Camping Municipal du Pont

Camping Municipal du Pont

9,5

2 reviews over Camping Municipal du Pont in het Nederlands

Een echte ontdekking. We komen zeker terug

Rik vdb,
3-7-2018

Het ontvangst in deze ruime rustige camping was perfect. We werden in het Nederlands ontvangen en mochten zelf een plaats uitkiezen en de formaliteiten afhandelen als we zin hadden.

De directe toegang tot de rivier met een klein standje werd geapprecieerd.

In plaats van een tussenstop bleven we er onze drie laatste vakantiedagen.

Het sanitair is zeer goed onderhouden en voor een deel splinternieuw.

Hier komen we zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2018

Super mooi gelegen camping.

Martijn
10-8-2016

Prachtige locatie met hele mooie en goedkope camping plaatsen.

Sanitair is oud en duidelijk aan vervanging toe.

Gereisd met partner in juli 2016

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal du Pont

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal du Pont in Lanzac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal du Pont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.