Camping Moulin de Liort

43 reviews over Camping Moulin de Liort in het Nederlands

Paradijselijk

Annette
3-8-2018

Ruime plaatsen aan een beekje op een klein paradijs. Bloeiende struiken,bloemen,vlinders, genoeg schaduw door mooie bomen. Genoeg te beleven in de mooie omgeving.

We werden allervriendelijkst verwelkomd door de Nederlandse eigenaars. Het was in het voorseizoen erg rustig, wat wij heerlijk vonden. Hondjes konden mee en heerlijk in de beek spelen.

We hebben een fantastische tijd beleefd

Dáár willen wij terugkomen!

Berry&Jacintha
7-7-2018

Om kort te zijn: we vonden Camping Moulin de Liort allebei één van de mooiste campings waar we ooit gestaan hebben. De camping zelf, aan het riviertje, met een bescheiden aantal plekken die mooi en ruim zijn, met veel bomen, bloemen, vogels en vlinders, en met vriendelijke, behulpzame eigenaren is ons erg goed bevallen. We hebben prachtig gewandeld in de omgeving. Het was in juni nog heel rustig, en ook dat vonden wij fijn. Tip: neem goede wandelschoenen mee.Dá

Erg Fijne Plek !

Ed Hartman
5-7-2018

In het 'land van de duizend valleien' zoals het daar genoemd wordt ligt deze eko-camping die met veel zorg en respect voor de natuur is & wordt vormgegeven door eigenaren Herman & Annemarie.

Het terrein met bijna alle zeer ruime standplaatsen aan de beek is gescheiden door een D-weggetje waardoor de rustzoekers indien gewenst terecht kunnen op een "kleine" camping met bloc-sanitaire en families met kinders op een wat groter terrein met bloc-sanitaire en barretje .

De NL-eigenaren zijn hartelijke mensen die het iedereen naar de zin trachten te maken ; vooral de gezelligheid bij de 2 vuurplaatsen, het barretje en het pannekoeken bakken spreken zeer aan, er is snel contact tussen de kinderen en uitwisselingen tussen volwassenen en ouders gaan erg vanzelfsprekend.

Waarschijnlijk mede door de ontspannen sfeer en temperatuur in het beekdal : nooit te heet, altijd wel 'n schaduwplek te vinden of met stoel in de beek je boekje lezen !

Het was genieten, alleen maar heerlijk

Annelotte
30-6-2018

Dat het er rustig is en als je fietst: in het dorp boven boodschappen doen voor je afdaalt.

Heerlijk relaxte camping en erg hartelijke mensen

Annemiek Wiegman
3-2-2018

Keurig sanitair. Leuk en lekker eigen groente, appelsap en honing uit eigen tuin te koop.

Beperkt maar zeker toereikend acitviteiten programma en goede tips voor uitjes in de omgeving.

Vrijwel elk plekje is aan het riviertje!

Verrassend plezierig

Buitengewoon, buiten met gewone mensen
9-9-2017

Zoek je ruime plaatsen op een camping die met zorg is opgebouwd en met liefde wordt onderhouden: ga hier naar toe!

Gastvrouw Annemarie en gastheer Herman zijn warme mensen, die er veel aan doen om het hun gasten (jong en oud) naar de zin te maken. Zo bakken zij iedere dag friet voor hun gasten en op zondag zelfs pannenkoeken en elke morgen rond 11 uur is het koffiedrinktijd aan de leuke bar-met-terras. Daarnaast organiseren zij leuke en creatieve activiteiten waar de kinderen van genieten.

Volwassenen kunnen met Herman mee op een informatie wandeling ter verkenning van de nabije omgeving.

Informatieve tips om de verdere omgeving te verkennen (bijv. de stad Albi met museum Toulouse-Lautrec) maken een verblijf bij Annemarie en Herman een echte aanrader.

Het was wederom erg fijn!

Karin
9-9-2017

Erg ruime plekken, vriendelijke mensen en veel speelplezier voor de kinderen. Hier kom je tot rust!

Een oase van rust en speelparadijs voor kinderen

Vaes Loijen
7-9-2017

Neem waterschoentjes mee voor ieder, want in het riviertje liggen stenen

Heerlijke camping in de natuur

I. Huiskens
1-9-2017

Ruime plaatsen, middenin de natuur met een verkoelend beekje langs de plekken. Schoon sanitair, vriendelijke (Nederlandse) eigenaars. Leuke activiteiten voor kinderen. Ideaal voor het hele gezin en rustzoekers.

Mooie rustige camping

Anoesj
18-7-2017

Mooie grote plaatsen, leuk aan een beekje. Vriendelijke eigenaars. Heerlijk brood van de plaatselijke bakker. Lekker reloaden, relaxen en de kinderen weg van de telefoon, iPad en tv. Koelt na een warme dag lekker af, goed te doen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Liort in La Salvetat Peyrales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Liort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Moulin de Liort scoort een 8.61 uit 10 op basis van 43 reviews.