Géén boekingskosten

Vakantiehuis Mas de Pigeonnier

FrankrijkMidi PyreneesLarnagol (Lot)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Mas de Pigeonnier voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 8 reviews

Meer vakantiehuis info

8 Reviews over Mas de Pigeonnier

• 10M. Verplaetse10-06-2018

Fantastisch verblijf

Schitterende Mas, prachtige ligging, complete rust. Heel mooi kader en zeer verzorgde kamers, alle met badkamer. Mooi zwembad, alle luxe aanwezig, zowel binnen als buiten. De natuur is prachtig, urenlange wandelingen op de heuvels en langs de rivier. Heel mooie streek met leuke kleine dorpen. Wie van de natuur en de rust houdt, een echte aanrader.

• 10Bogaerts E.18-03-2018

Schitterend huis, prachtige tuin , we komen terug!

Prachtig huis met enorm landgoed. Heel mooi uitzicht over de valleien van de Lot en de Célé. Charmante inrichting, prima keuken met grote oven en vuur voor een grote groep (we waren met 10). Prachtig zwembad. De streek is erg rustig, mooie natuur voor wandelingen en fietsen. In de nabijgelegen dorpen zijn enkele lekkere restaurants en bars en een grote supermarkt. We hebben hier een heel fijne week beleefd.

• 10Marion Pinet11-02-2018

Superbe bâtisse typique du Lot, cadre inoubliable!

De toutes les locations dans la vallée du Lot, Le Mas de Pigeonnier est certainement l'une des plus belles: Le paysage autour de la maison calme et sauvage, les magnifiques jardins, les différentes terrasses aux vues inoubliables sur le causse, en passant par l'architecture des lieux ... Nous avons passé une semaine parfaite! Les intérieurs sont spacieux, confortables, rénovés dans le respect des lieux et décorés avec goût. Nous sommes impatients de revenir l'année prochaine!

• 10De Jong10-02-2018

Geweldig huis met geweldig uitzicht

We hebben hier echt een geweldige tijd gehad. De kinderen hebben zich uitestekend vermaakt bij de ping pong tafel, het zwembad en de jeu de boulesbaan. Tijdens onze wandelingen in de ochtend kwamen we vaak herten tegen. Dit jaar komt het er niet van maar volgend jaar proberen we zeker terug te komen. . .

• 10Quentin03-02-2018

La nature à l'état pur! Superbe propriété!

Le calme, la sérénité et la pureté du lieu. C'est un petit coin de paradis pour les amoureux de la Nature. Le mas très bien entretenu.

• 9Fam. Demeyer27-01-2018

zeer goed en zeer rustig

Kon hier al verscheiden zomers in de maand juli of begin augustus. Het is een fantastische plek in een heel mooie omgeving. Het is een huis voorzien van alle gemakken en heel mooi ingericht We hebben in de woning nooit problemen gehad met hygiëne of enig ander ongedierte.

• 5Mirelle22-12-2017

Nooit meer

Vreselijk smerig. Alle bedden vol met bedwants en ander ongedierte. Iedereen volledig lekgeprikt. Huis staat ook bekend als Mas de Comte. Review schrijven niet mogelijk, restitutie huur ook niet. Geeft achteraf zeer te denken!

• 1V.A.L. Peer15-12-2017

Vreselijk

Prachtig huis op een geweldige locatie. MAAR: absoluut niet schoon, in de keuken alles te vies en vet om beet te pakken, oud en verwassen keukenlinnen, muizenkeutels in de kasten en het ergste van alles, het huis was vergeven van kleine, bijtende wezentjes. Vlooien of luizen, in ieder geval heel veel bedwantsen in alle bedden op alle kamers. Duizenden keren gebeten. De huisbeheerder erop aangesproken. Deed of hij van niets wist, maar het kan niet anders dan dat ook anderen geklaagd moeten hebben. Zelfs overwogen om voortijdig te vertrekken, zo erg was het, maar waar naar toe met zo'n gezelschap. En wie gaat dat betalen. Huurvoorwaarden lieten er geen twijfel over bestaan: in geen enkel geval restitutie van de betaalde huur. We weten nu waarom. Volledige afrader deze accommodatie, tenzij je immuun bent voor dit soort viezigheid.

Vakantiehuis Mas de Pigeonnier info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)