Laval de Cère

Reviews over Laval de Cère

Een afgelegen dorpje in een mooie omgeving

Fam. van Assen
    10-8-2014

Laval de Cere is een dorpje dat aan een riviertje ligt. De omgeving is heuvelachtig en bosrijk. Het dorpje ligt wat afgelegen. Dichtstbijzijnde grotere plaats (Bretenoux) ligt 15 km. verderop. Op ongeveer 20 km van Laval liggen verschillende leuke plaatsjes die de moeite waard zijn om te bezoeken. Op de camping liggen informatiefolders met bezienswaardigheden in de omgeving van Laval de Cere.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Omgeving is echt Frans, heel landelijk en stil

Fam. Boschker
    9-9-2010

Verbleven in 6 pers. Mobilhome. Aan keukeninventaris ontbrak het nodige, maar 2 messen, 4 borden enz. Het afvoerputje van de douchecabine was uitgescheurd, hierdoor liep het water gewoon onder de caravan, ook de douchedeur sloot niet meer. Een van de dekens zat vol witte vlekken, toen we bovenstaande meldden kregen we slechts als opmerking "ja einde van het seizoen". De vuile deken werd niet weggehaald Van het trapje van het zwembad ontbrak de bovenste trede, je moest je been heel hoog optillen om eruit te komen, veiligheid voor alles nietwaar? De toiletten bij het zwembad leken in weken niet schoongemaakt.

Gereisd Met partner in augustus 2010
Laval de Cère scoort een 8,3 uit 10, op basis van 23 reviews