Camping Le Papillon

Camping Le Papillon
8,8

57 reviews over Camping Le Papillon in het Nederlands

Geweldige camping met mooi uitzicht.

Dennis.
4-10-2017

Leuke camping met prachtig uitzicht dat nooit verveelt. Vriendelijke (Nederlandse) eigenaren die altijd voor je klaar staan. Prijs kwaliteit is goed en je kunt er elke dag vers brood bestellen voor de volgende ochtend. Schoon sanitair en geen muntjes nodig voor de douches. Knus restaurantje met goed eten, vooral de zelf gemaakte pizza's zijn heerlijk en van goede kwaliteit.

Prachtig uitzicht blijft het. We kunnen er de hele dag wel naar kijken, het blijft boeiend. Je ziet de gieren rond cirkelen boven de toppen. De plekken zijn ruim en bieden privacy. Vlakbij rivier de Tarne, waar onze hond ook lekker in kon afkoelen. Mooie prijs-kwaliteitsverhouding en schoon en net sanitair. De zelfgemaakte pizza's zijn onovertroffen! Ook a la carte is het heerlijk eten. Elke ochtend vers Frans brood. We zijn er al eerder geweest en zullen er nog vaker komen. De service van Hans en Annette is fantastisch. Toen het even niet helemaal goed ging met onze hond, boden ze meteen alle hulp. Tot aan meerijden naar de dierenarts aan toe. Gelukkig bleek het niet nodig. In de omgeving is ook veel te doen. Millau is een leuke stad. Vooral voor ons interessant is de top, waar de parasailers vanaf springen. Met soms gieren er tussendoor, die ook gebruik maken van de stijgende warme lucht.

Waanzinnige omgeving!

Mirjam
31-8-2017

Camping heeft prachtig uitzicht, gewoon een schilderij om naar te kijken. Er is in de omgeving heel veel te doen en na 10 dagen wilden we eigenlijk nog niet weg. Grote plaatsen en altijd wel een schaduwplekje te vinden. Niet heel veel kinderen aanwezig maar de kinderen die er waren vonden elkaar heel makkelijk. Rivier is prachtig, kleintjes kunnen privé badjes maken met stenen. Maar je kan ook heerlijk zwemmen. Kinderen kunnen niet alleen naar de rivier lopen, je moet wel een weg oversteken die heel rustig is maar wel met Fransen die soms erg hard rijden.Annette en Hans weten heel veel van de omgeving, ze zouden ook zo een VVV kunnen beginnen! Wij gaan nooit 2x naar dezelfde camping maar hier gaan we nog een keer terug, we zijn nog niet uitgekeken!

een camping om lekker tot rust te komen

Carla Olthof
30-8-2017

Een mooie terassencamping met een prachtig uitzicht. Hele vriendelijke, vrolijke en behulpzame eigenaren die er voor zorgen dat je er snel thuis voelt. Rivier op loopafstand waar het heerlijk vertoeven is. Millau op fietsafstand (half uurtje) Sanitair prima op orde. Vanaf 17.00 uur is het terras open waar je lekker wat kunt drinken en eten. Het is heel rustig op de camping. Niet geschikt voor oudere kinderen

Geweldig fijne camping, prachtig uitzicht

Dick en Sietske de graaf
17-8-2017

Geweldig uitzicht vanaf bijna alle plaatsen, zeer aardige en behulpzame eigenaren. Leuk strandje aan de Tarn, genoeg te doen in de omgeving. Sanitair ruim voldoende. Wij hebben genoten hier!

prachtig uitzicht!

Lize
13-8-2017

Prettige camping met prachtig uitzicht. Ruime plaatsen, prima sanitair. Centraal gelegen in schitterend natuurgebied de Tarn. Fijne beheerders. Wij hebben het erg goed gehad!

Geweldige camping !

Godschalk
3-8-2017

Een gemoedelijke camping en een super ontvangst van de Nederlandse eigenaren van deze prachtige terrassen camping.

Heerlijk eten en een lekker wijntje op het terras.

Lekker wandelen of zwemmen in de rivier met een strandje op loopafstand van de camping.

Oude reviews (archief)

Fantastisch uitzicht

Hans en Dorine
7-12-2016

Terassencamping met ruime plaatsen. Lekkere verkoelende rivier op loopafstand. In de ochtend vers brood van de bakker en In de avond een drankje op terras bij Hans en Annette. Enorm gastvrij . Zeker voor herhaling vatbaar. Millau op 10 min met de auto, leuke stad.

super camping

Hennie en ariena Oosterbroek
13-9-2016

Gastvrijheid heel goed sanitair is prima eten is lekker . Uitzicht heel bijzonder.

Zwemmen in de rivier en kijken naar voorbij komende kajaks is ook heel leuk.

Wij komen hier vast nog wel een keer weer.

In één woord..... Supervet!!!

Henk en Leandra
27-8-2016

een camping met een uitzicht dat je bijna nergens hebt... Supergezellige eigenaren... Behulpzaam zeker ook. Hans ging gewoon ff mee naar de dokter toen dat helaas even moest..sanitair is gewoon goed en schoon.. Ook het eten is lekkur!!! Twee eigenaren die het prima voor elkaar hebben...petje af,,,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Papillon in La Cresse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Papillon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Papillon scoort een 8.8 uit 10 op basis van 57 reviews.