Camping Les Frenes

1 review over Camping Les Frenes in het Nederlands

Mwa...

Fam. Kanis
25-8-2016

Prima camping als je gewoon midden op het terrein staat. Wij stonden aan het eerste pad helemaal achteraan, het leek of dit stuk een beetje vergeten was. Je zit aan die kant klem tegen de buur-camping aan waar iedere avond wel wat te doen is wat veel geluid geeft en de doorgaande weg loopt meteen achter de heg, dus ook daar van behoorlijk geluid. Echter op andere delen van de camping is deze overlast minimaal tot niet. Het zwembad stelt niet veel voor maar onze kinderen van 7 en 11 hebben zich er goed vermaakt. Het sanitair voldoet maar is alles behalve fris, maar dat is op veel campings is onze ervaring. Er stonden in onze periode geen Nederlandse gezinnen, onze kinderen hadden wel leuke aansluiting met Franse kinderen.

De camping is een prima uitvalsbasis om deze regio te verkennen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Frenes in Lau Balagnas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Frenes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.