Vakantiehuis Domaine de Migou

• 8.5Inrichting
  • 8.6Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

13 Reviews over Domaine de Migou

• 9Bea15-08-2015

Mooie aangename rustige plek!

We hebben twee weken Le Pigeonnier gehuurd. 2 meiden van 15 en 2 volwassene. Het is er heel rustig, ook in de omgeving, echt een stukje niet-toeristisch Frankrijk. Ook om het huis is het groot en wiens met veel dieren om je heen. Wij vonden dat heel leuk, ezels,geiten,hond,poes,schildpadden en heel veel papegaaien. Al deze dieren maken natuurlijk wel eens geluid dus daar moet je wel tegen kunnen. We vonden het erg warm in het huis en misschien zou een ventilator wel een goede toevoeging kunnen zijn. Om lekker uit eten te gaan is het wel een stuk, 8 to 20 km rijden, in de buurt van het huis zit 1 tapas restaurant maar ook daar moet je de auto voor gebruiken. Kortom; houd je gezin van rust dan zit je daar als God in Frankrijk!

• 10Francis van den Boogert- Zevenbergen30-06-2014

Fantastische plek

We hebben genoten en zouden graag snel weer terug gaan! Het was fantastisch, in alle opzichten!!!

• 9Mariella Reinders18-05-2013

Onvergetelijke overnachting in een Pigeonierre

We hebben overnacht in een mooie gerestaureerde Pigeonierre op het domein van de zeer gastvrije eigenaars. Dit domein ligt rustig en landelijk gelegen niet ver van het dorp. In de nabije omgeving gezellige restaurants en supermarkten. Veel privacy in en rondom het huis. Op de begane grond een woonkeuken met apart een toilet, eerste etage een gezellige huiskamer en op de tweede etage een slaapkamer met douche en toilet. Een prachtige natuurlijke omgeving, waarbij een goed uitzicht vanuit de pigeonierre en vanaf de twee terrassen. De eigenaren hebben diverse lieve dieren, die het verblijf gezellig en compleet maken (o.a. honden, geiten, ezels, papegaaien). Een kindvriendelijke omgeving met veel ruimte en een mooi gezamenlijk zwembad.

• 9ron en ina02-11-2012

Een aanrader

De eerste 2 weken van juni op Domaine de Migou in gite Le Perroquet geweest. Een mooi authentiek huis op een mooie plek in een rustige omgeving van Frankrijk. Zeker een aanrader voor rustzoekers. Zeer gastvrije ontvangst. Veel ruimte en privacy. Veel aanloop van de verschillende huisdieren wat wij erg leuk vonden. Heel veel mooie papegaaien waar wij geen last van hadden. Ook leuk om de geboorte van papegaaien mee te maken. Veel bezienswaardigheden in de omgeving. Prima wandel mogelijkheden. Kortom wat ons betreft een aanrader.

• 8j.koorevaar03-10-2012

Prima vakantieplek

De migou voldoet aan de omschrijving op de site en hetgeen andere vakantiegangers schrijven klopt ook. Je moet wel bestand tegen het keiharde gekrijs van de vele papagaaien gedurende een groot deel van de dag.

• 9Marlies29-07-2012

Aanrader!

Zéér mooie omgeving (veel te bezoeken), veel ruimte op het domaine, prachtige gite (!), heerlijk zwembad, vele dieren, fijne ontvangst, .... We genoten en keerden huiswaarts met een pak mooie herinneringen. Een plaatsje om nooit te vergeten en wie weet om terug heen te gaan!

• 8Jos en Lein23-07-2012

Bijzonder plekje!!

Op deze boerderij vind je rust en ruimte. Ook de omgeving is zo, de dorpjes zijn niet afhankelijk van toerisme en zo ga je automatisch mee in het gewone franse leven. Wij zijn hier een week geweest en we hebben volop genoten! Je moet wel een dierenliefhebber zijn want de hond en de kat komen regelmatig even kijken (overigens hele lieve dieren). De papegaaien zijn erg bijzonder en wij hebben er geen overlast van gehad. Eigenaren bijzonder vriendelijk en open. Wij vinden dit plekje een absolute aanrader!!

• 9fam Kevelam24-10-2011

Schitterend om even lekker uit te rusten

In het zuid-westen van Frankrijk gelegen vakantieverblijf. Twee gites en een pipo-wagen. Wij hebben overnacht in de duiventoren. Een prachtige locatie in een zo mogelijk nog mooiere omgeving. Het plaatje wordt compleet gemaakt door de grote gastvrijheid van de eigenaren.

• 9Werner en Mirjam11-09-2011

Romantische en relaxte vakantie in Pipowagen

Wij hebben begin september een weekje de Pipowagen in Migou gehuurd. Als je zoiets leuk vindt is dit een aanrader!

De ontvangst was hartelijk en de wagen is in het echt nog mooier dan op de website! Gezellig en vooral het sanitair is comfortabeler als je zou verwachten. Binnen en buiten was alles netjes en verzorgd. Het was heerlijk weer dus wij hebben buiten gekookt, gegeten en afgewassen. Er is ook een BBQ maar die hebben wij niet gebruikt.

Op het ruime terrein zijn nog twee andere gites (de 'Duiventoren' is ook heel leuk!) en een zwembad voor gemeenschappelijk gebruik. Als je dieren leuk vindt zit je goed, er zijn honden, katten, ezeltjes, geitjes, papegaaien (prachtig!), kippen en meer... De eigenaren doen erg hun best om iedereen naar de zin te maken en wij voelden ons er helemaal op ons gemak.

De omgeving is rustig en mooi, met leuke dorpjes in de buurt. Wij zijn ook een dagje naar Toulouse (leuke stad, uur rijden) en Lourdes (2 uur rijden) geweest. Er is een goed bijge

• 9familie Kopecky Brugge07-09-2011

een absolute aanrader

familie Kopecky uit Brugge, te gast van zaterdag 23 juli 2011 tot zaterdag 30 juli 2011

Ook na ons tweede verblijf op Migou blijven we overtuigd dat dit een droomlocatie is ! Als je op zoek bent naar een prachtige, rustige streek met veel lekkers, dan ben je hier aan het goede adres. Alle dieren, het aangename zwembad en de gastvrijheid van Ingrid, Ruud en Auke maken dit plaatje compleet, alles klopt ! Zelfs als het weer wat tegenvalt (zelden), dan kun je, mits een autoritje veel mooie dorpjes, stadjes en zelfs steden ontdekken. Het domein wordt perfect onderhouden en de gite zelf biedt alles wat nodig is voor een geslaagde vakantie. Kortom, hier komen we zeker nog terug !!

Vakantiehuis Domaine de Migou info

• Aantal personen2 tot 4