Bed and Breakfast

19 reviews over Bed and Breakfast Domaine Saint Fort in het Nederlands

Super plekje in Frankrijk

Tess,
17-5-2018

Bij het Domaine Saint Fort in het Franse Lauzerte zijn alle ingrediënten voor een fijne overnachting of vakantie aanwezig. Het heeft prachtige chambres d’hôtes en een gite, een heerlijk zwembad, table d’hôtes en ligt in een ongerept stukje Frankrijk. Voeg daar de gastvrijheid van eigenaren Hans en Annelies aan toe en je geniet gegarandeerd van een top verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Compleet fantastisch en fantastisch compleet.

Thea en Rob Vrins,
15-8-2017

Het ontbrak ons aan niets. Mooie, ruime, smaakvol ingerichte en zeer schone kamer, comfortabele douche, zeer uitgebreid ontbijt plus avondmaaltijd, lekkere huiswijn. Mooi zwembad en goede tips voor trips. Fraai domein met uniek uitzicht.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk !

Claes
21-8-2016

Wij hebben de comfortabele gite gehuurd en genoten van de heerlijke tuin, prachtig uitzicht, het zwembad en hartelijke ontvangst door Annelies en Hans: een super-vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Domaine St.Fort, prachtbestemming .

Gerda en Paul
7-6-2016

Een geweldige ligging in een mooi kader en een genot voor stilte- en rustzoekers ,maar ook voor de rusteloze reizigers zijn in de landelijke omgeving voldoende mooie stadjes en dorpjes te verkennen .Praktisch, maar bovenal lekker, is de voortreffelijke table d'hote in het aangename gezelschap van gastvrouw en gastheer

Annelies en Hans . Een aanrader . Kortom, een zeer geslaagd verblijf dat uitnodigt voor herhaling . Gerda en Paul , Antwerpen

Gereisd met partner in mei 2016

fantastische, perfecte vakantieplek

Angela en Rene
6-6-2016

Niets ,alles wat je je maar kan bedenken is in de gites aanwezig, hartelijke ontvangst en afscheidsborrel.

Wij hadden jammer genoeg vooral regenachtig weer,maar de omgeving leent zich goed voor op stap te gaan.

Ze bezorgende 's morgens zelfs broodjes.

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch!

Marianne Kleine Staarman
10-5-2016

Deze bestemming gekozen vanwege het geweldige verblijf een jaar geleden en wederom een super ervaring.

Alles klopt daar, t is mooi, gezellig, heerlijk eten, attente gastvrouw en gastheer, niets is ze teveel, t is schoon en fris, uit alles blijkt dat hun hart en ziel in hun Chambre d'Hote ligt.

Volgend jaar ga ik beslist weer.!!

Gereisd met vrienden in januari 2016

Prima kamers, geweldig gegeten, geweldig zwembad, schoon en uitstekend onderhouden.

De domaine ligt in een prachtig gebied.

Lauzerte is een leuk dorpje, in de omgeving kan je goed wandelen, aan te bevelen is de zondagmarkt in Montcuq.

Ontvangst hartelijk, bijzonder vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Hebben er een heerlijke week gehad, komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2016

Toplocatie, gastvrij onthaal en geweldig gelegen

Rik en Marijke
7-5-2016

Heerlijk gegeten en genoten van het zwembad. Geweldige kamers met prachtig uitzicht. Mooie wandelingen kunnen maken. Kortom een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Marjan en Léon Vrins
23-11-2015

Foto's gezien, verhalen gehoord.

Een man en een vrouw in de ban van hun droom.

Het creëren van een thuis voor henzelf en hun hond en een warm welkom voor gasten in hun chambre d'hôte op een schitterende plek in de Lot.

Annelies, Hans, hond Floris (roi de montagne) , prachtige kamers, heerlijk eten en niet te vergeten de gele Eend.

Wat kan ik nog meer zeggen dan,

Aaaah Paradise.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Fijne Chambre d'hôtes

Buitelaar
11-8-2015

Erg ruime kamers, lekker kleinschalig, mooi zwembad op het zuiden, een heerlijk ontbijt en de mogelijkheid voor een zeer smakelijk Table d'hôtes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine Saint Fort in Lauzerte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine Saint Fort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.