Sorteren

Reviews over La Cresse

Rust, ruimte, uitzicht en fantastische camping

Aad en Janneke Rasenberg
    8-10-2018

De terrassen camping is prachtig gelegen met uitzicht over het dal van de Tarn en mooie rotspartijen. rust, stilte en uitzicht kenmerken deze camping. De omgeving is ook prachtig met de Gorges du Tarn en met de overige bezienswaardigheden verveelt u zich geen moment. Daarnaast doen Nederlandse Hans en Annette hun best om het je naar het zin te maken. Trouwens de Pizza's gemaakt door Annette zijn werkelijk fantastisch. We gaan zeker terug en voor u een aanrader. Wat een top vakantie.

In een woord geweldig !

George Verhoeven.
    19-9-2018

Geweldige weken gehad op deze terras camping adembenemend uitzicht vanuit ons huur chalet !

Lekker vaak uit eten geweest bij Hans en Annette en de heerlijke bruingebakken aardappeltjes waren zalig ! Zeker een camping om heen te gaan. In de nabije omgeving veel bezienswaardigheden! Waar Hans en Annette u nog meer over kunnen vertellen !

woorden schieten te kort Super

Peter Bonnet
    17-9-2018

net terug van Super weken ontvangst/gastvrijheid/eten/attentheid/uitzicht/omgeving in een woord Grandioos

Mooie en goede camping en voor herhaling vatbaar.

Jaap en Neeltje van Heest
    13-8-2018

Bij aankomst goede en vriendelijke ontvangst. Het is een prachtige camping met een verbluffend uitzicht. We konden uit diverse plaatsen kiezen. Plaats 10 uitgekozen. Een heerlijke plaats met schaduw en zon. De gieren cirkelen werkelijk boven je hoofd. Heel veel leuke uitstapjes gemaakt, het viaduct van Millau, toevallig de Tour de France, de stadjes van de tempeliers bezocht, erg mooi. De markten in Millau zijn superleuk, leuke terassen enz. Lekker aan de rivier gezeten en gezwommen. De pizza's die er gemaakt worden zijn van voortreffelijke kwaliteit. Al met al een heerlijk verblijf.

Hecht je waarde aan uitzicht, dan is dit DE PLEK!

Ronald&Marleen
    8-8-2018

Le Papillon is een eenvoudige, kleine en gemoedelijke camping, met een prachtig uitzicht! Millau zit op 10min rijden met de auto, leuke stad met alle gewenste supermarkten. Wij hebben genoten van de tour de France (in Millau), gorges du Tarn, parapente, het zitten bij het water!(neem lichte stoeltjes mee) Met veel plezier op deze camping gestaan, waarna we doorgetrokken zijn naar de Dordogne. Deze camping zou ik niet met kinderen bezoeken, het is een terrascamping waar voor kinderen weinig tot geen animatie is, voor de hond was het echter wel heerlijk!

De campingeigenaren Hans&Annet hebben het goed voor elkaar...

La Cresse scoort een 7,2 uit 10, op basis van 13 reviews