Camping Le Papillonstersterster

68 reviews over Camping Le Papillon

• 2019
    10Nico Schoeters28-08-2019

Gewoonweg perfecte camping!

We zijn gisteren vertrokken vanop deze prachtige terassencamping van Hans en Anette. Dit is werkelijk een van de mooiste campings waar we ooit hebben verbleven. Midden in de gorges, dus vanop elke plaats heb je een indrukwekkend uitzicht. Het sanitair is van het properste dat ik ooit ben tegengekomen op een camping, echt verbluffend! Vermits er geen animatie voorzien is, is het er ook ten alle tijden heerlijk rustig vertoeven. Als je 200 meter stapt ben je meteen aan de rivier waar veel plekjes zijn om je te installeren, zowel in de schaduw als in de zon. Het frisse water is een aangename verkoeling :) Een gezellige bar/restaurant en een broodservice maken het plaatje compleet. Er is heel veel te beleven in de omgeving en Hans en Anette staan altijd klaar met tips en hulp waar nodig.

Als je een rustige en propere plek zoekt in een fantastische omgeving, dan is dit de perfecte plaats!

Wij komen zeker terug!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8A.W Wisselink26-08-2019

Als voor de derde keer komt hoef je geen uitleg!

Het is een heel mooie camping met een fantastisch uitzicht. Zeer vriendelijke ontvangst en prima sanitair wat ook echt goed schoon is.We zijn nu 4 weken gebleven! Minpuntje is dat je voor dat fantastische uitzicht betaald met een flink klim. Het sanitair is goed verdeelt over het terrein zodat je wel eenvoudig een plaatsje vind zonder dat je moet klimmen.We zijn gewend om rond te trekken in Frankrijk en zijn er voor de tweede keer geweest.Bij leven en welzijn komen we volgend jaar weer langs voor een paar weken

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Peter16-07-2019

Prachtig uitzicht

Voor de tweede keer op deze camping vertoeft. Je wordt door het vriendelijke (eigenaars) echtpaar hartelijk welkom geheten. Het adembenemende uitzicht is er bijna op alle plaatsen. De pizza's en à la carte zijn prima. Kortom: we komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Annelies19-06-2019

Heerlijke camping.

Sluit me aan bij eerdere beoordelingen. Wij hebben 3 weken genoten op deze heerlijke camping van Hans en Annet, met het mooiste uitzicht dat je maar kunt bedenken en waar een gezellige, ongedwongen sfeer heerst. Schitterende omgeving, waar je in een vakantie niet uitgekeken raakt.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Aad en Janneke Rasenberg08-10-2018

Rust, ruimte, uitzicht en fantastische camping

De terrassen camping is prachtig gelegen met uitzicht over het dal van de Tarn en mooie rotspartijen. rust, stilte en uitzicht kenmerken deze camping. De omgeving is ook prachtig met de Gorges du Tarn en met de overige bezienswaardigheden verveelt u zich geen moment. Daarnaast doen Nederlandse Hans en Annette hun best om het je naar het zin te maken. Trouwens de Pizza's gemaakt door Annette zijn werkelijk fantastisch. We gaan zeker terug en voor u een aanrader. Wat een top vakantie.

Gereisd met partner in september 2018

• 9George Verhoeven.19-09-2018

In een woord geweldig !

Geweldige weken gehad op deze terras camping adembenemend uitzicht vanuit ons huur chalet ! Lekker vaak uit eten geweest bij Hans en Annette en de heerlijke bruingebakken aardappeltjes waren zalig ! Zeker een camping om heen te gaan. In de nabije omgeving veel bezienswaardigheden! Waar Hans en Annette u nog meer over kunnen vertellen !

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Peter Bonnet17-09-2018

woorden schieten te kort Super

net terug van Super weken ontvangst/gastvrijheid/eten/attentheid/uitzicht/omgeving in een woord Grandioos

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Jaap en Neeltje van Heest13-08-2018

Mooie en goede camping en voor herhaling vatbaar.

Bij aankomst goede en vriendelijke ontvangst. Het is een prachtige camping met een verbluffend uitzicht. We konden uit diverse plaatsen kiezen. Plaats 10 uitgekozen. Een heerlijke plaats met schaduw en zon. De gieren cirkelen werkelijk boven je hoofd. Heel veel leuke uitstapjes gemaakt, het viaduct van Millau, toevallig de Tour de France, de stadjes van de tempeliers bezocht, erg mooi. De markten in Millau zijn superleuk, leuke terassen enz. Lekker aan de rivier gezeten en gezwommen. De pizza's die er gemaakt worden zijn van voortreffelijke kwaliteit. Al met al een heerlijk verblijf.

• 9Eetgelegenheden

• 8Ronald&Marleen08-08-2018

Hecht je waarde aan uitzicht, dan is dit DE PLEK!

Le Papillon is een eenvoudige, kleine en gemoedelijke camping, met een prachtig uitzicht! Millau zit op 10min rijden met de auto, leuke stad met alle gewenste supermarkten. Wij hebben genoten van de tour de France (in Millau), gorges du Tarn, parapente, het zitten bij het water!(neem lichte stoeltjes mee) Met veel plezier op deze camping gestaan, waarna we doorgetrokken zijn naar de Dordogne. Deze camping zou ik niet met kinderen bezoeken, het is een terrascamping waar voor kinderen weinig tot geen animatie is, voor de hond was het echter wel heerlijk! De campingeigenaren Hans&Annet hebben het goed voor elkaar...

• 9André en Simone04-07-2018

Magnifique uitzicht en rust!

Wat een heerlijke plek om te onthaasten! Rust, een magnifique uitzicht en een nachtegaal als huisdier die niet genoeg kreeg van zingen. Hier komen we zéker terug!

• 7Eetgelegenheden

13 tips over Camping Le Papillon

• thijs-zwart, 27-10-2013

Rondritten in de omgeving naar o.a. Millau

• T.Zwart, 27-10-2013

Bezoek het aangename stadje Millau. Schitterende omgeving voor autotochtjes .

• Fam. Weber, 20-11-2011

Viaduct van Millau. Stadje achter 14 eeuwse ringmuur: la Couvertoirade. Vélo-rail du Larzac. Batteliers van la Maléne. Point Sublime (861 m, 400 m boven de Tarn). Grotten Even Armand(toegangkelijk door tandradbaantje). Roquefortkelders.

1 vraag over Camping Le Papillon

• Pauline van Hattum, 24-08-2012

Hoe groot en hoe schaduwrijk zijn de plekken ?

Ik vraag me af hoe groot de tent plekken zijn. Onze tent is ongeveer 6 meter lang en 3 meter breed. En is er voldoende schaduw ?

Spaan46, 15-11-2012

De plekken zijn niet allemaal even groot. Het beste kun je de camping even bellen, want het zijn Hollandse eigenaren die precies aangeven welke plekken geschikt zijn. Of stuur een e-mail.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig