Tijdelijk €25 aanbetaling

8.3FantastischScore uit 3 reviews
  • 8.3Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Les Frenes

• 7Fam. Kanis25-08-2016

Mwa...

Prima camping als je gewoon midden op het terrein staat. Wij stonden aan het eerste pad helemaal achteraan, het leek of dit stuk een beetje vergeten was. Je zit aan die kant klem tegen de buur-camping aan waar iedere avond wel wat te doen is wat veel geluid geeft en de doorgaande weg loopt meteen achter de heg, dus ook daar van behoorlijk geluid. Echter op andere delen van de camping is deze overlast minimaal tot niet. Het zwembad stelt niet veel voor maar onze kinderen van 7 en 11 hebben zich er goed vermaakt. Het sanitair voldoet maar is alles behalve fris, maar dat is op veel campings is onze ervaring. Er stonden in onze periode geen Nederlandse gezinnen, onze kinderen hadden wel leuke aansluiting met Franse kinderen.

De camping is een prima uitvalsbasis om deze regio te verkennen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Anne27-07-2016

Très bien

Le camping est propre,bien aménagé, ombragé, petits services comme mise à disposition gracieusement de congélateurs très appréciables. Quelques animations seraient les bienvenues mais le camping est un excellent rapport qualité/prix.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Augé23-05-2014

Camping bien ombragé et pas trop cher

J'ai trouvé le camping les frênes d'argelès Gazost très bien pour mes vacances dans les Pyrénées. Il y a beaucoup de balades à faire dans les environs du camping. J'avais réservé un mobil home et j'ai trouvé le prix pour le semaine très correct comparé à d'autres camping.

• 10Staat v/h sanitair

• ParkeerplaatsBeschikbaar

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    46, Route des Vallées, 65400