Labastide-Paumes

Reviews over Labastide-Paumes

Fantastische plek in een rustige omgeving!

H.B. van der Wal,
    31-8-2014

We hebben een mooie vakantie gehad bij zeer (gepaste) gastvrije eigenaars in Gite La Colline die werkelijk van alle gemakken is voorzien! Via hun eigen website (www.gites-de-bares.com) krijg je een erg goede sfeerimpressie van de Gite en eveneens van de omgeving.. Je verwachting wordt niet beschaamd!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Wat een ontspannende rust!

Ab en Ingrid,
    25-7-2014

We hebben een heerlijke week gehad. Het knusse huis was een prettig verblijf voor ons tweetjes. De vakantie begint al goed met een hartelijk ontvangst door Wil en Nicolas, een gevulde koelkast en verse broodjes voor de volgende ochtend. De omgeving is prachtig waar wij veel van genoten hebben.

En de stilte.....heerlijk!

We zijn helemaal uitgerust vertrokken na uitgezwaaid te zijn door 2 geweldige gastmensen die de privacy van de gasten respecteren.

Een aanrader dus!

Gereisd met partner in juli 2014

rust en gastvrijheid, prachtig verblijf.

Leo,
    7-7-2014

Een bijzonder mooie plek om op vakantie te gaan ruim en schoon appartement op een mooie plek.het uitzicht op de Pyreneeën en veel privacy

Eigenaren Nicolas en Wil zijn erg behulpzaam en geven leuke adviezen voor een dagje uit. De omgeving is prachtig.

Gereisd met partner in juni 2014

pure verwennerij

Familie de Fost,
    21-6-2014

Het verblijf in de gite La Collne is super! Veel ruimte, grote slaapkamer met heerlijke bedden. Zachte handdoeken in overvloed en een compleet pakket aan eerste levensbehoeften. Dat is pure verwennerij! Het terras ligt op een heel mooi punt, waar je in de stilte de vogels kunt bewonderen en horen zingen. Wil en Nicolas zijn de bijzonder hartelijke eigenaars. Je voelt je gelijk thuis. Wij kijken met veel genoegen op deze vakantie terug.

Gereisd met partner in mei 2014

rust alom

Harrie van de Watering,
    7-6-2014

Mar en ik hebben eind mei 2014 een week doorgebracht in de gite la Colline .Er ontbreekt echt niets in deze gite, alles is aanwezig wat je nodig denkt te hebben. Zelfs brood, beleg en wijn stonden klaar , perfect. Twee heel grote pluspunten van dit mooie plekje: rust alom zowel overdag als snachts, en een heerlijk groot en comfortabel bed. Ook voor mijn lengte van 190 cm was het prima. Wij konden het prima vinden met Nico en Wil. De echte bergen zijn wat verder weg dus daar moet je naar toe rijden als je er wilt wandelen, verder geen punten van kritiek. Dikke pluim voor Nico en Wil.

Gereisd met partner in mei 2014
Labastide-Paumes scoort een 7,2 uit 10, op basis van 6 reviews