Camping Du Lac (Glamping)

9.4Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Laval de Cère

9.4Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair
  • 9.1Eetgelegenheden

Meer camping info

68 reviews over Camping Du Lac (Glamping)

• 2018
    10Denise09-08-2018

Super vakantie gehad!

Wat een super leuke en gezellige camping! We werden heel vriendelijk en enthousiast ontvangen door de eigenaar, hele behulpzame man! De stacaravan was schoon en compleet. Er staat voor de caravan een tafel met stoelen onder een mooie schaduwrijke "luxe partytent". Er is veel ruimte tussen de caravans en genoeg privacy. Er is ook een heerlijk zwembad aanwezig waar je lekker af kunt koele op een warme dag. De camping ligt aan een prachtige rivier waar je goed kunt vissen. Er is ook een speeltuin aanwezig. In de omgeving zijn er heel veel bezienswaardigheden te bezoeken, je verveelt je geen moment hier! De omgeving is echt prachtig met alle bossen, bergen, rivieren en mooie dorpjes!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7Kuiper31-08-2016

Onvriendelijke eigenaar, jammer!

Eigenaar heeft ons zeer onvriendelijk ontvangen, omdat wij onze honden bij ons hadden. Waar wij overigens via touroperator keurig voor hadden gereserveerd, dus waar het dan mis gaat? We werden bij ontvangst gewoon uitgescholden. Sta je dan, net 2 dagen uit NL komen rijden... De hele vakantie met de nek aangekeken door deze eigenaar. Beinvloedt je vakantie toch wel! Camping was overigens goed, alleen ver verstoken van winkels. En foto's op site van touroperator inderdaad verouderd. Omgeving is prachtig dus voldoende uitstapjes te maken. En goed weer gehad!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Jongsma19-10-2015

Rust, natuur, prachtige omgeving, prima camping

Wij zijn hier half september geweest, in de laatste twee weken dat de camping open was. Hierdoor was de hele camping zo goed als leeg. Mede daardoor destemeer van de enorme rust van de omgeving genoten. De natuur is er prachig en het is dan ook heerlijk om dit vanaf andere lokaties te bewonderen.

De camping ligt afgelegen. De laatste 2/3 uur rijden zijn kleine wegen met veel bochten en bergen, erg mooi. Ook de dichtsbijzijnde dorpjes zijn 15/20 minuten rijden. Een auto is dus wel fijn. Na een leuk /afdalend weggetje van 3 km kom je bij de receptie van de camping.

Eten was prima, personeel vriendelijk, openbaar sanitair netjes en de stacaravan prima. Inrichting en terras is basic en straalt niet veel luxe uit, maar voldoet prima.

Vanaf de camping lopen een aantal leuke wandelroutes door de prachtige bergen, waardoor je op mooie uitzichtplekken rondom het meer komt.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2015

• 10bert01-08-2015

genoten!

het was een mooie en schone caravan, erg vriendelijke gezin die ons opving, niets was te veel. voor onze jonge kinderen is er een hoop te doen, ook in de omgeving. Wij voelde ons erg op ons gemak, je kon er lekker eten, en prachtige omgeving. wij gaan volgend jaar zeker terug!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2015

• 8Fam. van Assen10-08-2014

Fijne camping met vriendelijke eigenaren

Hartelijke ontvangst bij aankomst, eigenaren zijn vriendelijk en erg behulpzaam. Redelijk schone caravan op een ruime plaats (om de caravan ligt grind). Schoon zwembad, goed eten bij het restaurant (voor een leuke prijs). Voor de kinderen is er een kleine speeltuin en tafeltennistafel. Naast de camping ligt een meer, kano's zijn gratis. Een paar keer per week is er een avond met muziek (karaoke). Camping ligt ong. 15 km. van de dichtstbijzijnde supermarkt, in het plaatsje is een bakker en kleine supermarkt. Op de camping kun je brood bestellen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 5Ine09-08-2014

Inderdaad geen toeters en bellen

Onthaal: zeer vriendelijk doch amateuristisch Caravan no. 38: was heel erg vies. Zo erg dat ik er de grote schoonmaak op los heb gelaten. Ook lekte hij op een tweetal plaatsen. Sporen van een eerdere lekkage in de bezemkast waren nog aanwezig. Tuinmeubilair: standaard, alleen kuipstoeltjes. Restaurant schijnt goed te zijn. Zwembad is zeer klein met minimaal aantal ligbedden. Geen ruimte rondom voor kinderen te spelen. Wifi is gratis maar alleen beschikbaar indien u in de directie nabijheid van het restaurant bent. Verder geen bereik. Kano's zijn gratis. Foto's op de vacanselectsite zijn zwaar verouderd. Zo idyllisch als het terrein van het restaurant is weergegeven, is verre van de realiteit. het terrein is rommelig met een eclectisch geheel van plastic tafels en stoelen (kuipstoeltjes). Doet vrij amateuristisch aan. Prijs/kwaliteit verhouding is goed, maar verwacht beslist geen 3*-camping. Voor de meer verwende campinggast zou ik deze camping beslist niet aanraden.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 4fam.voortman.06-08-2014

dit nooit weer

zeer slech, vieze toiletten, moesten om 16.00 uur nog schoon gemaakt worden.hoge toeristen belasting.broodjes erg aan de prijs

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2014

• 7Jeroen& Liselore30-07-2013

Leuk maar vreemd

Zeer rustig en mooi in the middle of nowhere. Eigenaar leuke vent. Wel vreemd zijn de strenge regels in t zwembad (had mn t shirt aan en dat mocht niet) en dat het pas open gaat om 12 uur (eind juli). Wel leuke uitjes in de buurt.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Ivo Serto23-08-2012

Leuke rustige plek met nwe enthousiaste beheerders

Prima & fijne rustige plek. De nieuwe beheerders, (Daniel,Fabienne,Samuel&Mimi(?), sinds juni '12, zijn 'n zeer goed, leuk, ontspannen team. Daniel & Samuel spreken ook goed Engels en zijn altijd in voor 'n dolletje. Het zwembad is schoon & wordt goed onderhouden, de kleinste van 3 in het kleine bad, de andere 2 in 't diepe bad. 2x per week entertainment, 1x 'n BBQ met life-muziek en 1x de welbekende 'moules avec frites'. Lenen van de kano's voor varen op het Cere 'dammeertje' was (nu) gratis, zoveel je maar wilde. Het nwe team heeft er zin in en hebben reeds 'schone' plan nen voor 2013 ! De rust is heerlijk, de afstand van de grote supermarkt is inderdaad 15 min. rijden, in 't dorp zit 'n goede bakker en kleine super. Ca ravans zijn zeer schoon en indien wat ontbreekt geen probleem, effe melden en het werd geregeld. Verder heeft de omgeving natuurlijk alles, rivieren, kastelen, leuke dorpjes, marktjes, grotten, etc.. Al met al hier een leuke fijne tijd doorgebracht.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8L. van Wijk03-07-2012

Lekker rustig

Wat een negatieve reacties! Het zwembad was prima voor een verfrissende duik met de zwoele temperaturen. Wij hebben ons met kinderen prima vermaakt. Wij liggen toch de hele dag in de zon dus we hadden geen last van een te kleine caravan ook al waren we met 6 personen. We hadden een prachtig uitzicht op het meertje en wat maakt het nou uit dat je er niet kan zwemmen, je hebt een prachtig zwembad. Het was lekker rustig en 's avonds ook een goede nachtrust want er reden niet een groot aantal auto's rond. Het personeel bij het bakkertje was uiterst vriendelijk en voor ons was het een geslaagde vakantie en Jeroen deed er alles aan om te zorgen dat het naar onze wens was. Er is WIFI en ook kon je voor ca. 50 cent gebruik maken van de wasvoorzieningen. Er is ook een tvtje aanwezig maar wij hadden er een box met dvd's aangehangen. Voor mensen die rust zoeken is dit een fijne plek. De badkamer was niet heel groot maar die kon je van 2 kanten binnengaan, via de hoofdslaapkamer en de woonkamer.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011