Vakantiehuis Les Pyrénées

9 reviews over Vakantiehuis Les Pyrénées in het Nederlands

rust alom

Harrie van de Watering
7-6-2014

Mar en ik hebben eind mei 2014 een week doorgebracht in de gite la Colline .Er ontbreekt echt niets in deze gite, alles is aanwezig wat je nodig denkt te hebben. Zelfs brood, beleg en wijn stonden klaar , perfect. Twee heel grote pluspunten van dit mooie plekje: rust alom zowel overdag als snachts, en een heerlijk groot en comfortabel bed. Ook voor mijn lengte van 190 cm was het prima. Wij konden het prima vinden met Nico en Wil. De echte bergen zijn wat verder weg dus daar moet je naar toe rijden als je er wilt wandelen, verder geen punten van kritiek. Dikke pluim voor Nico en Wil.

Gereisd met partner in mei 2014

fantastisch

c.b. van giersbergen
18-6-2012

de accomodatie is geweldig en het heeft een mooi terras, met een geweldig uitzicht op de bergen, ook als het regent kan je droog zitten. de kamers zijn prima, en voldoen aan de verwachtingen. het is er zeer rustig, je kan hier bijkomen, van het stadsrumoer, je hoort alleen de vogels, en de andere dieren. de beheerders zijn zeer vriendelijk, en niets is hun teveel als je wat vraagt, of in problemen komt, ze helpen altijd. het linnengoed is volop aanwezig en kan je ieder ogenblik schoon krijgen als je maar wilt. bij aankomst, is er fruit, drinken, bier, wijn, frisdrank, koffie, brood en div. beleg aanwezig, voor de ontvangst. de bedden zijn ook goed.in de buurt zijn goede plaatsen om te bezichtigen. de prijs is voor wat je geboden woord, beslist niet teveel. in de keuken is alle apparatuur aanwezig, om hele maaltijden te berijden, restaurants zijn haast niet in de buurt. de accomodatie is aantebevelen voor een echtpaar zonder kinderen. dus in een woord GEWELDIG. zo hebben wij dit ervaren

Gereisd met partner in juni 2012

heerlijk vakantieadres

henk en mariska
3-12-2011

Wat een fijne plek om vakantie te vieren.Bij aankomst hartelijk welkom geheten door de eigenaren Wil en Nico.Onze gite was ruim comfortabel en schoon.Ook lagen er allerlei verwennerijen voor ons klaar zoals vers brood ,eitjes, beleg, koffie, thee, fruit, wijn.Er was ook schoon linnengoed in overvloed .Het uitzicht vanaf het balkon is echt geweldig en je zit er heerlijk vrij.Vanuit de gite kun je geweldige wandelingen maken.Wat een oase van rust.Wil en Nico zijn echt schatten en zorgen voor een geslaagde vakantie.Een adres om zeker naar terug te gaan.

Gereisd met partner in juni 2011

geweldige vakantie

koelewijn
3-12-2011

wat een heerlijk vakantieadres, bij aankomst gelijk een warm welkom.fijne gite waar alles aanwezig is wat je nodig hebt en ook nog heel gezellig .alles schoon en een heleboel verwennerijen zoals vers brood ,wijn ,eitjes, koffie, thee,beleg bloemen en een heerlijk opgemaakt bed.het uitzicht vanaf het balkon is geweldig.de omgeving is erg mooi prima om vanuit de gite prachtige wandelingen te maken.de eigenaren wil en nico zijn schatten.wij gaan eigenlijk nooit 2x naar hetzelfde adres maar hier gaan we zeker nog een x naar terug.

Gereisd met partner in juni 2011

In 1 woord geweldig!!

Eefje
2-12-2011

Ik ben hier nu 2 x met partner geweest en zou het liefst 3 x per jaar gaan. We hebben nu in 2 verschillende appartementen op dit complex gezeten en alles is in 1 woord geweldig. De eigenaars zijn bijzonder lieve en attente mensen en het terrein is ruim opgezet en verzorgd. Alles kan en alles mag en het ontbreekt werkelijk aan niets. Wij kunnen dan ook niet begrijpen dat er zulk negatief commentaar geplaatst is. Ook in de gastenboeken in de gites niets dan lof, dit is de eerste en enige negatieve reactie die wij zijn tegengekomen.

Nogmaals; een grote pluim en dikke 10 voor Gites de Bares!! Chapeau voor Wil en Nico!

Gereisd met partner in april 2011

Geweldig

Jan en Nel
28-11-2011

Voor ons was het meer dan geweldig vanaf het moment dat we kwamen tot het moment dat we weg gingen.Zelfs zo dat we 3x de gasten van Nico en Wil op Bares waren en enorm van de gastvrijheid ,service, privicy als behulpzaamheid en allerlei lekkers uit de streek bij aankomst, hebben genoten.Ook voor de derde keer werden we weer net zo verrast als de eerste keer en mochten we ervaren dat hun missie is:als de gasten echt vakantie hebben zijn wij te vreden !!!

Gereisd met partner in mei 2011

zeer rustige omgeving, nette gite, verhuurders??

hans en corine
28-8-2011

Er zijn nog 2 gîtes waarmee het kleine zwembad wordt gedeeld.

Ontvangst met een verfrissing, fruit, water en wijn.

Op de vertrekdag wees Wil erop dat we om 10.00 eruit moesten zijn. Even later kwam Nico die ons zonder aankijken sommeerde binnen 7 minuten de gîte te verlaten anders zou de gendarme worden verwittigd, de schoonmaakkosten worden doorberekend en een dag extra. We begrepen hier niets van. Een van de 3 gîtes was al leeg en de derde werd door verhuurd. De eer aan ons zelf gehouden en netjes afscheid genomen van Wil en gevraagd hoe het kwam dat ze zo reageerden: Jullie waren al een uur te vroeg en als je ziet hoe de badkamer eruit zag. Om half elf reden we weg, ervaring rijker, illusie armer. Alleen hierom geen adres om naar terug te gaan, te ver van de bergen en de bewoonde wereld.

Gereisd met partner in augustus 2011

in ons hart gesloten, een topper

Eef & Micha
28-6-2009

De aankomst was verrassend; de geweldige ruimte in de Gite, de koelkast gevuld met de 1e behoeften, verse aardbeien op tafel! Ook het natuurschoon en de mooie lokatie waren fantastisch!

In de gite ontbrak het ons aan niets. Wat erg fijn was, was dat we nu eens wel de beschikking hadden over goed meubilair; een lekker bankstel, een fijne eethoek en een prima terrasset met heerlijke luie schommelstoelen!

We hebben al ettelijke gites bij Nederlanders in Frankrijk bezocht in de afgelopen jaren, maar kunnen met de hand op ons hart zeggen dat we het nooit eerder zo goed verzorgd hebben gehad en zo heerlijk op ons gemak gezeten hebben!

Voor ons is een keer terugkomen geen vraag maar een feit en wordt alleen nog bepaald door het "wanneer weer?" !!

Gereisd met partner in juni 2009

Indrukwekkend vakantie-adres!

Eef en Micha
16-6-2009

Verrassend: 1. de warme ontvangst van Wil en Nico; 2. de geweldige ruimte in de Gite (voormalige hooizolder); 3. de aanwezigheid van allerhande lekkernijen in de koelkast (van verse aardbeien tot chocolaatjes en heerlijke wijn!); 3. het natuurschoon en de mooie lokatie! Nu ook het zwembad af is, zeker weer een reden om terug te gaan!

In de gite ontbrak het aan niets. We hadden nu eens wel de beschikking over goed meubilair; gewoon een lekker bankstel, een fijne eethoek en een prima terrasset met heerlijke luie schommelstoelen! De frisse schone berglucht en een goed bed zorgde voor een prima nachtrust.

We hebben al ettelijke gites bij Nederlanders in Frankrijk bezocht in de afgelopen jaren, maar moeten eerlijk toegeven dat dit toch wel op nr.1 komt bij ons. Voor ons is een keer terugkomen geen vraag maar een feit en wordt alleen nog bepaald door het "wanneer en weer?" !!

Gereisd met partner in mei 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Pyrénées in Labastide-Paumes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Pyrénées zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.