Bed and Breakfast

11 reviews over Bed and Breakfast Le Prieuré in het Nederlands

Heerlijk rustgevend verblijf

Peter
28-11-2013

Hier hebben wij een heerlijke nazomerse vakantie gehad in een mooie streek en verblijf! Wij verbleven in het Atelier waar we konden genieten van een moderne keuken, lekkere openhaard en uitzicht op de wonderschone tuin. We hadden alles wat we nodig hadden met om de hoek het verwarmde zwembad. Goed of slecht weer, er is van alles te doen en heel goed om te genieten en uit te rusten. Bedankt gastheer en vrouwe!

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Fantastische plek

De Bruyne Pedro
4-9-2013

Le Prieuré is gelegen op een mooie locatie (zeer rustig). De uitbaters Martin en Saskia zijn fantastische mensen, vol enthousiasme en steeds met de glimlach tref je hen aan op hun domein. Het is er kindvriendelijk en tevens een mooie streek om uitstapjes te maken. Kortom een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fantastische plek!

Wilma
19-8-2013

B&B Le Prieure in Souliiac is een fantastische accommodatie! Bijzonder mooie verzorgde en schone gites en kamers. De ontvangst is hartelijke door de eigenaren Martin en Saskia. Een verblijf in Le Prieure is de moeite waard!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Op en top genieten!

Jan-Willem
5-8-2013

Een heerlijke plek in de Dordogne! Martin en Saskia zijn erg gastvrij en hebben een mooi oud klooster omgetoverd tot een luxe accommodatie. Ik kom er zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2013

Centraal in Dordogne, romantisch, veel privacy

babette des bouvrie
31-7-2013

Wij hebben gelogeerd in gite Atelier, een zeer ruim appartement, met hele grote en zeer uitgebreide keuken.

Eigen terras met veel beschutting, zeer grote romantische tuin met diverse lig/zit/eethoeken. Prima zwembad. Eigenaren zijn zeer mens- en diervriendelijk, kennen de omgeving heel goed en kunnen je leuke tips geven. Een scala aan activiteiten en bezienswaardigheden binnen 1 uur rijafstand (auto). Souillac heeft 4 hyper/supermarkten, diverse terrasjes en restaurants.

Enige opmerking: de temperatuur liep op tot 38 graden toen wij er waren, en dan volstaat 1 ventilator op de bovenslaapkamer niet. Wij hadden gelukkig een eigen ventilator meegenomen.

Uitstekende value voor money!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Het is een paradijs

Ine
28-7-2013

Wij hebben met onze zonen van 16 en 13 in het Atelier gezeten. De gite was perfect er was een mooie keuken met een grote koelkast, vaatwasser, senseo en een grote oven. Het huisje was zeer smaakvol ingericht met de mooie meubels, schilderijen en andere accessoires. De tuin was prachtig met de vele planten, bomen en bloemen. Wij kwamen hier helemaal tot rust. Onze zonen maakten veelvuldig gebruik van het zwembad. De supermarkt in Souilliac ligt er een paar minuten vandaan is toch wel heel makkelijk. Het was ook gezellig dat Luca/hond en de twee katten bij ons kwamen kijken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Een paradijsje!

Ilona van de Braak
24-5-2013

Een verblijf in Le Prieure is elke keer weer een 'thuiskomen' maar dan op een hele bijzondere manier. De aankomst in dit voormalige kloostertje is een belevenis op zich. Het verstilde dorpje, de trekbel in de hele grote kloosterdeur en dan binnenstappen in een hal waar de rust je omarmt. Met verse bloemen in het hele huis, hardstenen gangen en geboende houten vloeren en trappen. Dan door naar de sfeervolle enorme huiskamer en eetkamer met uitzicht op het best bewaarde geheim; een ommuurde kloostertuinen en een aangrenzend bos. Hier kan zelfs de meest doorgewinterde druk-druk-druk persoon eindelijk zijn/haar portie rust en ontspanning opdoen. Met luieren in de tuin met een boek uit de huisbieb, zwemmen in het verwarmde zwembad en lekker dromen in de brandschone en stijlvolle ingerichte kamers. De geur van versgebakken brood bij het ontbijt en een zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw- en heer. Een top locatie die je nog lang bij blijft en vraagt om terugkeer.

Gereisd met partner in mei 2013

Paradijs in de prachtige omgeving van Dordogne

Marijke Wilhelmus
19-12-2011

Zee behulpzame hosts gedurende ons verblijf. Niets was teveel. Onze slaap en badkamer waren prachig ingericht. We hebben heerlijke wandelingen langs de Dordogne kunnen maken. Een super ontbijt met uitzicht op de tuin en gezang van de vele vogels. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2010

unieke plek en centraal gelegen tov vele stadjes

m. v.d. linde
24-12-2010

Wij hebben met ons gezin een heerlijke vakantie gehad in de Boerderij. Alles er op en eraan. Ruim huis en prive tuin. We hadden toegang to t de kapel waar ik heerlijk viool kon spelen.

Voor volgend jaar al geboekt. Mijn ouders verbleven 1 week in een v.d. B&B en hebben genoten! Aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

een paradijsje mooi verborgen gelegen

robert zandvliet
17-9-2010

een paradijsje . Een prima verblijf om de mooie omgeving te bezoeken. Een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2010

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Prieuré in Lanzac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Prieuré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.