Géén boekingskosten

• 6.3Eetgelegenheden

Meer camping info

52 Reviews over Moulin de Liort

• 9Roeland en Marjolein29-07-2020

Voor ons een schot in de roos

We zochten een rustige camping met veel ruimte voor onszelf en midden in de natuur. Met de ervaring die we hebben op natuurkampeerterreinen sprak ons deze camping bijzonder aan. En het was een schot in de roos. In een prachtige omgeving en ecologisch verantwoord hebben we 11 dagen lang genoten van deze heerlijke plek. We voelden ons er direct thuis, stonden als het ware in een vlindertuin en direct aan een kraakhelder en snelstromend beekje. Echt iets voor de natuurliefhebber.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Otto Geesink29-07-2020

We hebben genoten van dit paradijsje

We waren hier eind juni, de grenzen in Europa waren net weer open gegaan, na de Corona lockdown. En dus was het overal nog erg rustig. Via het internet kwamen we op dit adres terecht, de beschrijving was niet overdadig, dus waren we benieuwd waar we terecht kwamen. We zijn in het geheel niet teleurgesteld. Een prachtige plek, gelegen in een dal aan een super helder water beek, met kikkertjes, visjes en ijsvogeltjes. 's Nachts hoorden we de uilen in het omringende bos. Er zijn op sommige plekken in het bos kampvuurkuilen aangelegd, waar gebruik van kan worden gemaakt om er aan een stok marshmallows of brooddeeg aan een stok te bakken. De enige geluiden die je er hoort zijn van de vogels. In de omgeving zijn allemaal wandelpaden uitgestippeld. Het is een natuurcamping, dus campers met chemische toiletten kunnen er niet terecht, omdat het afvalwater zuiveringssysteem op een natuurlijke wijze geschied. Op het terrein is een groentetuin.

• 9Familie Hulsbergen05-11-2019

Heerlijke, stille, kleine familie camping

Heerlijke kampeer vakantie gehad in zomer 2019. Fijne, compacte camping. Kleinschalig opgezet, enorm gastvrij en tegelijkertijd vrijblijvend. Direct de natuur in, veel leuke wandelingen te doen, ook direct vanaf de camping. Enorme bramen oogst gehad eerste helft augustus, lekker bij de pannenkoeken op zondag. Super rustig, heerlijk tot rust komen en lezen voor de volwassenen, terwijl de kinderen zich prima vermaken in de kabbelende beek en natuur erom heen. Warm aanbevolen.

• 9Judith en Maarten03-09-2019

Fantastisch ontspannen

Heerlijk rustig kamperen in een prachtig dal met ruisend beekje.

• 9Eelco & Maaike02-09-2019

Prachtige camping in de natuur

Onze eerste camping van 2019 bleek een schot in de roos. Knutselen met het oog op de natuur voor de kinderen, de kabbelende Liort en ongedwongen gezelligheid. Een hoop te weten gekomen van de omgeving en de lokale fauna. Een verzorgde camping waar wij prima tot rust zijn gekomen. Zeker tot de volgende keer! Bedankt Anne-Marie en Herman

• 9fam. van Dijk - Smalbrugge12-09-2018

Een fijne natuurcamping met veel ruimte en rust.

Een heerlijke camping met veel rust en ruimte midden in de natuur. De camping bestaat uit twee delen die beiden de nodige voorzieningen hebben. Het sanitair is eenvoudig, maar wordt goed schoongehouden en het water is warm. Alle plekken liggen aan het riviertje de Liort waarin kinderen heerlijk kunnen spelen en dammetjes bouwen. Tijdens de erg hete dagen is het goed toeven aan de Liort die een aangename verkoeling met zich meebrengt. Er worden eenvoudige activiteiten aangeboden zoals kleien en een ritje op de kar achter de trekker. In de directe omgeving is het fijn wandelen. In de nabije omgeving zijn veel middeleeuwse stadjes en kastelen te bewonderen, soms waan je je echt in een andere tijd. De camping is erg leuk voor (jonge) kinderen, maar op sommige dagen erg stil en waren er geen speelkameraadjes. We hebben genoten van de echte duisternis en prachtige sterrenhemel en stilte die je in Nederland bijna nergens meer vindt.

• 9Rineke en Pieter06-09-2018

Fanatastisch!

Fantastische camping!!! We hebben het hier heerlijk gehad. De kinderen vermaakten zich eindeloos in de beek, met diertjes en visjes vangen en hebben dammen gebouwd. Kinderen en ouders hebben snel contact. En ' s avonds heerlijk bij het kampvuur nagenieten van de dag. Bij het barretje kan je koffie en heerlijke pannenkoeken eten !! Er worden kleine activiteiten voor de kinderen georganiseerd. Camping plaatsen zijn ruim en hebben zon en schaduw. Kortom: een heerlijke plek !! Wij komen hier zeker terug!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Simon26-08-2018

Voor liefhebbers van rust en eenvoud

Heerlijk rustige camping die mooi is aangelegd in de vallei van beekje. Genoeg natuur om te ontdekken en de kinderen vermaken zich uitstekend in/met het water. Hou er rekening mee dat alle voorzieningen (supermarkt, zwemwater etc) op enige afstand liggen

• 6Eetgelegenheden
  • 9Valentijn15-08-2018

Genieten, onthaasten, plezier voor iedereen

Deze camping is een paradijs voor het ontdekkende kind. Het beekje is uitermate geschikt voor watermanagement voor jong en oud. Het zorgt tevens voor verkoeling. De kinderen kunnen heerlijk bushcraft achtige dingen doen zoals kampvuur maken, pijl en boog maken, kleine bootjes maken voor de botenrace. Uiteraard alles met materialen uit de nabije omgeving. De camping straalt alles uit om lekker even helemaal tot rust te komen. Wat een schitterende natuur. Het sanitair wordt altijd keurig schoongemaakt. Het schoon houden ligt uiteraard aan de campinggasten. De campingeigenaren zijn super lieve, gezellige en behulpzamemensen. In de omgeving is voor iedereen wat te doen; kajakken, klimmen, MTB, wandelen, grotten bezoeken, pittoreske dorpjes bekijken, etc. Wat ons betreft de ideale camping voor jong en oud. Wij komen sowieso terug om weer lekker even stoom af te blazen.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Annette03-08-2018

Paradijselijk

Ruime plaatsen aan een beekje op een klein paradijs. Bloeiende struiken,bloemen,vlinders, genoeg schaduw door mooie bomen. Genoeg te beleven in de mooie omgeving. We werden allervriendelijkst verwelkomd door de Nederlandse eigenaars. Het was in het voorseizoen erg rustig, wat wij heerlijk vonden. Hondjes konden mee en heerlijk in de beek spelen. We hebben een fantastische tijd beleefd

Camping Moulin de Liort info

Camping-informatie