Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié

155 reviews over Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié

• 2019
    10Evert en Hanneke27-09-2019

Fantastisch!!

We hadden het genoegen om een kleine week op Domaine de la Libaudié te staan. De ontvangst was direct al allerhartelijkst. Bij de rondleiding op het terrein genoten we van het prachtige panorama over de vallei van de Tarn. Rob en Ciska zijn zeer behulpzaam en hebben de gave om je direct thuis te laten voelen. Ze beschikken over mappen vol met ideeën en uitstapjes. Gezellig met alle gasten van de camping en het hotel gegeten. Niet alleen heel leuk, maar Ciska kan ook heel goed koken. De ruime plekken bieden voldoende privacy maar ook de mogelijkheid voor contact wanneer je dat wilt. We gaan nu al 35 jaar samen op vakantie en dit was de tweede keer in al die jaren dat we tegen elkaar zeiden: hier komen we zeker terug. De rust en stilte gekoppeld aan de mogelijkheden van verschillende activiteiten zoals wandelen, kanoën en leuke plaatsen bezoeken zijn fantastische elementen voor een geslaagde vakantie. Rob en Ciska, heel hartelijk dank!!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Erica Dost02-09-2019

fantastisch

Een oase van rust en natuur met 2 geweldige mensen die dit bedrijf runnen. Vol met passie aan de slag gaan voor hun gasten. Het was helaas maar voor een nacht, maar we komen zeker nog eens terug om meer van de omgeving te zien.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Robert Keus12-08-2019

TOP !

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad! Aan alle kanten top! Een toplocatie, een top ontbijt met veel keus, top kamer, top avondeten maar bovenal een top ontvangst. Sinds ruim een jaar zijn Ciska en Rob de nieuwe eigenaren en zij doen er alles aan om het naar ieders zin te maken. Voor zowel de campinggasten als de mensen die een kamer huren. Wij komen zeker terug want we houden van de rust en de wandeltochten met de mooiste uitzichten die we rond de rivier de Tarn hebben gemaakt. Dank Ciska en Rob voor de goede zorgen!

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

10Gre en Jan Boers09-09-2017

Het was er heel erg leuk en gezellig

Kees en Marjo van Wijnen zijn een echte gastheer en gastvrouw. Alles is er goed geregeld en niets is hen teveel. Zij draaien al jaren La Libaudie en zijn erg op elkaar ingespeeld. Ons verblijf op de camping was perfect. Voor rust en natuur moet je hier zijn. Wij kunnen geen negatieve zaken bedenken. Ons is het uitermate goed bevallen 👍

• 7Theo en Marja02-09-2017

Heerlijke mooie uitdagende rustieke omgeving!

De vallei Du Tarn is een bijzonder gebied. Niet voor watjes. Robuust, uitdagend en indrukwekkend. La libaudie is van oorsprong een boerderij gelegen op een berghelling. De lokatie is omgebouwd tot kleine camping. Kees en Marjo hebben in 14 jaar deze lokatie bijzonder gemaakt. Hun invulling verdient alle lof. De camping is klein maar bijzonder. Wij zijn onder de indruk van deze camping. Verwacht niets en je wordt verrast. De natuur, de omgeving, de rust, de accommodatie en de invulling door Kees en Marjo hebben ons een onvergetelijke week vakantie gegeven, waarvoor dank. DuTarn, Solages en omgeving zit in ons hart. Wij komen zeker terug.

• 1Pols14-08-2017

Selectieve bejegening

Het verblijf is een prachtig terrein met veel groen. Echter wanneer je als gast niet bij de eigenaar, eigenlijk nog in groter opzicht de eigenaresse, de gewenste 'weten we niet' hebt, is het verblijf een drama. Het lijkt erop alsof er een quickscan wordt uitgevoerd op jou als gast en deze dient volledig in het verwachtingspatroon van het gaststel te vallen. Verder dient er volledig meegedraaid te worden in de groeps, lees sectarische patronen hetgeen m.i. geen opgelegde eis kan zijn. Ook is dit mij voor aankomst nooit duidelijk gemaakt of geworden.

Kees, Owner, 19-08-2017

Het kiezen van je ideale vakantieplek ligt niet altijd voor de hand. Wat wordt er precies aangeboden en belangrijker nog, hoe zit je zelf in elkaar. La Libaudié is een vakantieplek midden in de natuur met 5 gastenkamers, een gite en 6 kampeerplaatsen waar we gasten ontvangen zonder kinderen. Dat betekent dat je hier je vakantie doorbrengt, samen met in de regel een twintigtal medegasten. Verder hebben we hier een schat aan informatie over uitstapjes, bezienswaardigheden, wandel -en fietsroutes. Je hoeft je dus niet te vervelen. Daarnaast organiseren we veel voor de gasten: een gezamenlijke maaltijd, een “Amerikaanse” BBQ, met z’n allen een hapje eten op de avondmarkt, een groepswandeling, een avondje in een restaurant, etc. Iedereen is uiteraard vrij om daar al of niet aan deel te nemen. Vrijheid blijheid vinden wij ook belangrijk, niets moet! Een enkele keer komt het voor dat er gasten zijn die zich volledig afsluiten van gastheer en gastvrouw en van de andere gasten. Voor dit type gast is la Libaudié wellicht een verkeerde keuze geweest.

• 9Janny12-08-2017

Fantastisch hele lieve gastvrije mensen

Het ligt echt afgelegen maar als je rust zoekt dat is erin overvloed En heel veel natuur. En als je in de auto stapt is alles binnen berijk. Prachtige wandelingen gemaakt die Marjo en Kees klaar hebben liggen TOP

• 9Warda en Kader Amrani05-08-2017

Fantastische B&B

De ligging diep in de bossen met de rivier de Tarn in de buurt. Verder een adembenemend uitzicht. Het was geweldig. Het ontbijt met andere camping- en B&B-gangers was heel leuk. Ook 's avonds 2x deelgenomen aan het avondeten. Marjo is een geweldige kok en gastvrouw. Ook Kees is zeer dienstverlenend en heeft ook nog kwaliteiten van een entertainer. Voor het eerst meegemaakt dat er een kant- en klare zorgvuldig gedocumenteerde activiteitenmap op iedere kamer ligt. Libaudié ligt in een omgeving waar erg veel activiteiten te doen zijn. Reden te meer om terug te komen! Af en toe valt de WIFI uit, maar dat valt in het niet tegenover de vele postiieve dingen die de B&B te bieden heeft. .

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9familie uit Geldrop04-08-2017

Ontspannen genieten

Kees en Marjo gaven ons als vanzelf een sterk thuisgevoel. Ze zijn o.i. erg gericht op hun gasten. Heel veel tips. Het leukste vond ik Kees' muziekhobby, die wij delen. Hij weet er veel van en kan er smakelijk over vertellen. Ik heb er nog een hoop van geleerd.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Dianne en Henk03-08-2017

Fantastische plek!!

Hele mooie kleine camping met fantastische eigenaren. Mappen met wandelingen en dagtrips, goede tips van Kess en Marjo. Een ontzettend leuke Quest op het terrein van Libaudie en niet te vergeten hele gezellige etentjes met alle csmping en hotelgasten. Je wordt hier in korte tihd een echte Libaudiaan. Wij hebben genoten. Dank Kees en Marjo Wijnen voor jullie gastvrijheid!

Gereisd met partner in juli 2017

15 tips over Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié

• nadja, 21-01-2014

Luister altijd goed naar de tips van Marjo en Kees en probeer elke uitnodiging van hun uitstapjes mee te doen, het is steeds gezellig!

• Marleen, 18-11-2013

De quest doen. Mee naar de avondmarkt in Coupiac.

• Hans Luijer, 06-07-2012

Ideaal voor waandelaaars, "buurtverkeenners" en mensen die tot rust willen komen.

1 vraag over Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié

• Marjan, 28-08-2016

Hoe ziet het sanitair er nu uit.

De camping heeft mooie plaatsen maar hoe zit het met het sanitair? Het was er namelijk een drama, is dat nog zo!

bart, 19-11-2016

het was niet best wat sanitair aangaat, de rest van de camping was erg vriendjes politiek.

klaas, 06-07-2017

als ik de foto's bekijk is het sanitair echt niks, kan dat maar zo.

Peter., 09-07-2017

2 zeer kleine douche's voor de camping, met een plak gordijn. wc's zijn iets beter maar ook niet best.

Bed and Breakfast Domaine de la Libaudié info

• Aantal sterrenstersterster