Tijdelijk €25 aanbetaling

9.7FenomenaalScore uit 160 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

160 Reviews over Domaine de la Libaudié

• 10Jack en Patty25-09-2022

In 1 woord: Fantastich💕

Dit is echt een geweldige plek. Ligt heel mooi en rustig gesitueerd. Vlakbij de Tarn. Middels het "niet voor watjes" pad kan je een stukje privé strand bereiken van La Libaudie. Rob en Ciska hebben daar een kano liggen en die kan gebruikt worden. Dat is echt zo gaaf om te doen. Rob en Ciska zijn hele gastvrije en vriendelijke mensen, waar je altijd terecht kan en ook erg betrokken zijn. De maaltijden, door Ciska bereid , zijn heerlijk inclusief wijn, koffie of thee. Er wordt gegeten op het terras en het is daar prachtig met zulk mooi uitzicht. Mooi nieuw zwembad en echt supermooi sanitair. We hebben deze vakantie zo leuk gevonden met een lach en een traan. Zo mooi en zo heerlijk ontspannen voelden we ons. Dank jullie wel Rob en Ciska voor deze geweldige ervaring.

• 10Alwin en Miranda24-09-2022

Een klein paradijs op een super locatie!

Op onze terugreis vanuit Spanje hier gelogeerd. Wat een heerlijke plek, prachtige uitzichten over de vallei en een super sfeervolle B&B, gerund door 2 lieve schatten Rob en Ciska. De prachtige natuur, bloemen en planten waren adembenemend, het eten (door Ciska zelf gekookt) was heerlijk! Jammer dat we er maar 1 nachtje konden zijn. Sfeer was zeer gastvrij, gezellig en ongedwongen. We hopen zeker nog een keer terug te komen om o.a. de rolstoelvriendelijke gite, welke ze nu aan het bouwen zijn, te zien!

• 10Jack31-08-2022

Sprookjesachtige fraaie B&B

Wat een topper! Niet alleen de fraaie ligging, de rustieke plaatsjes en kastelen in de buurt maar zeker ook de enorme gastvrijheid zorgen voor een heerlijke vakantie. Gastvrouw Ciska spreekt ook vloeiend frans maar " non" komt in haar woordenboek niet voor. Alles kan en naast dineravonden neemt zij gasten ook mee op stap naar een sprookjesachtige marche gourmand. Niets is haar teveel. Zwembad, terras en de grange (bar) maken het verblijf extra leuk.

• 9Helmie09-07-2022

Rustige camping, lieve gastvrouw, lekker eten

Afgelopen 2 weken een heerlijke vakantie gehad in Frankrijk, op de camping Domaine la Libaudié in Bastide Solages. Aangezien er ook doortrekkende wandelaars vertoefden die er 's avonds mee-aten, konden wij ook mee-eten, wat erg gezellig was. De camping was heerlijk rustig, prachtig uitzicht en een geweldige gastvrouw die heerlijk kon koken! Ciska doet ook alles om het hè naar de zin te maken Verder was er een mooi zwembad om lekker af te koelen, prachtige omgeving om te wandelen, mooie plaatsen in de omgeving. Het was fantastisch!

• 9Carla10-09-2021

Heerlijke plek met veel rust en gezelligheid

Camping La Libaudié is een sterrencamping; prachtig schoon sanitair, douches zijn luxe en het water is warm. De zomerkeuken is makkelijk als je eens gebruik wilt maken van een oven, of meer dan 2 camping pitjes. Er is een koelkast en vriezer te gebruiken. Iedere ochtend vers brood. Table d’hote gezellig en lekker. Cisca en Rob doen alles om het je naar de zin te maken. Wij zouden 8 dagen blijven en zijn bijna 3 weken gebleven. Omgeving ook zeer de moeite waard. Albi prachtige kleine stad. Leuk om er een stadswandeling te maken. Veel mooie plekken om te eten. Prachtige plekken langs de Tarn om te relaxen en te zwemmen. Wij komen zeker nog eens terug

• 10Wendy Brabander05-08-2021

Fantastische camping!!!Echt een paradijsje!

Wat een heerlijke plek hebben Rob en Ciska ! Gastvrijheid een 10!!!! We hebben heerlijk een paar x meegegeten, Ciska kan erg lekker koken. Een heerlijk zwembad om lekker af te koelen! Prachtige natuur,met uilen,roofvogels en herten.Wat hebben wij genoten! Gegeten op een avond markt,heel erg gezellig! We hebben echt heimwee gehad op onze camping waar we hier na naartoe zijn gegaan ! Prachtig sanitair,een heerlijke plek om af te wassen,en iedere ochtend vers gebakken brood, kortom een dikke tien!!!!!!!!

• 10Jack01-07-2021

Sprookjesachtige Chambre d'hotes

Een prachtige omgeving in een bijna 200 jaar oude statige hoeve, geheel gemoderniseerd zonder dat de oude sprookjesachtige sfeer verloren is gegaan. En dat op 14 hectare. Gastvrouw Ciska en gastheer Rob is niets teveel om het de gasten naar de zin te maken. Nee, bestaat voor hun niet. Alle overvloedige hapjes en drankjes in een gezellige sfeer, luxe ontbijt en diner met alleen regionale producten. Leuke dorpjes en stadjes in de omgeving en kanovaren, Suppen maar ook leuke restaurantjes. Een aanrader!

• 10Evert en Hanneke27-09-2019

Fantastisch!!

We hadden het genoegen om een kleine week op Domaine de la Libaudié te staan. De ontvangst was direct al allerhartelijkst. Bij de rondleiding op het terrein genoten we van het prachtige panorama over de vallei van de Tarn. Rob en Ciska zijn zeer behulpzaam en hebben de gave om je direct thuis te laten voelen. Ze beschikken over mappen vol met ideeën en uitstapjes. Gezellig met alle gasten van de camping en het hotel gegeten. Niet alleen heel leuk, maar Ciska kan ook heel goed koken. De ruime plekken bieden voldoende privacy maar ook de mogelijkheid voor contact wanneer je dat wilt. We gaan nu al 35 jaar samen op vakantie en dit was de tweede keer in al die jaren dat we tegen elkaar zeiden: hier komen we zeker terug. De rust en stilte gekoppeld aan de mogelijkheden van verschillende activiteiten zoals wandelen, kanoën en leuke plaatsen bezoeken zijn fantastische elementen voor een geslaagde vakantie. Rob en Ciska, heel hartelijk dank!!!

• 9Erica Dost02-09-2019

fantastisch

Een oase van rust en natuur met 2 geweldige mensen die dit bedrijf runnen. Vol met passie aan de slag gaan voor hun gasten. Het was helaas maar voor een nacht, maar we komen zeker nog eens terug om meer van de omgeving te zien.

• 10Robert Keus12-08-2019

TOP !

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad! Aan alle kanten top! Een toplocatie, een top ontbijt met veel keus, top kamer, top avondeten maar bovenal een top ontvangst. Sinds ruim een jaar zijn Ciska en Rob de nieuwe eigenaren en zij doen er alles aan om het naar ieders zin te maken. Voor zowel de campinggasten als de mensen die een kamer huren. Wij komen zeker terug want we houden van de rust en de wandeltochten met de mooiste uitzichten die we rond de rivier de Tarn hebben gemaakt. Dank Ciska en Rob voor de goede zorgen!

Bed & Breakfast Domaine de la Libaudié info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    La Libaudié, 12550