Camping Le Camp de Florence

7,9

20 reacties Camping Le Camp de Florence

Uitstapjes en lekker eten

Pieter , 8-8-2018

Zijn er nog leuke (actuele) tips voor uitstapjes en restaurantjes met kinderen van 3 en 7 jaar?

Alvast bedankt.

0 reacties

Zwembroek

FrDeKrFe, 26-11-2015
Wat voor zwemkleding moeten jongens aan? Is dat echt alleen strakke zwembroeken

airco in de stacaravans

Alidadijkstra, 5-7-2015
Ik kan nergens terugvinden of er een airco aanwezig is in de stacaravans. Is er iemand die dit misschien weet? Alvast bedankt voor de reactie.
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Le Camp de Florence voor je op een rij gezet:

Internet

Ikke78, 23-3-2015

Is het internet inderdaad zo slecht als de resenties zeggen of valt het wel mee?

Ik heb voor m'n werk wat helaas niet stopt tijdens de vakantie toch wel internet nodig...

Hoor graag ervaringen

2 reacties

Is er een voetbal veldje?

Mariette, 30-6-2014

Mijn oudste zoon maakt zich zorgen, want hij kan geen voetbalveld ontdekken op de foto's.. Dus hij denkt nu dat het de stomste vakantie wordt..

Wie kan ons verlossen en vertellen of het er wel is of niet...

bedankt!

2 reacties

stroom kampeerplaats

richard Pieterman, 16-6-2014
wie weet of ik met een blauwe ronde cee stekker kan gebruiken

Kinderen

Rianne, 27-5-2014

Zijn er deze zomer veel kindjes op de camping?

Wij gaan van 28-7 tot 10-8 met drie kindjes 4/2/0

6 reacties

Tieners?

Claudia, 4-3-2014
Wij gaan van 7 juli tot en met 24 juli naar deze camping! We hebben drie kids in de leeftijd van 7, 10 en 14 jaar! Wie gaan er ook in deze periode en hoe oud zijn jullie kids?
4 reacties

kiezen tussen tunneltent of tenthuisje

Rikst Douma, 28-12-2013

Hoi, Wij willen deze zomer naar Camp de Florence en twijfelen nu tussen een tunneltent van Countrycamp of een tenthuisje (la Canada) van de camping zelf. Heeft iemand tips?

alvast bedankt!

1 reactie

Rivier, meer in de buurt

K, 22-12-2013
Weet iemand of er een riviertje of meer in de buurt van de camping is waar je kunt zwemmen?