Hotel Le Relais De Fusies

Kleine hotelsWeer vandaag23°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Le Relais De Fusies voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Relais De Fusies in het Nederlands

nooit meer

Fam. Boumon
29-5-2011

Wij boekten een verblijf van 7 d voor 4 pers (2 k) vanaf 11/7 maar vertrokken na EEN nacht. De beschrijving v/h hotel in reisbrochure en op site (incl “opgesmukte” foto’s) is allerminst correct, zelfs eerder bedrieglijk dan misleidend! Er hangt een sterke muffe stank, typisch voor ruimten die weinig gebruikt en slecht onderhouden worden, in receptie, gangen, kamers, matrassen, kussens. Bijzonder onaangenaam. Sombere, donkere kamers. Netheid en hygiëne zijn ondermaats: tuinmeubilair onder vogeldrek, stinkende zij-ingang volgestapeld met rommel en vuilniszakken, vuil en het ongedierte op de vensterbank naast restauranttafels, spinnenwebben in kamers, schimmel in badkamers. Allerlei gebreken in kamers: geen plafondverlichting, defecte nachtlampjes (gelukkig zaklamp bij), lichtschakelaar en handdoekrek vielen gewoon op de grond. “Gastronomie”: dergelijke troep kregen wij nog nooit op ons bord in een restaurant of hotel. Redelijk ontbijt, afgezien van vervallen cornflakes.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

hotel met een groot verleden !

vissers
26-8-2010

heerlijk gerenoveerde oude stelplaats met veel historiek en charme, lekkere keuken en comfortable kamers

Gereisd Met partner in augustus 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Relais De Fusies in Lacaune les Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Relais De Fusies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.