Camping Le Papillon

63 reviews over Camping Le Papillon in het Nederlands

In een woord geweldig !

George Verhoeven.
19-9-2018

Geweldige weken gehad op deze terras camping adembenemend uitzicht vanuit ons huur chalet !

Lekker vaak uit eten geweest bij Hans en Annette en de heerlijke bruingebakken aardappeltjes waren zalig ! Zeker een camping om heen te gaan. In de nabije omgeving veel bezienswaardigheden! Waar Hans en Annette u nog meer over kunnen vertellen !

woorden schieten te kort Super

Peter Bonnet
17-9-2018

net terug van Super weken ontvangst/gastvrijheid/eten/attentheid/uitzicht/omgeving in een woord Grandioos

Mooie en goede camping en voor herhaling vatbaar.

Jaap en Neeltje van Heest
13-8-2018

Bij aankomst goede en vriendelijke ontvangst. Het is een prachtige camping met een verbluffend uitzicht. We konden uit diverse plaatsen kiezen. Plaats 10 uitgekozen. Een heerlijke plaats met schaduw en zon. De gieren cirkelen werkelijk boven je hoofd. Heel veel leuke uitstapjes gemaakt, het viaduct van Millau, toevallig de Tour de France, de stadjes van de tempeliers bezocht, erg mooi. De markten in Millau zijn superleuk, leuke terassen enz. Lekker aan de rivier gezeten en gezwommen. De pizza's die er gemaakt worden zijn van voortreffelijke kwaliteit. Al met al een heerlijk verblijf.

Hecht je waarde aan uitzicht, dan is dit DE PLEK!

Ronald&Marleen
8-8-2018

Le Papillon is een eenvoudige, kleine en gemoedelijke camping, met een prachtig uitzicht! Millau zit op 10min rijden met de auto, leuke stad met alle gewenste supermarkten. Wij hebben genoten van de tour de France (in Millau), gorges du Tarn, parapente, het zitten bij het water!(neem lichte stoeltjes mee) Met veel plezier op deze camping gestaan, waarna we doorgetrokken zijn naar de Dordogne. Deze camping zou ik niet met kinderen bezoeken, het is een terrascamping waar voor kinderen weinig tot geen animatie is, voor de hond was het echter wel heerlijk!

De campingeigenaren Hans&Annet hebben het goed voor elkaar...

Magnifique uitzicht en rust!

André en Simone
4-7-2018

Wat een heerlijke plek om te onthaasten! Rust, een magnifique uitzicht en een nachtegaal als huisdier die niet genoeg kreeg van zingen. Hier komen we zéker terug!

Fantastisch gelegen schone camping.

Tom
2-7-2018

Ligging camping prachtig! Eigenaren gastvrij! Omgeving schitterend, ook richting Florac! Zeer afwisselende natuur.

Geweldige camping met mooi uitzicht.

Dennis.
4-10-2017

Leuke camping met prachtig uitzicht dat nooit verveelt. Vriendelijke (Nederlandse) eigenaren die altijd voor je klaar staan. Prijs kwaliteit is goed en je kunt er elke dag vers brood bestellen voor de volgende ochtend. Schoon sanitair en geen muntjes nodig voor de douches. Knus restaurantje met goed eten, vooral de zelf gemaakte pizza's zijn heerlijk en van goede kwaliteit.

Prachtig uitzicht blijft het. We kunnen er de hele dag wel naar kijken, het blijft boeiend. Je ziet de gieren rond cirkelen boven de toppen. De plekken zijn ruim en bieden privacy. Vlakbij rivier de Tarne, waar onze hond ook lekker in kon afkoelen. Mooie prijs-kwaliteitsverhouding en schoon en net sanitair. De zelfgemaakte pizza's zijn onovertroffen! Ook a la carte is het heerlijk eten. Elke ochtend vers Frans brood. We zijn er al eerder geweest en zullen er nog vaker komen. De service van Hans en Annette is fantastisch. Toen het even niet helemaal goed ging met onze hond, boden ze meteen alle hulp. Tot aan meerijden naar de dierenarts aan toe. Gelukkig bleek het niet nodig. In de omgeving is ook veel te doen. Millau is een leuke stad. Vooral voor ons interessant is de top, waar de parasailers vanaf springen. Met soms gieren er tussendoor, die ook gebruik maken van de stijgende warme lucht.

Waanzinnige omgeving!

Mirjam
31-8-2017

Camping heeft prachtig uitzicht, gewoon een schilderij om naar te kijken. Er is in de omgeving heel veel te doen en na 10 dagen wilden we eigenlijk nog niet weg. Grote plaatsen en altijd wel een schaduwplekje te vinden. Niet heel veel kinderen aanwezig maar de kinderen die er waren vonden elkaar heel makkelijk. Rivier is prachtig, kleintjes kunnen privé badjes maken met stenen. Maar je kan ook heerlijk zwemmen. Kinderen kunnen niet alleen naar de rivier lopen, je moet wel een weg oversteken die heel rustig is maar wel met Fransen die soms erg hard rijden.Annette en Hans weten heel veel van de omgeving, ze zouden ook zo een VVV kunnen beginnen! Wij gaan nooit 2x naar dezelfde camping maar hier gaan we nog een keer terug, we zijn nog niet uitgekeken!

een camping om lekker tot rust te komen

Carla Olthof
30-8-2017

Een mooie terassencamping met een prachtig uitzicht. Hele vriendelijke, vrolijke en behulpzame eigenaren die er voor zorgen dat je er snel thuis voelt. Rivier op loopafstand waar het heerlijk vertoeven is. Millau op fietsafstand (half uurtje) Sanitair prima op orde. Vanaf 17.00 uur is het terras open waar je lekker wat kunt drinken en eten. Het is heel rustig op de camping. Niet geschikt voor oudere kinderen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Papillon in La Cresse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Papillon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.