Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.3Staat v/h sanitair
  • 8.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

72 Reviews over Le Papillon

• 10Marina Siebers02-08-2022

Wat een geweldige camping!

Het verblijf( in onze mobile-home) op le Papillon was helemaal top. De rust die hier heerst samen met het schilderachtige panorama is werkelijk formidabel. De kleine camping wordt beheerd door Hans en Annet Scharp. Je kunt altijd terecht en ze hebben een klein restaurantje( buiten) waar je terecht kunt voor een heerlijk hapje, drankje of een pizza. We hebben echt een heerlijke vakantie gehad en zijn helemaal tot rust gekomen. Het zwemmen in de Tarn ( beneden aan de camping, straat oversteken en naar beneden lopen) was ook heerlijk. We hebben heel wat uurtjes vertoeft aan de waterkant en daar ook lekker gelezen. Kortom: Als je van rust houdt, een kleinschalige camping met een werkelijk fenomenaal uitzicht, dan is deze camping een echte aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8IJvonne en Kees29-10-2021

Heerlijke camping

Ons doel, na de grote vakantie periode 2021, een fijn verblijf op deze mooie plek.

Hebben zoals diverse keren daarvoor, nu ook vroeg in het voorjaar dit plekje voor de maand September kunnen reserveren.

Na de vervelende Tante Corona perikelen en inmiddels voorzien van twee bevrijdende prikken konden we dan ook eindelijk weer naar Frankrijk gaan.

Na drie tussenstops , zijn we via de A-75 Clermont Ferrand bij afrit 41 a , naar La Cresse gereden en kwamen op 2 september op de camping aan.

Dit is voor ons een fantastische camping, welke veel mogelijkheden biedt direct vanaf deze plaats. Hans en Annette zijn zeer vriendelijk  en helpen je waar ze maar ook kunnen.

Bij de receptie ligt veel documentatie en een rijke boekenkast. Het biedt direct vanaf de camping toegang tot veel tripjes. Markante punten in de Gorges en omgeving. Vooral de bijzondere Dalbrug over de Tarn.

Naast gebruik van de auto, is het een erg mooi gebied voor de ele

• 10Fam. Wesselink10-09-2021

In één woord FANTASTISCH!

Het was voor ons de eerste keer dat we in Frankrijk kampeerden met onze vouwwagen maar het is ons zéér goed bevallen. Mede dankzij Hans en Annette hebben we een fantastische vakantie gehad op camping Le Papillon. Het uitzicht is werkelijk fenomenaal, net een levend schilderij. En in de omgeving is er zoveel te doen en te bezichtigen. Twee weken was echt te kort. We zijn dan ook zeker van plan om nog een keer naar camping Le Papillon te gaan. Hans en Annette zijn zeer zorgzaam naar hun gasten toe. Je kunt altijd een beroep op ze doen en ze staan klaar met tips en advies. In het restaurantje kun je heerlijk eten, door Annette met zorg bereid en door Hans geserveerd. Dit is zeker een aanrader. De sfeer op de camping is ontspannen en gezellig. Ook met de andere campinggasten hadden we een leuk contact. Kortom wij bevelen deze camping van harte aan.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Peter van der Ende10-08-2021

Geweldig!

We zijn zeer aangenaam verrast door deze schitterende camping met adembenemend uitzicht op de overzijde van de rivier de Tarn. Hartelijke ontvangst door Hans en Annette die ons al van verschillende leuke tips hebben voorzien. Alles is schoon en netjes en als je rust zoekt is dit ook een prima plek! De bedoeling was om een paar nachtjes te blijven, maar dat worden er meer! We hebben deze camping ook al getipt aan verschillende bekenden. TOP!

• 10Nico Schoeters28-08-2019

Gewoonweg perfecte camping!

We zijn gisteren vertrokken vanop deze prachtige terassencamping van Hans en Anette. Dit is werkelijk een van de mooiste campings waar we ooit hebben verbleven. Midden in de gorges, dus vanop elke plaats heb je een indrukwekkend uitzicht. Het sanitair is van het properste dat ik ooit ben tegengekomen op een camping, echt verbluffend! Vermits er geen animatie voorzien is, is het er ook ten alle tijden heerlijk rustig vertoeven. Als je 200 meter stapt ben je meteen aan de rivier waar veel plekjes zijn om je te installeren, zowel in de schaduw als in de zon. Het frisse water is een aangename verkoeling :) Een gezellige bar/restaurant en een broodservice maken het plaatje compleet. Er is heel veel te beleven in de omgeving en Hans en Anette staan altijd klaar met tips en hulp waar nodig.

Als je een rustige en propere plek zoekt in een fantastische omgeving, dan is dit de perfecte plaats!

Wij komen zeker terug!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8A.W Wisselink26-08-2019

Als voor de derde keer komt hoef je geen uitleg!

Het is een heel mooie camping met een fantastisch uitzicht. Zeer vriendelijke ontvangst en prima sanitair wat ook echt goed schoon is.We zijn nu 4 weken gebleven! Minpuntje is dat je voor dat fantastische uitzicht betaald met een flink klim. Het sanitair is goed verdeelt over het terrein zodat je wel eenvoudig een plaatsje vind zonder dat je moet klimmen.We zijn gewend om rond te trekken in Frankrijk en zijn er voor de tweede keer geweest.Bij leven en welzijn komen we volgend jaar weer langs voor een paar weken

• 7Eetgelegenheden
  • 8Peter16-07-2019

Prachtig uitzicht

Voor de tweede keer op deze camping vertoeft. Je wordt door het vriendelijke (eigenaars) echtpaar hartelijk welkom geheten. Het adembenemende uitzicht is er bijna op alle plaatsen. De pizza's en à la carte zijn prima. Kortom: we komen zeker nog eens terug!

• 8Annelies19-06-2019

Heerlijke camping.

Sluit me aan bij eerdere beoordelingen. Wij hebben 3 weken genoten op deze heerlijke camping van Hans en Annet, met het mooiste uitzicht dat je maar kunt bedenken en waar een gezellige, ongedwongen sfeer heerst. Schitterende omgeving, waar je in een vakantie niet uitgekeken raakt.

• 9Aad en Janneke Rasenberg08-10-2018

Rust, ruimte, uitzicht en fantastische camping

De terrassen camping is prachtig gelegen met uitzicht over het dal van de Tarn en mooie rotspartijen. rust, stilte en uitzicht kenmerken deze camping. De omgeving is ook prachtig met de Gorges du Tarn en met de overige bezienswaardigheden verveelt u zich geen moment. Daarnaast doen Nederlandse Hans en Annette hun best om het je naar het zin te maken. Trouwens de Pizza's gemaakt door Annette zijn werkelijk fantastisch. We gaan zeker terug en voor u een aanrader. Wat een top vakantie.

• 9George Verhoeven.19-09-2018

In een woord geweldig !

Geweldige weken gehad op deze terras camping adembenemend uitzicht vanuit ons huur chalet ! Lekker vaak uit eten geweest bij Hans en Annette en de heerlijke bruingebakken aardappeltjes waren zalig ! Zeker een camping om heen te gaan. In de nabije omgeving veel bezienswaardigheden! Waar Hans en Annette u nog meer over kunnen vertellen !

• 9Eetgelegenheden

Camping Le Papillon info