Vakantiehuis Gites de Bares

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

19 reviews over Vakantiehuis Gites de Bares

• 6Eric Pacquet11-08-2015

Huisje goed maar belgen zijn niet zo welkom

Toen we aankwamen was de gite nog niet klaar, maar we waren een uurtje te vroeg. We vroegen of we de motor daar mochten laten om een wandeling in tussentijd te maken. Maar we werden na 1100 km zomaar weg gestuurd. Het huisje was wel in orde, maar de hele week hebben we de eigenaars niet eens gezien. We denken dat het was omdat we belgen waren. In ieder geval zien ze ons niet meer terug in Bretagne.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9H.B. van der Wal31-08-2014

Fantastische plek in een rustige omgeving!

We hebben een mooie vakantie gehad bij zeer (gepaste) gastvrije eigenaars in Gite La Colline die werkelijk van alle gemakken is voorzien! Via hun eigen website (www.gites-de-bares.com) krijg je een erg goede sfeerimpressie van de Gite en eveneens van de omgeving.. Je verwachting wordt niet beschaamd!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 10Ab en Ingrid25-07-2014

Wat een ontspannende rust!

We hebben een heerlijke week gehad. Het knusse huis was een prettig verblijf voor ons tweetjes. De vakantie begint al goed met een hartelijk ontvangst door Wil en Nicolas, een gevulde koelkast en verse broodjes voor de volgende ochtend. De omgeving is prachtig waar wij veel van genoten hebben. En de stilte.....heerlijk! We zijn helemaal uitgerust vertrokken na uitgezwaaid te zijn door 2 geweldige gastmensen die de privacy van de gasten respecteren. Een aanrader dus!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Leo07-07-2014

rust en gastvrijheid, prachtig verblijf.

Een bijzonder mooie plek om op vakantie te gaan ruim en schoon appartement op een mooie plek.het uitzicht op de Pyreneeën en veel privacy Eigenaren Nicolas en Wil zijn erg behulpzaam en geven leuke adviezen voor een dagje uit. De omgeving is prachtig.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Familie de Fost21-06-2014

pure verwennerij

Het verblijf in de gite La Collne is super! Veel ruimte, grote slaapkamer met heerlijke bedden. Zachte handdoeken in overvloed en een compleet pakket aan eerste levensbehoeften. Dat is pure verwennerij! Het terras ligt op een heel mooi punt, waar je in de stilte de vogels kunt bewonderen en horen zingen. Wil en Nicolas zijn de bijzonder hartelijke eigenaars. Je voelt je gelijk thuis. Wij kijken met veel genoegen op deze vakantie terug.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Fam. Peeters19-05-2014

Uitstekende Gites

Nog nooit z'n goed verzorgde en schone vakantiewoning geboekt. Alles is in de gite aanwezig wat het verblijf erg aangenaam maakt, Zeer confortabele bedden. Ruime woonkamer met haard, aparte keuken met eethoek. Mooi terras met uizicht. Als je aankomt staat er al iets in de koelkast voor de eerste dorst en trek. Daarbij komen nog de gastvrije en vriendelijke eigenaren Wil en Nicolas en het verblijf is perfect. De gite ligt in een rustige landelijke omgeving. Wij misten een dorp met voorzieningen op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 10wdehaan28-10-2013

Fantastische plek

Via internet in augustus 2013 de Gite de Bares gehuurd. Alle op internet over deze locatie gegeven indrukken zijn ook echt waar!. Wat een heerlijk huis, wat een heerlijke stilte om tot rust te komen, met de mooie zonnebloemvelen om de hoek en wat een aardige gastvrije eigenaren die de privacy van de gasten respecteren en ons hebben verwend met eigen groente uit de tuin. Wij hebben er van genoten.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Jeroen31-08-2013

Hier willen we nooit meer weg!

Het was niet ons eerste bezoek aan deze prachtige locatie en dat is niet zonder reden. Dit is voor ons, echte rustzoekers, de mooiste en fijnste locatie die voor ons bestaat. En omdat deze locatie dan ook nog eens geëxploiteerd wordt door een stel hele lieve mensen die er alles aan doen om het je naar je zin te maken dan heb je geen enkele behoefte om op zoek te gaan naar welk alternatief dan ook. We kijken uit naar ons volgende bezoek

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Xandra Simons05-07-2013

Op en Top Genieten

Voor de tweede keer hebben wij weer genoten van ons verblijf op Gites de Barès! Bij Wil en Nico is het echt thuis komen, een warme ontvangst, het huisje tip top in orde, er staat een heerlijke wijn klaar, de koelkast is rijk gevuld, er is koffie, heerlijk vers brood en zalige knapperige croissants. Een mooi bloemetje op tafel uit eigen tuin en nog heel veel meer waardoor het echt huiselijk en persoonlijk is. De ligging is prachtig, rust, ruimte en natuur. In de omgeving liggen pitoreske dorpjes, zijn er leuke markten met allerlei streekproducten, bos, meren kortom alles is aanwezig voor een heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Wolfje02-09-2012

Echt onthaasten op een heerlijk plekje

De eigenaren (Wil en Nicolas) hebben ons dierbare herinneringen gegeven. Een vriendelijk en warm welkom en helpende hand toen we deze nodig hadden. De gite zelf (L'Alouette) is klein maar fijn. Prima Gite voor ons tweetjes, smaakvol en praktisch ingericht. Ruime badkamer met grote douche en meer handdoeken dan wij konden viesmaken. De open keuken is goed uitgerust. Bij wat slechter weer is het geen enkel punt als je hier een of twee dag binnen zit, spelletjes en boeken genoeg. Deze Gite heeft de grootste tuin met overdekt terrasje en luie stoelen. Het gedeelde zwembad is niet zo groot, maar na een stevige wandeling of fietstocht is het koele water heerlijk. De eigenaren hebben (topografische) kaarten te leen om tochtjes te plannen - waar de omgeving zich prima voor leent. De buurt is mooi landbouwgebied op rollende heuvels. ook zijn er bossen in de buurt. Als we ooit weer terug gaan naar de Midi-Pyrenees gaan we weer naar L'Alouette in Bares. Zeker weten!

Gereisd met partner in augustus 2012

Vakantiehuis Gites de Bares info