Vakantiepark Le Lac Bleu

Meer vakantieparkinfo

Contact

63 reviews over Vakantiepark Le Lac Bleu

• 10wilfried19-09-2019

fantastisch we gaan zeker terug

schitterende verblijf , ben er reeds verschillende malen geweest , zeer goede ontvangst , waarschijnlijk niets voor iemand die niet van de natuur houd , bij mijn aankomst was het huisje altijd even proper en de ontvangst ook altijd even hartelijk

• 2Jerry07-08-2019

Nóóit meer

Er zitten kikkers in het zwembad enoveral spinnen en vliegen schande

• 1Activiteiten
    • 7Onderkomen

Met vrienden

• 2017
    9Francine24-10-2017

Tres comfort & bien!

Zeer complete huisjes voorzien van alle comfort. Gelegen in een pittoreske rustige omgeving. Frankrijk wordt hier getoond op zijn allerbest; mooie omgeving, vriendelijke mensen, heerlijke wijn en spijzen. Leuk dagjes uit naar Saint Cirq La Popie, Rocamadour en prachtig wandel-fietsroutes.

• 9Onderkomen

Met oudere kinderen

• 9Jannes26-09-2017

Fantastische service en een aangenaam huis

Stil in het najaar. Verwacht geen groepsactiviteiten

• 9Onderkomen
    • 7Activiteiten

• 9Familie Geers28-08-2017

Zalige rustvakantie en Topverblijf

Zeer luxueuze huisjes. Volledig uitgerust met alles wat je nodig hebt. Zeer goed onthaal bij aankomst. Sandra is een meerwaarde voor het park daar zij de streek zeer goed kent en enorm veel uitleg geeft als je er om vraagt. Park is zeer goed onderhouden, zwembad is proper en wordt goed onderhouden. Zeer rustig. Ideaal voor vakantie met kinderen. Broodjesservice is super. Winkel op 5 min rijden van het park en centrum van La Cappelle-Marival. Goede verbinding naar doe en culturele activiteiten of uitstappen. Om 8h staan de broodjes/koeken voor uw deur. Gewoon doen. Je zal het u niet beklagen.

• 6Familie08-08-2017

Hier gaan wij niet meer naar terug

Niet echt een gastvrije ontvangst. Moesten zelf achter de WiFi aan, dingen werden niet uitgelegd of ontbraken in ons huisje waar we ook weer achteraan moesten zoals bijv een parasol die we uiteindelijk pas na lang aandringen en veel gezucht van de beheerster kregen. De beloofde kinderanimatie was niet aanwezig. WiFi was zeer slecht, sommige tijden was er helemaal geen WiFi. De vakantie huisjes waren redelijk schoon, niet echt een uitgebreide keukeninventaris. Er waren maar 17 huisjes bezet van de 40, overige huisjes staan te koop. Geen poolbar, wasmachine stuk. De beheerster is op zich vriendelijk maar maakt ook een overbelaste en ontevreden indruk en kan niks met klachten want is afhankelijk van de eigenaren van het park. Supermarkt dichtbij is klein, heeft niet alles. Lacapelle Marival zelf is charmant. Goede pizzeria. Park biedt voldoende uitstapjes binnen uur rijden. Al met al zijn er voor dit geld betere huisjes met meer faciliteiten te vinden

• 6Onderkomen
    • 3Activiteiten

Anders

• 8Anneke17-07-2017

Keurige woning op wel erg stil park

Het park was keurig, Sandra (beheerdster) ontzettend beleefd en aardig. Elke morgen vers brood voor de deur afgeleverd. Woning zeer netjes en ruim, maar niet super de luxe. Zwembad prima, maar in September niet elke dag mooi weer om te zwemmen en verder is er op het park eigenlijk niks dan rust. Dat is prima, maar einde seizoen is het wel goed om te weten dat er ook in de omgeving weinig eetgelegenheden etc. meer geopend zijn. Dit is ons achteraf wat tegengevallen. Voor ons volgend jaar wat meer leven.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen

Met jonge kinderen

• 10Jeanette Schouten02-05-2017

Fijne plek.

Mooi huis, mooie omgeving en een zeer aardige, gastvrije en vriendelijke beheerster.

• Oude reviews

6Haleydt25-09-2016

Voor ons niet direct een aanrader

Gelukkig is er Sandra, de beheerster van het park, die het onderste uit de kan haalt om iedereen tevreden te stellen, natuurlijk binnen de voor haar haalbare en toegestane mogelijkheden wel te Verstaan. Wij verwachtte op zijn minst evenveel comfort als thuis en spijtig genoeg was dit helemaal niet zo. Gelukkig konden wij elke dag uitrijden om de streek grondig te verkennen. Zoniet hadden wij het heel erg gevonden in het chalet te moeten blijven. Het zitcomfort , zowel in het chalet als aan het zwembad is pover. Geen enkele zetel of stoel helft een kussen of is zelfs met kussen zò ongemakkelijk zodat je het niet meer dan 1 uur volhoudt te blijven zitten met een goed boek. Bij slechte weersomstandigheden was het eveneens onmogelijk te lezen, gezien enkel sfeerverlichting was voorzien en een staanlamp met een klein peertje. De keuken was totaal niet verlicht, zodat je zeer dichtbij en een lamp erbij moest halen om de stand van het vuur te zien. Dankzij de beheerster kunnen wij toch nog terugkijken op een aangenaam verblijf. Na een paar dagen heb ik vernomen dat het de eigenaars zijn die verantwoordelijk zijn voor de inrichting van het chalet. Dus het enige wat dus.rest is hiervan melding te maken bij de beheerster, die hier enkel nota kan van nemen.

• 5Onderkomen

• 10Tom30-08-2016

Fantastisch verblijf

Luxueus verblijf in ruim huis, veel goedkope en lekkere eetgelegenheden in de streek. Veel gezellige avondmarkten in de omliggende gemeenten. Vriendelijke conciërge die alle opmerkingen direct aanpakt. Leuk dat er andere gezinnen met jonge kinderen waren, onze kinderen maakten in de twee weken dat we er waren veel vriendjes, waardoor wij ook wat konden genieten van de rust die de omgeving biedt met een goed glas rosé.

• 10Activiteiten

Met jonge kinderen

10 tips over Vakantiepark Le Lac Bleu

• Ivo & Marijke, 08-09-2012

Het restaurant "Les Halles" in Fons is een absolute aanrader.

• johan, 03-08-2012

De Lotstreek is vergelijkbaar met de Provence, maar alleen minder druk. Het weer was er zeer goed (veel beter dan Belgie) en er zijn heel wat mooi dorpjes/stadjes in de buurt. Ook veel mogelijkheden om te kayakken op Dordogne of Lot. Kortom : de moeite waard om terug te komen !

• Elsje, 08-07-2012

Kortom, dit was waarschijnlijk een droomparadijs, en zou het nog kunnen zijn onder een andere leiding. Gelukkig zijn de huizen prachtig en de omgeving, van de uitbating u niets aantrekken.Aankomst pas vanaf 16u, dit staat nergens vermeld maar je krijgt meteen onder je voeten wanneer je vroeger aankomt.

2 vragen over Vakantiepark Le Lac Bleu

• Suus, 05-03-2019

Vissen

Kun je in die vijver vissen?

• Joop Simonis, 08-04-2017

Honden

Kun je hier ook met honden goed uit de voeten?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan