Tijdelijk €25 aanbetaling

Bounetis Bas

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Bounetis Bas voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 10 reviews
+55

9.4FenomenaalScore uit 10 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Bounetis Bas

• 10Hilde De Moor16-07-2019

Top! Bounetis Bas !

Ineke en Ivo,

Wij hebben zo genoten van ons verblijf bij jullie! Super charmant onthaal en verblijf. Aan alles gedacht! Kamers zeer mooi ingericht. Uitgebreid ontbijt, zoveel lekkers.. Een echte aanrader om van daaruit de streek te verkennen.

We komen zeker terug,

Pieter, Hilde en Louis☀️

• 8Leo28-01-2019

Superontvangst

Zeer goede ontvangst. Fantastisch ontbijt. Fijne kamer. En deze keer ook table d'hôtes genomen en zeker niet teleurgesteld.

• 10Vera18-04-2018

Unwind, relax & enjoy

Als je op zoek bent naar een oase van rust in een verzorgd, met oog voor detail, kader, dan is dit de plek voor jou. Ivo en Ineke zijn de perfecte -nieuwe- Belgsiche gastheer en -vrouw die je een geweldige vakantie bezorgen. Wij logeerden in gîte "le chalet", die beschikt over een terras met adembenemend uitzicht. Voor de kleine gastjes is er een boomhut, aanpalend aan de gîte. Het ontbijt was meer dan prima, met iedere dag een afwisselende fruitsalade, vers fruitsap, een wisselende warme bereiding en de usuals zoals koffiekoeken, stokbrood, beleg,... Ook ' s avonds kan je van de kookkunsten van de gastvrouw genieten en aanschuiven voor een heerlijke driegangenmaaltijd. In de zomer moet het heerlijk vertoeven zijn aan het zwembad en de bar. Wij hebben alvast genoten van een spelletje petanque en onze zoon van het speelpleintje. Bounetis Bas leent zich ook prima als uitvalsbasis voor het maken van daguitstappen! Wij komen zeker terug!!!

• 9Inge & Marco10-05-2016

heerlijke plek om comfortabel vakantie te vieren

Bounetis Bas is een zeer fijne chambre d'hôtes waar de gastvrijheid van Wilhelmien en Twan helemaal top is. Het huis ligt in een mooie vallei waar rust en ’s nachts de stilte en duisternis heerlijk zijn. De voorzieningen zijn uitstekend, goede kamers en eigen sanitair met een heerlijk terras voor je eigen deur. Prima keuken en gezellige eetkamer, waar ook goede maaltijden worden bereid en genuttigd. En waar ook heerlijk lang kan worden nagetafeld! Hier wordt ook het ontbijt geserveerd. Buiten een zwembad met terras en twee comfortabele overdekte buitenruimtes. Het dichtstbijzijnde (ca. 7 km) dorpje is Lauzerte en dit is de moeite van een bezoekje waard. Op advies van Twan naar Montcuq (ca. 15 km) geweest om te eten; aanrader! Verder ook voldoende bestemmingen in een cirkel van ca. 1 uur rijden om uitstapjes te maken (b.v. Cahors, St Cirque Lapopie). Al met al een heerlijke plek om comfortabel vakantie te vieren.

• 8David Billiet27-07-2015

Leuke vakantie in een supermooie omgeving!

We logeerden met 2 kinderen van 7 en 9 in de gite Maison River met een terras met prachtig uitzicht op de vallei. De kinderen sliepen in de boomhut naast onze gite en vonden dat natuurlijk superleuk. Prachtig stukje natuur in een rustige omgeving, ideaal voor wie graag gaat wandelen of fietsen. Elke dag kans op ontmoetingen met reetjes, roofvogels en ander wild, verrekijker meenemen dus! We werden goed ontvangen door de vriendelijke eigenaars, die ons veel wisten te vertellen over wat er te beleven valt in de streek. Er zijn leuke zwemmeertjes in de buurt met een aangelegd strand. Veel mooie dorpjes en bezienswaardigheden ook, zeker Saint-Cirq-Lapopie meepikken. Spijtig dat er geen mogelijkheid meer is voor table d'hote. Onze kamer was heel basic maar wel verzorgd en netjes, ook het zwembad, is niet zo groot maar de kinderen waren er niet weg te slaan. Kortom, we hadden een heel leuke vakantie bij Twan en Wilhelmien...bedankt ;-)

• 9Chris & Patti26-06-2015

Great!

Prachtige vallei, met een stilte die thuis onbestaande is. Enorm vriendelijke mensen bij wie gastvrijheid hoog aangeschreven staat. Prachtige motortours gemaakt en leuke (andere) gasten ontmoet. Een aanrader voor wie van het leven wil genieten. Als god in Frankrijk!

• 10Marc en Christine Vlaamse Ardennen België25-09-2012

Fantastische mensen!

Bounetis Bas is een verzorgde chambre d'hotes waar Wilhelmien en Twan er alles aan doen om het verblijf en de uitstappen zo gezellig mogelijk te maken! Lekker eten, leuke babbels, mooi terras met zwembad, werkelijk een plek om tot rust te komen!!! Zo iets vind je niet veel!

• 10Maaike Traa16-08-2012

Heerlijk relaxen in een prachtige omgeving

Alles draait er bij Twan & Wilhelmien om het de gasten zo prettig mogelijk te maken. De kinderen hebben zich geweldig vermaakt in het verwarmde zwembad en de (speel)tuin. T&M zorgen voor een heerlijk ontbijt en een geweldig 3-gangenmenu indien gewenst. De omgeving is prachtig, het enige nadeel wat we hebben kunnen ontdekken is dat je steeds in de auto moet om ergens te komen (de eerste winkel zit op 8 KM afstand). Twan weet alle mooie plekjes in de buurt en ook wat verder weg dus een uitstapje naar de markt, een mooie stad en een kasteel is zo gepland. We hebben genoten!

• 10fam v sambeek31-08-2011

Een oase

Afgelopen augustus zijn wij hier een week geweest. De gite is smaakvol ingericht met zorg voor de gebruikers. De eigenaars zijn hartelijk, geinteresseerd en zorgzaam zonder zich op te dringen. Je kan mee-eten en dat is lekker en erg gezellig. Het uitzicht is adembenemend. De supermarkt is ongeveer 8 km verder (Lauzerte). Omgeving is prachtig met veel zonnebloemenvelden en twee leuke zwemmeertjes op ongeveer 10 km afstand. Het zwembad is fijn, groot genoeg voor het aantal bezoekers. Onze kinderen (3 en 5 jr) moesten even wennen aan de boomhut met stapelbed, maar na de eerste nacht ging dit snel beter. Oprecht aan te bevelen deze lokatie, ook de chambre d´hotes (en inderdaad, dat zeggen wij niet snel).

• 10Winn Anja Toine Antoinette, Nuenen08-07-2011

accomodatie heel goed, gastvrije beheerders

Bounitis Bas voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Het heeft een gezellige frisse en vriendelijke uitstraling en ziet er goed onderhouden uit. De gastenverblijven zijn compleet en zien er keurig uit met ieder een eigen douche en toilet. Er is een zwembad met bar, jeu de boulebaan en kinderspeelrekken. Er zijn extra maatregelen genomen om het kindvriendelijk en kindveilig te houden zoals extra poortjes en een webcam in de boomhut bij de gite. Bij de gastenverblijven is een gezamenlijke huiskamer met een tv waarop alle gebruikelijke Nederlandse zenders zitten. De gastheer een gastvrouw zijn vriendelijke gastvrije mensen en zeer behulpzaam. Zij doen er alles aan om de gasten een aangenaam verblijf te geven. Het ontbijt is prima. Het diner is een avondvullend programma, waarvan de diverse gangen met zorg zijn uitgekozen en klaargemaakt. Het is inclusief drank en zeker aan te raden.

Bed & Breakfast Bounetis Bas info

• TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar