Lavercantière

We hebben een aantal aanbieders voor Lavercantière voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lavercantière voor je op een rij gezet:

Reviews over Lavercantière

Super plekje om heerlijk tot rust te komen

Merel,
    13-10-2013

Het was wederom héérlijk op Ponsillou. Eind september, begin oktober en we hebben iedere dag buiten gezeten, gegeten en genoten van het vrije uitzicht. We komen hier al jaren en ieder jaargetij is mooi. En mocht het een dagje kouder zijn of een keertje regenen dan is het hier ook heerlijk om binnen te zitten met een boek bij de openhaard. Alle gîtes en Chambres zijn zeer sfeervol en heel gezellig ingericht en de eigenaren zijn heel gastvrij. Heerlijk heerlijk heerlijk!!

Gereisd met partner in september 2013

Lekker weekje weg!

Jan Rozendaal,
    3-10-2013

Midden Juni lekker weekje weg. Heerlijke accommodatie met veel privacy en tuin. Sfeervol ingericht. Jac en Rika zijn zeer gastvrij en geven veel ruimte om zelf te genieten. Mooie omgeving, lekker gewandeld en o.a. Cahors bezocht. De Table d'Hotes was fantastisch! Met een beetje geluk zie je de reëen en ander wild vanaf het terras grazen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Wie hier nog nooit is geweest, die mist echt iets

Merel,
    16-1-2013

Wij komen net weer terug van 2 héérlijke weken op dit schitterende plekje in de Lot. De eigenaren zijn altijd zeer gastvrij, het is er heerlijk rustig, de gîtes zijn heel smaakvol en gezellig, bedden staan klaar, er is een mogelijkheid voor table d'hôtes en de omgeving is ook zoooo mooi. In de Lot is altijd iets te beleven, ook in de winter is er genoeg te doen. De markten gaan gewoon door, in de wijnstreek wordt gewoon gewerkt en alle wijnhuizen zijn dan ook gewoon te bezoeken. Je hebt er allerlei schitterende wandel mogelijkheden en mooie authentieke dorpjes en wanneer je dan 's avonds terug komt en in de winter het houtkacheltje laat snorren of in de zomer heerlijk kan genieten van je privétuin met schitterend uitzicht, dan is de vakantie compleet!

Gereisd met partner in januari 2012
Lavercantière scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews