Vakantiepark Le Lac Bleu

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen8,9

10 tips over Vakantiepark Le Lac Bleu

info@vanbesienbvba.be, 10-2-2015

De marktjes, je kan naar een wijnboer op bezoek gaan,

de typisch Franse restaurantjes hebben ook hun charme.

sandra_80, 9-2-2015
Rocamadour, Cirq de la Popie, kajak op de Lot, talrijke lekkere restaurantjes voor goede prijs/kwaliteit, leuke omgeving om te wandelen en/of fietsen.
Desoete Sandrine, 6-2-2015
We zijn naar typische franse restaurantjes geweest,waar het echt lekker is en in de week kan je er heel goedkoop eten.Er is ook heel het jaar door markt in Figeac op zaterdagmorgen.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lac Bleu voor je op een rij gezet:

Vincent, 5-2-2015
Probeer zeker eens de lokale geitenkaasjes en wijn!
Berend R., 5-2-2015
Ga naar Rocamadour en St Cirq Lapopie
Ellen & Tom, 5-8-2014
Rocamadour, gramat zijn mooie plaatsen om eens te bezoeken.

Vivian, 17-9-2012
Rocamadour, grotten van Padirac, Kasteel Castelnau, Figeac, St Cirq Lapopie, Loubressac, Zwemmen lac du Tolerme, Saint Céré, Collonges la Rouge(rood dorp), stoomtrein in Martel.
Ivo & Marijke, 8-9-2012
Het restaurant "Les Halles" in Fons is een absolute aanrader.
johan, 3-8-2012
De Lotstreek is vergelijkbaar met de Provence, maar alleen minder druk. Het weer was er zeer goed (veel beter dan Belgie) en er zijn heel wat mooi dorpjes/stadjes in de buurt. Ook veel mogelijkheden om te kayakken op Dordogne of Lot. Kortom : de moeite waard om terug te komen !
Elsje, 8-7-2012
Kortom, dit was waarschijnlijk een droomparadijs, en zou het nog kunnen zijn onder een andere leiding. Gelukkig zijn de huizen prachtig en de omgeving, van de uitbating u niets aantrekken.Aankomst pas vanaf 16u, dit staat nergens vermeld maar je krijgt meteen onder je voeten wanneer je vroeger aankomt.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lac Bleu voor je op een rij gezet: