Camping Moulin de Liort

Contact

50 reviews over Camping Moulin de Liort

• 2019
    9Familie Hulsbergen05-11-2019

Heerlijke, stille, kleine familie camping

Heerlijke kampeer vakantie gehad in zomer 2019. Fijne, compacte camping. Kleinschalig opgezet, enorm gastvrij en tegelijkertijd vrijblijvend. Direct de natuur in, veel leuke wandelingen te doen, ook direct vanaf de camping. Enorme bramen oogst gehad eerste helft augustus, lekker bij de pannenkoeken op zondag. Super rustig, heerlijk tot rust komen en lezen voor de volwassenen, terwijl de kinderen zich prima vermaken in de kabbelende beek en natuur erom heen. Warm aanbevolen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Judith en Maarten03-09-2019

Fantastisch ontspannen

Heerlijk rustig kamperen in een prachtig dal met ruisend beekje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Eelco & Maaike02-09-2019

Prachtige camping in de natuur

Onze eerste camping van 2019 bleek een schot in de roos. Knutselen met het oog op de natuur voor de kinderen, de kabbelende Liort en ongedwongen gezelligheid. Een hoop te weten gekomen van de omgeving en de lokale fauna. Een verzorgde camping waar wij prima tot rust zijn gekomen. Zeker tot de volgende keer! Bedankt Anne-Marie en Herman

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9fam. van Dijk - Smalbrugge12-09-2018

Een fijne natuurcamping met veel ruimte en rust.

Een heerlijke camping met veel rust en ruimte midden in de natuur. De camping bestaat uit twee delen die beiden de nodige voorzieningen hebben. Het sanitair is eenvoudig, maar wordt goed schoongehouden en het water is warm. Alle plekken liggen aan het riviertje de Liort waarin kinderen heerlijk kunnen spelen en dammetjes bouwen. Tijdens de erg hete dagen is het goed toeven aan de Liort die een aangename verkoeling met zich meebrengt. Er worden eenvoudige activiteiten aangeboden zoals kleien en een ritje op de kar achter de trekker. In de directe omgeving is het fijn wandelen. In de nabije omgeving zijn veel middeleeuwse stadjes en kastelen te bewonderen, soms waan je je echt in een andere tijd. De camping is erg leuk voor (jonge) kinderen, maar op sommige dagen erg stil en waren er geen speelkameraadjes. We hebben genoten van de echte duisternis en prachtige sterrenhemel en stilte die je in Nederland bijna nergens meer vindt.

• 9Rineke en Pieter06-09-2018

Fanatastisch!

Fantastische camping!!! We hebben het hier heerlijk gehad. De kinderen vermaakten zich eindeloos in de beek, met diertjes en visjes vangen en hebben dammen gebouwd. Kinderen en ouders hebben snel contact. En ' s avonds heerlijk bij het kampvuur nagenieten van de dag. Bij het barretje kan je koffie en heerlijke pannenkoeken eten !! Er worden kleine activiteiten voor de kinderen georganiseerd. Camping plaatsen zijn ruim en hebben zon en schaduw. Kortom: een heerlijke plek !! Wij komen hier zeker terug!

• 7Eetgelegenheden

• 8Simon26-08-2018

Voor liefhebbers van rust en eenvoud

Heerlijk rustige camping die mooi is aangelegd in de vallei van beekje. Genoeg natuur om te ontdekken en de kinderen vermaken zich uitstekend in/met het water. Hou er rekening mee dat alle voorzieningen (supermarkt, zwemwater etc) op enige afstand liggen

• 6Eetgelegenheden

• 9Valentijn15-08-2018

Genieten, onthaasten, plezier voor iedereen

Deze camping is een paradijs voor het ontdekkende kind. Het beekje is uitermate geschikt voor watermanagement voor jong en oud. Het zorgt tevens voor verkoeling. De kinderen kunnen heerlijk bushcraft achtige dingen doen zoals kampvuur maken, pijl en boog maken, kleine bootjes maken voor de botenrace. Uiteraard alles met materialen uit de nabije omgeving. De camping straalt alles uit om lekker even helemaal tot rust te komen. Wat een schitterende natuur. Het sanitair wordt altijd keurig schoongemaakt. Het schoon houden ligt uiteraard aan de campinggasten. De campingeigenaren zijn super lieve, gezellige en behulpzamemensen. In de omgeving is voor iedereen wat te doen; kajakken, klimmen, MTB, wandelen, grotten bezoeken, pittoreske dorpjes bekijken, etc. Wat ons betreft de ideale camping voor jong en oud. Wij komen sowieso terug om weer lekker even stoom af te blazen.

• 7Eetgelegenheden

• 9Annette03-08-2018

Paradijselijk

Ruime plaatsen aan een beekje op een klein paradijs. Bloeiende struiken,bloemen,vlinders, genoeg schaduw door mooie bomen. Genoeg te beleven in de mooie omgeving. We werden allervriendelijkst verwelkomd door de Nederlandse eigenaars. Het was in het voorseizoen erg rustig, wat wij heerlijk vonden. Hondjes konden mee en heerlijk in de beek spelen. We hebben een fantastische tijd beleefd

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Berry&Jacintha07-07-2018

Dáár willen wij terugkomen!

Om kort te zijn: we vonden Camping Moulin de Liort allebei één van de mooiste campings waar we ooit gestaan hebben. De camping zelf, aan het riviertje, met een bescheiden aantal plekken die mooi en ruim zijn, met veel bomen, bloemen, vogels en vlinders, en met vriendelijke, behulpzame eigenaren is ons erg goed bevallen. We hebben prachtig gewandeld in de omgeving. Het was in juni nog heel rustig, en ook dat vonden wij fijn. Tip: neem goede wandelschoenen mee.Dá

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Ed Hartman05-07-2018

Erg Fijne Plek !

In het 'land van de duizend valleien' zoals het daar genoemd wordt ligt deze eko-camping die met veel zorg en respect voor de natuur is & wordt vormgegeven door eigenaren Herman & Annemarie. Het terrein met bijna alle zeer ruime standplaatsen aan de beek is gescheiden door een D-weggetje waardoor de rustzoekers indien gewenst terecht kunnen op een "kleine" camping met bloc-sanitaire en families met kinders op een wat groter terrein met bloc-sanitaire en barretje . De NL-eigenaren zijn hartelijke mensen die het iedereen naar de zin trachten te maken ; vooral de gezelligheid bij de 2 vuurplaatsen, het barretje en het pannekoeken bakken spreken zeer aan, er is snel contact tussen de kinderen en uitwisselingen tussen volwassenen en ouders gaan erg vanzelfsprekend. Waarschijnlijk mede door de ontspannen sfeer en temperatuur in het beekdal : nooit te heet, altijd wel 'n schaduwplek te vinden of met stoel in de beek je boekje lezen !

Gereisd met partner in juni 2018

4 tips over Camping Moulin de Liort

• Cas, 03-09-2013

Ideale plek voor jonge kinderen met paardrij ambities!

• Judith Boer, 30-08-2012

Lunchen op z'n Frans bij Marie de Tourelle in Pradinas, 5 minuten met de auto. Ook leuk en lekker: lunch bij biologische boerderij (vraag Anne-Marie). Rivierwandeling naar de waterval. Het kasteel van Belcastel. Kanoën op de Aveyron bij Najac.

• sandra louter, 28-07-2013

prachtige omgeving ook, waarvoor je wel even de auto in moet, maar echt alles is de moeite waard!

0 vragen over Camping Moulin de Liort

Camping Moulin de Liort info