Camping La Rivière Lacave

Met oudere kinderen

Nooit meer

Caroline
22-8-2018

Gebrekkig aantal sanitair zeer weinig toilet vooral naar laatste stuk camping

Onvolddoende toegankelijk toiletpapier zat steeds verstropt, onduidelijke kaart voor eten , kreeg niet Wat ik wou onvriendelijke onbeschofte uitleg van personeel

Ijsjes 's avonds niet te koop

Onderhoud zwembad kon ook wel beter

Toiletten waren ook erg klein met knieën tegen de deur

Gelukkig was er toch 1 gemotiveerde animator die zich wat bezig Hield met de kids maar animatie was meer gericht op 12 jaar en ouder

Stokbrood was veelal tegen 9.30 uitverkocht, was ook niet lekker knapperig

Plaatsen wel ruim met veel schaduw

Toegang tot rivier was ok

Franse camping ideaal voor pubers !

Carla
13-8-2018

Hele gemoedelijke sfeer, leuke activiteiten ook voor pubers, overwegend Franse gasten toen wij er waren, rivier is breed en daardoor zowel visjes vangen, zwemmen als met de stroming mee op een band.

Overwegend ruime plekken.

Prima Camping

Hans van Meerkerk
3-2-2018

Wij komen nu 6 jaar op deze camping het is gewoon thuis komen onze caravan staat in de stalling wordt gehaald en gewassen leuke Franse vrienden, eigenaar en personeel vriendelijk, schoon sanitair elke dag een duik in de rivier 1 /2 avonden muziek ,s'avonds volleyballen geweldig en gemiddeld 35 graden

Top camping

Afina Knol
31-8-2017

De ligging van deze Franse camping is prachtig. De eigenaren zijn erg vriendelijk maar spreken weinig Engels. Hun zoon die wel Engels spreekt heeft ons geweldig geholpen. De camping is gemoedelijk en rustig, erg prettige sfeer. Mooi eenvoudig restaurant waar je heerlijk kunt zitten met een overheerlijke kop koffie en waar je heerlijk kunt eten met veel keuze voor zo"n kleine camping. En betaalbaar!! Veel Fransen wat een heel rustig sfeertje brengt. Wij hebben een stacaravan gehuurd (nr 6) aan de cote campangne. Schone ruime caravan, grote plek met schaduw en zon. Twee picknicktafels, ligstoelen en van alles voorzien De auto stond lekker in de schaduw aan de overkant onder de fruitbomen.Je kunt het niet beter krijgen. Er was animatie, maar niet overdadig of irritant. Onze zonen hadden wel graag wat meer Nederlanders gehad ivm onderling contact maken. De Franse jeugd kan gewoon geen Engels spreken !!??

Veel te bezichtigen in de omgeving, we hadden tijd te kort.

De rivier was heerlijk om te zwemmen. Zwembad prachtig. Al met al een aanrader. Bij aankomst oogt het geheel wat rommelig maar alles is keurig voor elkaar.

Erg verzorgd!

Elly
22-8-2016

Het terrein is niet overal vlak. Muziek mag best iets minder en wat eerder stoppen b.v 24.00 uur.

Verder lekker veel schaduw en erg schoon . Verder was het heerlijk rustig en vriendelijke campingeigenaars .Mooie rivier leuke stroomversnelling aan de overkant ook een mooie omgeving .

Fijne ervaring in het laagseizoen

Mirte van Geenen
17-8-2015

Wij verbleven hier buiten het seizoen, dus het was erg rustig. We stonden direct aan de rivier, echt een prachtige plek. De eigenaren, een getrouwd stel, was heel vriendelijk en warm. Leuke mensen en die sfeer vond je terug op de hele camping. Ons zoontje van 4 kon zich prima vermaken aan de rivier (werd alleen wel door een bij gestoken in zijn voet, dus aan te raden om waterschoentjes te dragen) of in het zwembad. Je kunt er elke dag brood bestellen en er is een klein winkeltje. Wij zaten nooit aan de bar, maar die mogelijkheid is er ook.

Al met al een hele fijne ervaring en wat mij betreft echt een aanrader.

Buitengewoon geweldig!!

Cecile
7-8-2015

Het is een super camping. Vorig jaar waren we hier voor de eerste keer en we voelden ons gelijk thuis. Onze toen 14 jarige dochter hebben we alleen bij het eten gezien. Zwembad was goed en met de rivier voor de "deur" was er genoeg vertier. Het uitzicht is geweldig. Genoeg animatie ook voor de jongere kinderen. We kwamen er dit jaar voor de 2e keer en het was weer

geweldig. Een echte aanrader maar reserveren is wel gewenst.

Aardige eigenaar en personeel en camping met veel bomen voor de broodnodige schaduw, want het was heet (juli 2015). Gasfles was op, winkel was dicht, maar geen enkel probleem, eigenaar regelt het wel. Wij waren er aan het begin van het seizoen, dus niet druk en veel aandacht voor de gasten. Goeie tip gehad voor een volgende vakantiebestemming in de Provence.

Onze ideale camping

Marc Verreycken
21-6-2015

KLeine, charmante en aangename camping. Wij komen hier reeds een aantal jaren en worden nog steeds aangenaam verrast.

Het onthaal is hartverwarmend en eens men je kent wordt je een deel van de "familie". Midden in de natuur en langs de oever van de Dordogne vindt je rust, ontspanning en ook leuke ambiance in het hoogseizoen. Respect voor de rust is een punt van de uitbater.

Een aanrader !!!

fijne camping

dimitri
7-8-2013

heerlijke rustige camping aan de dordogne.

aardig personeel en sanitair was schoon en werd 2x per dag schoongemaakt en niet alleen de wc maar ook deuren en tegels op de muur.

camping heeft 105 kampeerplaatsen en aantal caravans.

12 km van grote e leclerc en Lidl.

genoeg te doen in de omgeving en grot van lacave op 2km afstand.

rocamadour op 12 km afstand waar van alles te beleven valt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rivière Lacave in Lacave (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rivière Lacave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.