Camping L'Arize

Meer camping info

46 reviews over Camping L'Arize

• 9cor kiewik07-07-2017

uitstekend,vriendelijk en schoon.

camping ligt prima, fijne vriendelijke ontvangst.

gr.Dieny,Cor en Dieco

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 8S. de Schouwer17-09-2013

Leuke camping

De camping is netjes en het sanitair wordt 2x per dag schoongemaakt. Omgeving is prachtig. Alleen jammer dat de bomen erg hoog zijn waardoor je maar een gedeelte van de dag de zon op je plek hebt. Bovendien is het behoorlijk vochtig door de dauw.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Ria van der Griend04-08-2013

Mooie grote plek voor de caravan

De eigenaars/beheerders waren zeer vriendelijk, de plaatsen ruim, het sanitair mocht wel iets beter worden schoongemaakt af en toe. De douches waren wel prettig ruim en lekker warm. Leuk uitgangspunt voor het maken van tochten in de omgeving. Wij hebben hier 16 dagen verbleven in Juni 2013

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Hendrik Stadman Robaard01-08-2012

Veel ruimte en privacy

Voor ons een last minute boeking. De ontvangst was heel hartelijk en met de Brigitte konden wij prima in het engels communiceren. De sta-caravan die wij hadden gehuurd was nieuw, voorzien van 3 slaapkamers en goed uitgerust. De moble homes staan kris kras op zeer ruime plekken. Zo heb ik het nog niet gezien in Frankrijk, wat een ruimte!. Ook de kampeerplaatsen zijn heel erg ruim. In de omgeving is veel te doen. Wandelen, klimmen, fietsen en op 15 minuten afstand een meer met strandje. De naast gelegen rivier is klein maar je kan er wel dammen in bouwen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Tom en Jolanda19-08-2011

Goed te doen

De grote plaatsen ( 175 m2) zijn goed maar zonder schaduw, de kleine plaatsen hebben veel schaduw, te weinig toiletten en douches bij de grote plaatsen, ver rijden voor de boodschappen Foix. Rustige camping zonder vertier voor grotere kinderen. Zwembadje is 120 cm diep en veel te klein. Riviertje is slecht te bereiken Tegen de avond werd het al kouder en konden we niet buiten zitten. Auto mag niet op je plaats staan Wel een mooie omgeving. Vriendelijk personeel, spreken ook engels. Voor een camper op doortrek een prima camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9pieter04-04-2010

En heerlijk rustige camping

Wij hebben in september en oktober hier 6 weken met de caravan gestaan. Het was een fantastische vakantie. De camping is gelegen in een prachtige sreek. De campingbaas en zijn vrouw zijn erg vriendelijke mensen. Het weer in deze priode was werkelijk fantstisch.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2009

• 5Ab & Jolanda28-07-2009

Onder de maat voor "4-sterrencamping"

Aan de hemel boven de Pyreneeën staan ongetwijfeld veel sterren - zelfs meer dan 4 - maar deze hebben niets te maken met de (afwezige) kwaliteit van deze camping. Een willekeurige camping municipal met 1 of 2 sterren is minstens zo goed. De plekken langs de rivier worden een modderpoel bij regenval, de beplanting wordt niet onderhouden, de douches zijn redelijk, maar toiletten en urinoirs stinken permanent (zelfs bij een matig bezette camping). Kortom: niet aan te bevelen, ook niet met ACSI-korting.

• 6Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Kristine Jagers22-08-2008

zeer rustige, afgelegen, mooie camping

Het sanitair mag wel meer gepoetst worden. Wij hadden onze plaats al enkele maanden op voorhand gereserveerd. Hiervoor betaalden we een voorschot van 150 Euro. Er was echter plaats genoeg op deze camping (omwille van het onstabiele weer denk ik). Toen wij na 2 dagen toch weer wilden vertrekken, veranderde de campinguitbaatster in een "heks". Zij werd plots zeer onvriendelijk en wilde het tegoed van ons voorschot niet teruggeven. Dat konden we ergens nog begrijpen. Daarbovenop eiste ze echter dat we gans het bedrag voor de 10 gereserveerde dagen (zo'n 500 Euro) zouden vergoeden. Dit weigerden we vriendelijk. Verstand om met klanten om te gaan, had ze niet. Haar echtgenoot daarentegen was zeer vriendelijk en beleefd. Wij hebben eruit geleerd dat we nooit meer reserveren en zeker geen voorschotten meer betalen.
    Toch blijft het een mooie streek, met weliswaar veel kans op regen en onweer.

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2008

• 10Miriam19-08-2008

heerlijke vakantie gehad.

geweldige vakantie gehad, super nette huisjes en mooi zwembad. Enige nadeel is dat er in de buurt bijna niets te doen is... je moet overal de auto voor nemen. Maar met auto meer dan mooie plaatsen te bereiken, kasteel in Foix, ondergrondse rivier, meerdere grotten etc. geweldig mooie waterval in de buurt. zeker een aanrader.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2007