Camping Du Lac (Glamping)

Camping Du Lac (Glamping)
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Du Lac (Glamping) voor je op een rij gezet:

31 reviews over Camping Du Lac (Glamping) in het Nederlands

Super vakantie gehad!

Denise
9-8-2018

Wat een super leuke en gezellige camping! We werden heel vriendelijk en enthousiast ontvangen door de eigenaar, hele behulpzame man! De stacaravan was schoon en compleet. Er staat voor de caravan een tafel met stoelen onder een mooie schaduwrijke "luxe partytent". Er is veel ruimte tussen de caravans en genoeg privacy. Er is ook een heerlijk zwembad aanwezig waar je lekker af kunt koele op een warme dag. De camping ligt aan een prachtige rivier waar je goed kunt vissen. Er is ook een speeltuin aanwezig. In de omgeving zijn er heel veel bezienswaardigheden te bezoeken, je verveelt je geen moment hier! De omgeving is echt prachtig met alle bossen, bergen, rivieren en mooie dorpjes!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Onvriendelijke eigenaar, jammer!

Kuiper
31-8-2016

Eigenaar heeft ons zeer onvriendelijk ontvangen, omdat wij onze honden bij ons hadden. Waar wij overigens via touroperator keurig voor hadden gereserveerd, dus waar het dan mis gaat? We werden bij ontvangst gewoon uitgescholden. Sta je dan, net 2 dagen uit NL komen rijden... De hele vakantie met de nek aangekeken door deze eigenaar. Beinvloedt je vakantie toch wel! Camping was overigens goed, alleen ver verstoken van winkels. En foto's op site van touroperator inderdaad verouderd. Omgeving is prachtig dus voldoende uitstapjes te maken. En goed weer gehad!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Rust, natuur, prachtige omgeving, prima camping

Jongsma
19-10-2015

Wij zijn hier half september geweest, in de laatste twee weken dat de camping open was. Hierdoor was de hele camping zo goed als leeg. Mede daardoor destemeer van de enorme rust van de omgeving genoten. De natuur is er prachig en het is dan ook heerlijk om dit vanaf andere lokaties te bewonderen.

De camping ligt afgelegen. De laatste 2/3 uur rijden zijn kleine wegen met veel bochten en bergen, erg mooi. Ook de dichtsbijzijnde dorpjes zijn 15/20 minuten rijden. Een auto is dus wel fijn. Na een leuk /afdalend weggetje van 3 km kom je bij de receptie van de camping.

Eten was prima, personeel vriendelijk, openbaar sanitair netjes en de stacaravan prima. Inrichting en terras is basic en straalt niet veel luxe uit, maar voldoet prima.

Vanaf de camping lopen een aantal leuke wandelroutes door de prachtige bergen, waardoor je op mooie uitzichtplekken rondom het meer komt.

Gereisd Met partner in september 2015

genoten!

bert
1-8-2015

het was een mooie en schone caravan, erg vriendelijke gezin die ons opving, niets was te veel. voor onze jonge kinderen is er een hoop te doen, ook in de omgeving. Wij voelde ons erg op ons gemak, je kon er lekker eten, en prachtige omgeving. wij gaan volgend jaar zeker terug!!

Gereisd Anders in juli 2015

Fijne camping met vriendelijke eigenaren

Fam. van Assen
10-8-2014

Hartelijke ontvangst bij aankomst, eigenaren zijn vriendelijk en erg behulpzaam. Redelijk schone caravan op een ruime plaats (om de caravan ligt grind). Schoon zwembad, goed eten bij het restaurant (voor een leuke prijs). Voor de kinderen is er een kleine speeltuin en tafeltennistafel. Naast de camping ligt een meer, kano's zijn gratis. Een paar keer per week is er een avond met muziek (karaoke). Camping ligt ong. 15 km. van de dichtstbijzijnde supermarkt, in het plaatsje is een bakker en kleine supermarkt. Op de camping kun je brood bestellen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Inderdaad geen toeters en bellen

Ine
9-8-2014

Onthaal: zeer vriendelijk doch amateuristisch Caravan no. 38: was heel erg vies. Zo erg dat ik er de grote schoonmaak op los heb gelaten. Ook lekte hij op een tweetal plaatsen. Sporen van een eerdere lekkage in de bezemkast waren nog aanwezig. Tuinmeubilair: standaard, alleen kuipstoeltjes. Restaurant schijnt goed te zijn. Zwembad is zeer klein met minimaal aantal ligbedden. Geen ruimte rondom voor kinderen te spelen. Wifi is gratis maar alleen beschikbaar indien u in de directie nabijheid van het restaurant bent. Verder geen bereik. Kano's zijn gratis. Foto's op de vacanselectsite zijn zwaar verouderd. Zo idyllisch als het terrein van het restaurant is weergegeven, is verre van de realiteit. het terrein is rommelig met een eclectisch geheel van plastic tafels en stoelen (kuipstoeltjes). Doet vrij amateuristisch aan. Prijs/kwaliteit verhouding is goed, maar verwacht beslist geen 3*-camping. Voor de meer verwende campinggast zou ik deze camping beslist niet aanraden.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

dit nooit weer

fam.voortman.
6-8-2014

zeer slech, vieze toiletten, moesten om 16.00 uur nog schoon gemaakt worden.hoge toeristen belasting.broodjes erg aan de prijs

Gereisd Met partner in mei 2014

ok, maar voor één keer

Jurgen Vandendriessche
12-8-2013

Kort gezegd: Proper, maar uitbater camping (Daniël) niet te vriendelijk. Zwembad goed onderhouden, maar eetgelegenheid in deze auberge is allebehalve. Maak het liever zelf of ga uit om te eten. In nabij gelegen dorp 12 euro voor vier gangen en heel lekker. Niets voorzien voor animatie, was nochthans in hoogseizoen. Aan zwembad "maar" tien ligstoelen waarvan er al 2 stuk waren.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Leuk maar vreemd

Jeroen& Liselore
30-7-2013

Zeer rustig en mooi in the middle of nowhere. Eigenaar leuke vent. Wel vreemd zijn de strenge regels in t zwembad (had mn t shirt aan en dat mocht niet) en dat het pas open gaat om 12 uur (eind juli). Wel leuke uitjes in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke rustige plek met nwe enthousiaste beheerders

Ivo Serto
23-8-2012

Prima & fijne rustige plek. De nieuwe beheerders, (Daniel,Fabienne,Samuel&Mimi(?), sinds juni '12, zijn 'n zeer goed, leuk, ontspannen team. Daniel & Samuel spreken ook goed Engels en zijn altijd in voor 'n dolletje. Het zwembad is schoon & wordt goed onderhouden, de kleinste van 3 in het kleine bad, de andere 2 in 't diepe bad. 2x per week entertainment, 1x 'n BBQ met life-muziek en 1x de welbekende 'moules avec frites'. Lenen van de kano's voor varen op het Cere 'dammeertje' was (nu) gratis, zoveel je maar wilde. Het nwe team heeft er zin in en hebben reeds 'schone' plan nen voor 2013 ! De rust is heerlijk, de afstand van de grote supermarkt is inderdaad 15 min. rijden, in 't dorp zit 'n goede bakker en kleine super. Ca ravans zijn zeer schoon en indien wat ontbreekt geen probleem, effe melden en het werd geregeld. Verder heeft de omgeving natuurlijk alles, rivieren, kastelen, leuke dorpjes, marktjes, grotten, etc.. Al met al hier een leuke fijne tijd doorgebracht.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Lac (Glamping) in Laval de Cère, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Lac (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.