Hotel Domaine De Saint Gery

9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine De Saint Gery voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Domaine De Saint Gery in het Nederlands

2008

Absolute rip off

Marianne
25-6-2008

Het Domaine ligt afgelegen in een mooi landschap.

De kamers zijn erg klein en zeker geen 4 sterren waard. Op dit moment is een verbouwing gaande wat de rust die geboden wordt geweld aandoet.

Additionele kosten zijn een absolute rip off en buiten iedere proportie.

Het diner (optioneel) is 2x de prijs van een Michelin sterren restaurant, waarbij men gemakshalve voor een kaal kopje koffie 10 euro pp rekent.

Een absolute afknapper en zeker niet marktconform.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domaine De Saint Gery in Lascabanes , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domaine De Saint Gery zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.