Camping Moulin de Liort

Camping Moulin de Liort
8,8

Laatste review

Een fijne natuurcamping met veel ruimte en rust.

fam. van Dijk - Smalbrugge,
12-9-2018

Een heerlijke camping met veel rust en ruimte midden in de natuur. De camping bestaat uit twee delen die beiden de nodige voorzieningen hebben. Het sanitair is eenvoudig, maar wordt goed schoongehouden en het water is warm. Alle plekken liggen aan het riviertje de Liort waarin kinderen heerlijk kunnen spelen en dammetjes bouwen. Tijdens de erg hete dagen is het goed toeven aan de Liort die een aangename verkoeling met zich meebrengt. Er worden eenvoudige activiteiten aangeboden zoals kleien en een ritje op de kar achter de trekker. In de directe omgeving is het fijn wandelen. In de nabije omgeving zijn veel middeleeuwse stadjes en kastelen te bewonderen, soms waan je je echt in een andere tijd. De camping is erg leuk voor (jonge) kinderen, maar op sommige dagen erg stil en waren er geen speelkameraadjes. We hebben genoten van de echte duisternis en prachtige sterrenhemel en stilte die je in Nederland bijna nergens meer vindt.

47 reviews over Camping Moulin de Liort in het Nederlands

Een fijne natuurcamping met veel ruimte en rust.

fam. van Dijk - Smalbrugge,
12-9-2018

Fanatastisch!

Rineke en Pieter,
6-9-2018

Fantastische camping!!!

We hebben het hier heerlijk gehad. De kinderen vermaakten zich eindeloos in de beek, met diertjes en visjes vangen en hebben dammen gebouwd. Kinderen en ouders hebben snel contact. En ' s avonds heerlijk bij het kampvuur nagenieten van de dag. Bij het barretje kan je koffie en heerlijke pannenkoeken eten !! Er worden kleine activiteiten voor de kinderen georganiseerd.

Camping plaatsen zijn ruim en hebben zon en schaduw.

Kortom: een heerlijke plek !! Wij komen hier zeker terug!

Voor liefhebbers van rust en eenvoud

Simon,
26-8-2018

Heerlijk rustige camping die mooi is aangelegd in de vallei van beekje. Genoeg natuur om te ontdekken en de kinderen vermaken zich uitstekend in/met het water.

Hou er rekening mee dat alle voorzieningen (supermarkt, zwemwater etc) op enige afstand liggen

Genieten, onthaasten, plezier voor iedereen

Valentijn,
15-8-2018

Deze camping is een paradijs voor het ontdekkende kind. Het beekje is uitermate geschikt voor watermanagement voor jong en oud. Het zorgt tevens voor verkoeling. De kinderen kunnen heerlijk bushcraft achtige dingen doen zoals kampvuur maken, pijl en boog maken, kleine bootjes maken voor de botenrace. Uiteraard alles met materialen uit de nabije omgeving.

De camping straalt alles uit om lekker even helemaal tot rust te komen. Wat een schitterende natuur. Het sanitair wordt altijd keurig schoongemaakt. Het schoon houden ligt uiteraard aan de campinggasten. De campingeigenaren zijn super lieve, gezellige en behulpzamemensen.

In de omgeving is voor iedereen wat te doen; kajakken, klimmen, MTB, wandelen, grotten bezoeken, pittoreske dorpjes bekijken, etc.

Wat ons betreft de ideale camping voor jong en oud. Wij komen sowieso terug om weer lekker even stoom af te blazen.

Paradijselijk

Annette,
3-8-2018

Ruime plaatsen aan een beekje op een klein paradijs. Bloeiende struiken,bloemen,vlinders, genoeg schaduw door mooie bomen. Genoeg te beleven in de mooie omgeving.

We werden allervriendelijkst verwelkomd door de Nederlandse eigenaars. Het was in het voorseizoen erg rustig, wat wij heerlijk vonden. Hondjes konden mee en heerlijk in de beek spelen.

We hebben een fantastische tijd beleefd

Dáár willen wij terugkomen!

Berry&Jacintha,
7-7-2018

Om kort te zijn: we vonden Camping Moulin de Liort allebei één van de mooiste campings waar we ooit gestaan hebben. De camping zelf, aan het riviertje, met een bescheiden aantal plekken die mooi en ruim zijn, met veel bomen, bloemen, vogels en vlinders, en met vriendelijke, behulpzame eigenaren is ons erg goed bevallen. We hebben prachtig gewandeld in de omgeving. Het was in juni nog heel rustig, en ook dat vonden wij fijn. Tip: neem goede wandelschoenen mee.Dá

Erg Fijne Plek !

Ed Hartman,
5-7-2018

In het 'land van de duizend valleien' zoals het daar genoemd wordt ligt deze eko-camping die met veel zorg en respect voor de natuur is & wordt vormgegeven door eigenaren Herman & Annemarie.

Het terrein met bijna alle zeer ruime standplaatsen aan de beek is gescheiden door een D-weggetje waardoor de rustzoekers indien gewenst terecht kunnen op een "kleine" camping met bloc-sanitaire en families met kinders op een wat groter terrein met bloc-sanitaire en barretje .

De NL-eigenaren zijn hartelijke mensen die het iedereen naar de zin trachten te maken ; vooral de gezelligheid bij de 2 vuurplaatsen, het barretje en het pannekoeken bakken spreken zeer aan, er is snel contact tussen de kinderen en uitwisselingen tussen volwassenen en ouders gaan erg vanzelfsprekend.

Waarschijnlijk mede door de ontspannen sfeer en temperatuur in het beekdal : nooit te heet, altijd wel 'n schaduwplek te vinden of met stoel in de beek je boekje lezen !

Het was genieten, alleen maar heerlijk

Annelotte,
30-6-2018

Dat het er rustig is en als je fietst: in het dorp boven boodschappen doen voor je afdaalt.

Heerlijk relaxte camping en erg hartelijke mensen

Annemiek Wiegman,
3-2-2018

Keurig sanitair. Leuk en lekker eigen groente, appelsap en honing uit eigen tuin te koop.

Beperkt maar zeker toereikend acitviteiten programma en goede tips voor uitjes in de omgeving.

Vrijwel elk plekje is aan het riviertje!

Verrassend plezierig

Buitengewoon, buiten met gewone mensen,
9-9-2017

Zoek je ruime plaatsen op een camping die met zorg is opgebouwd en met liefde wordt onderhouden: ga hier naar toe!

Gastvrouw Annemarie en gastheer Herman zijn warme mensen, die er veel aan doen om het hun gasten (jong en oud) naar de zin te maken. Zo bakken zij iedere dag friet voor hun gasten en op zondag zelfs pannenkoeken en elke morgen rond 11 uur is het koffiedrinktijd aan de leuke bar-met-terras. Daarnaast organiseren zij leuke en creatieve activiteiten waar de kinderen van genieten.

Volwassenen kunnen met Herman mee op een informatie wandeling ter verkenning van de nabije omgeving.

Informatieve tips om de verdere omgeving te verkennen (bijv. de stad Albi met museum Toulouse-Lautrec) maken een verblijf bij Annemarie en Herman een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Liort in La Salvetat Peyrales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Liort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.