We hebben een aantal aanbieders voor Lauzerte voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lauzerte voor je op een rij gezet:

Reviews over Lauzerte

Typisch Frans, gevariëerd, plezierig.

Thea en Rob Vrins,
    15-8-2017

Lauzerte fraai dorp op berg, leuke lokale activiteiten (eetfestijn op dorpsplein, muziekuitvoeringen), Cahors op 50 km afstand (mooie binnenstad, schitterende brug, gezellige rommelmarkten, karakteristieke wijnen), gehele gebied, de Lot, niet al te toeristisch, dus een pluspunt.

Gereisd met partner in juli 2017

Enig authentiek Frans dorpje.

Marianne Kleine Staarman,
    17-5-2015

Lauzerte is een klein dorp met een bijzonder gezellig dorpsplein omringd door oude (Anton Pieck) pandjes. Er is iedere zaterdag een marktje dan zitten de terrasjes vol en heerst er een heel ontspannen vakantiesfeer.

Gereisd met vrienden in januari 2015

Mooi middeleeuws stadje.

Ronny,
    27-10-2013

Piepklein middeleeuws stadje. Heel mooi gelegen. Mooi uitzicht boven.

Heel rustig en gezellig.

Op het dorpsplein wandelen pelgrims af en aan.

Op het plein is er ook een charmant cafeetje met ruime keuze aan Belgische bieren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Prachtig stadje, van alle gemakken voorzien!

Jbas,
    2-6-2013

Er is hier alles wat een vakantieganger begeert; een mooi klimaat, historie, een prachtig uitzicht, een uitgangspunt voor verkenning van de mooie omgeving. Veel vakantieaccomodaties voor een redelijke prijs.

Ook als u van lekker eten houdt bijvoorbeeld; de streekgerechten en de wijn zijn beroemd.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Mooi oud stadje boven op de berg

Hessel,
    2-8-2011

Gezellige markten en mooie omgeving! Voor wielrenners ook een mooie omgeving, tourrijders kunnen mooie fietsroutes langs het kanaal vinden, maar dat is niet in Lauzerte zelf. Vriendelijke mensen en vooral heel veel leuke marktjes, iedere dag is er wel 1 in de omgeving van Lauzerte of het dorp zelf.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011
Lauzerte scoort een 8,2 uit 10, op basis van 12 reviews