La Cresse

Reviews over La Cresse

Eenvoudig dorpje

P. Penders,
    16-9-2013

In La Cresse is erg weinig te beleven. Het is slechts een heel klein dorpje.

Aan de overkant van de rivier ligt Rivière sur Tarn, en daar zijn een aantal winkels voor eerste levensbehoeften. Grotere boodschappen kun je doen in het 15 km verderop gelegen Millau.

Gereisd met partner in mei 2013

prachtige plek

Ilse,
    25-7-2013

prachtige omgeving in de gorges du tarn, aardig dorpje maar in het dorp zelf is niet veel te doen. In de omgeving is veel te doen en te zien, middeleeuwse dorpjes, de gorges zelf en in de iets verdere omgeving ook voldoende natuur en cultuur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Het dorp La Cresse is erg klein.

Trudy en Pierre,
    30-7-2012

Het dorp La Cresse is erg klein. Aan de overzijde van de Tarn ligt Rivière sur Tarn. Dat is wat groter en er zijn ook winkels.

Voor de grotere boodschappen kun je eenvoudig terecht in Millau. (leuke oude stad)

Daar zijn alle grote warenhuikzen vertegenwoordigd, en is op 12 à 14 km goed aan te rijden.

Gereisd met partner in juni 2012

Klein dorp zonder voorzieningen

Mart Erik,
    28-12-2011

La Cresse is een gehuchtje aan de Tarn. Er zijn geen winkels, daarvoor moet je naar Aguessac of Millau. Vooral Millau is een drukke stad, waar je de hypermarchés voor het uitkiezen hebt. Overigens ook een stad waar je in de zomer struikelt over de Nederlanders...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011
La Cresse scoort een 7,2 uit 10, op basis van 13 reviews