfant sauvage (Het wilde kind) zijn vrij van toegangsprijzen.

Onze hond heeft ook een heerlijke vakantie gehad! Samen met Arco liepen ze te dollen in de velden rondom de camping. Met elkaar hebben ze achter menig hert en haas aangezeten!

Kortom een leuke vakantie voor ons, de kinderen én de hond!

Als we camping dan toch een tip mee kunnen geven dan zouden wij graag zien dat er een muurtje kwam tussen de douches en wc's. Zodat de (soms) onaangename geurtjes van het toilet niet de douches bereiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Plô in Le Bez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Plô zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.