Reviews over Lachapelle-Auzac

Paradijselijke omgeving

E.C. Van Asselt,
    31-5-2016

Een paar dagen (dit keer zonder onze kinderen) genieten van de rust en het groen van het Franse platteland. En dat met allerlei leuke stadjes binnen handbereik. Een bijzondere plek waar je gastvrij wordt ontvangen door eigenaren Annemieke en Ludo.

Een geslaagde vakantie

F.J.F. Oude Breuil,
    24-9-2013

Na een hartelijk ontvangst door Annemieke konden we gelijk naar de Gite. Prachtig gelegen in het dal en omgeven door veel natuurschoon. Het is er heerlijk rustig. De Gite is volledig ingericht en biedt alles wat je nodig hebt maar bovenal een heerlijk terras waar je zowel in de schaduw als in de zon kunt genieten. Onze kinderen (8 en 6 jaar) vonden het heerlijk in de tuin en genoten van het water, de trampoline en jeu de boules.

De heerlijke zalmforel, die Annemieke kweekt, was een feestje op de barbecue. Wanneer er volgend jaar een zwembad is gerealiseerd, is het helemaal af. Voor ons was dit een zeer geslaagde week en we komen zeker nog eens terug.

Een zààààlig huis, je komt er gewoon thuis

Vermincksel Monique,
    17-9-2013

Het is een mooi huisje, gelegen in een rustig dal, met veel water, er is een bron en er worden forellen gekweekt. De natuur is er prachtig. Het is dan anderzijds ook weer een ideale plek om allerlei steden te gaan bezoeken, maar s'avonds kom je dan weer thuis in de rust van je "vallei". De eigenares is een magnifieke vrouw, gastvrij, behulpzaam, artistiek ook, je kan er altijd terecht. Wij waren er al twee keer !

Heerlijke gite, fantatische eigenaren

Katelijne,
    13-7-2013

Gite Is ruim en compleet, heerlijk koel, mooie tuin met forellenvijver, keuken is wat klein maar compleet. Geweldig terras!

Ligging zeer gunstig ten opzichte van veel bezienswaardigheden. Per fiets (aanwezig) is Souiilac goed bereikbaar voor verse croissantjes.

Volgend jaar is er ook een zwembad, maar het zwembad in Souillac is ook prima en goed bereikbaar (en heel goedkoop).

Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Lachapelle-Auzac scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews