6,5

10 reviews over Camping Le Ruisseau de Treil in het Nederlands

Vreselijk! Niet geschikt voor gezinnen!

Gezin
5-8-2018

Prachtige camping maar vanwege de eigenaren niet geschikt voor gezinnen! De eigenaren zijn continu opzoek naar mensen die mogelijk een overtreding (dreigen) te begaan. Kinderen mogen niet zelf rond lopen /spelen ( ookal sta je zelf nog geen 5m ernaast af te wassen). Onze dochter van 4 was zelf de receptie binnen gelopen ( om de hond te aaien) en is toen door een schreeuwende eigenaar buiten de deur gezet, resultaat: twee zeer angstige kinderen. Omdat het bij ons niet duidelijk was wat er was gebeurt zijn wij vervolgens de volgende dag even binnen gelopen om te vragen wat de reden is van de woede aanvallen ( onze dochter verstaat nog geen Engels). Omdat moment begon de eigenaar weer zonder uitleg te schreeuwen. Wij zijn na 4 dagen vertrokken naar een andere camping ( met ons nog vele andere Nederlanders in die dagen vanwege dezelfde reden) maar moesten uiteraard voor de volle twee weken betalen.

Lekker rustige camping.

familie
5-9-2017

Ons tweede bezoek aan deze camping. Van de woedeaanvallen van de eigenaar niets gemerkt, Nigel is wel een "bezige" man. Jenny is aardig en behulpzaam. Ze proberen er beide het beste van te maken. Restaurant is simpel maar het eten is goed, er is brood te bestellen en wifi is goed. Kortom voor ons een reden om eens terug te gaan. Maar wie drukte en vertier zoek heeft hier niets te zoeken. In de omgeving zijn tal van stadjes/dorpen te bekijken. Twee sanitair gebouwen (een met nieuwe c.q. recente douches) en er wordt netjes schoongemaakt. Camping ligt een redelijk stuk van de autoroute, dus het niet een overnachtingscamping. Kortom een lekker rustige camping.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heel graag weer... mits andere eigenaren

NLgezin
23-11-2016

Het is een fantastische plek in een prachtige omgeving. We kennen de streek op ons duimpje en zijn een aantal keren op deze camping geweest. Ik onderschrijf volledig wat een andere persoon hier schrijft, de eigenaren zijn te strikt. Nigel, de eigenaar, kan om het minste ontploffen van woede tegen zijn gasten. Dat is ons de laatste keer ook overkomen, en daarom komen wij hier niet meer terug. Deze mensen zijn niet geschikt om een kleine gemoedelijke camping te runnen, en dat is zonde voor de plek en de gasten.

Maar... we begrepen van vrienden dat de camping te koop zou staan en nieuwe eigenaren krijgt. Dat zou heel goed nieuws zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mijd deze eigenaren

Wismans
13-8-2015

In het verleden 6 jaar achter elkaar op deze prachtige camping geweest en volop genoten. In allerlei campinggidsen staat vermeld dat de eigenaren gastvrij zijn en je welkom doen voelen. Let op: Men verwijst naar de vorige eigenaren. De nieuwe eigenaren beheren deze camping met straffe hand. Nigel is onvoorspelbaar in zijn gedrag. Hij kan op een verschrikkelijk botte wijze uitvallen naar campinggasten wanneer zij zich niet conformeren aan zijn geschreven en ongeschreven regels. Ik heb dat zelf twee keer mogen ervaren wat de reden was dat wij direct zijn vetrokken. Een gevoel van onveiligheid tijdens je vakantie wens je niemand toe. Jammer dat een camping zo naar de knoppen wordt geholpen door een stel. De onvoorspelbaarheid in hun gedrag maakt dat gasten op hun hoede zijn.

Prachtige kleinschalige rustige camping

ap_nieuwenhuis
16-8-2014

Prachtig opgezette camping, met grote plaatsen. Een camping voor rustzoekers. Om 22.00 uur is het zo goed als stil op de camping. De bar is dan ook dicht. Nigel en Jenny runnen de camping nu voor het 3e seizoen. Jenny is zeer gastvrij en vriendelijk. Nigel moet zijn draai vinden. Is erg op de regeltjes en spreekt hier de gasten voortdurend op aan. Dat is soms erg jammer. Bijv. om erop aangesproken te worden dat je waslijn fout hangt (na 7 dagen) of dat je niet op een lege plaats in de schaduw mag liggen/zitten. Boxershorts in het zwembad zijn ook ten strengste verboden. 2e sanitairgebouw is niet toereikend in het hoogseizoen en wordt maar 1x per dag schoongemaakt. Een camping waar we zeker naar terug zouden gaan, als je minder het gevoel zou hebben dat je in de gaten gehouden wordt. Mooie uitvalbasis voor uitstapjes. Niet geschikt voor kinderen welke "vermaakt" moeten worden. Geen animatie.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014
Jenny and Nigel Young, Owner, 1-1-2015

Hallo. Wij zijn de eigenaren van de camping en we willen onze gasten heel erg bedanken voor hun opmerkingen . We zijn blij dat ze genoten hebben van de prachtige , natuurlijke omgeving van Camping du Ruisseau Treil , evenals de rust en de stilte . Het is jammer dat ze dachten dat we een beetje " bazig " waren soms . Dit was nooit onze bedoeling en misschien waren we te enthousiast om ervoor te zorgen alle gasten blij ,ontspannen en elkaar niet hinderden . Netheid van de camping is erg belangrijk voor ons en we zijn voortdurend bezig onze reinigingsprogramma's in lijn te krijgen met het aantal mensen op de site.

Wij hopen dat u toch een fijne tijd heeft gehad en dat wij u snel weer terug zien.

leuke camping

haas
11-8-2012

lekker zwembad. geen boxershorts toegestaan. keuken stelt niet veel voor. engelse eigenaars moeten hun draai nog vinden maar doen hun best. intermarche op 9 km in cajarc. bbq plaats op de camping met een centrale koelkast. rivier de lot in de buurt, maar daar kan je niet echt zwemmen. wifi te koop 5 euro per week. leenfietsen op de camping. s'avonds veel herten te zien achter de camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Zeer fijne camping

Quick
26-5-2010

Een aantal jaar geleden zijn wij hier met vrienden geweest. Zeer ruime plaatsen in een park-achtige omgeving. Zou er graag nog eens naartoe willen. Gevist in de Lot en genoten van de omgeving. Wie ruimte en kneuterigheid prettig vindt zit hier goed. Voelden ons in ieder geval welkom. Andere Nederlanders dachten er ook zo over.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

verslaafd aan Ruisseau du treill

Fam meester
27-2-2009

één van de beste en Relaxte campings van Frankrijk. Met mike en ross als beheerders, met heerlijke engelse Humor!!! Mike en Ross zijn vrienden van ons geworden. Wij moeten er ieder jaar heen!! grootte plaatsen, heerlijke rust, echt Rust gevend na een jaar hard werken! Groet , Robert en Rimke Meester.

Gereisd Met partner in juli 2008

Erg leuke kleinschalige camping

Wibo
24-1-2009

Wij hebben ons een aantal jaar geleden prima vermaakt. Engelse beheerders, zeer gastvrij. Camping heeft zeer ruime plaatsen (50 st.) op een prachtig parkachtig terrein van 7 ha. Mensen behulpzaam, gemoedelijk en heel relaxed. Ik wil er graag nog eens naar terug. Je moet wel van rust en natuur houden. Cajatc op 7 km. met alle voorzieningen.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Zeer vriendelijke en grappige campinguitbaters, men voelt

RIK COSYN
31-7-2006

Zeer vriendelijke en grappige campinguitbaters, men voelt zich er onmiddellijk thuis

Gereisd Familie in juli 2006

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ruisseau de Treil in Larnagol (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ruisseau de Treil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.