Géén boekingskosten
FrankrijkMidi PyreneesGourdonVakantieparken GourdonVakantiepark Village de Vacances de Montmarsis

Vakantiepark Village de Vacances de Montmarsis

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Op Vakantiepark Village de Vacances de Montmarsis kom je veel Nederlanders tegen. Je kunt hier zelfs een kroket of frikandel eten. De gezamenlijke barbecue is een aanrader. Ook het zwembad en de bar zijn geschikte plekken om samen te zijn. Een ruim en groen park waar kids vrij kunnen spelen. Op 1,3 kilometer van het dorp Gourdon.

Contact

250 Reviews over Village de Vacances de Montmarsis

• 10Herman en Corina22-09-2022

Super!

Het park is gelegen in een prachtig gebied. De huisjes zijn zo mooi en volledig ingericht dat je je er meteen fijn en relaxed voelt, ook op het park zelf is alles heel erg netjes en mooi onderhouden. De gastvrijheid en de culinaire proeverijtjes van Marcel en Jacqueline zijn perfect, ze maken het verblijf helemaal tot een super mooie ervaring. We hebben super genoten!

• 10Mariëtte20-09-2022

Prachtig ruim opgezet park met goede faciliteiten

Fijne omgeving met bezoek aan leuke stadjes. Park ligt dichtbij supermarkt en andere voorzieningen. Ruim opgezet park met veel vrijheid om de huisjes of ingerichte tenten. Speelveld met voetbal en volleybal . Tennisbaan en zwembad. Voortreffelijk restaurant voor eten en snacks. Vriendelijke bediening. Kortom aanrader!

• 10Ed en Silvia07-09-2022

Top park in een hele mooie omgeving

Ruim opgezet park. Zaten in een glamping tent. Een compleet huis met geen stenen aan de buitenzijde.

Compleet ingericht. Zelfs met vaatwasser en wasmachine.

Prima bedden. We hebben heerlijk geslapen.

Lekker veranda waar je heerlijk kan zitten.

Het park ik ruim van opzet. Mooi zwembad met goed faciliteiten om te eten en drinken.

Voor ons een heerlijk verblijf.

Naast het park is de omgeving zo mooi. Er is veel te doen.

De beheerders zijn vriendelijk en bij vragen geven ze snel antwoord.

Kortom voor ons voor herhaling vatbaar en wij raden iedereen aan om hier eens naar te kijken als u naar Frankrijk op vakantie wilt.

• 9Familie Herman.03-09-2022

Een oase van rust in een prachtige omgeving.

Prachtig, verzorgd vakantiedomein met respect voor de natuur. De huisjes zijn confortabel ingericht. Wij hadden een huisje met een mooi vergezicht. Heel proper zwembad, waarvan we veel gebruik gemaakt hebben, daar het in onze vakantieperiode goed warm was. In de omgeving waren er veel wandelmogelijkheden en het dorpje Gourdon is ook prachtig om te bezoeken. Voor mensen, die vooral van de rust willen genieten, is dit domein zeker een aanrader. Niet te vergeten : de gastvrijheid van Marcel en Jaqueline. We gaan zeker nog terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Martin27-08-2022

Franse ervaring met Nederlandse gastvrijheid

Dan ga je als drie vrienden op vakantie, en nu zijn wij absoluut niet de drukste, maar we vroegen ons wel af: ‘is het nu zo slim om op een familiepark een huisje te huren?’

Het antwoordt: Ja! Want wat was het een mooi park, met prachtig uitzicht, goed onderhouden huisjes en van alle gemakken voorzien.

Uiteraard zijn we heel veel op stap geweest, onder andere naar Castlenaud om over de Trebuchets te leren, naar Domme om daar de grotten te bekijken en naar de pre-historische wandtekening bij de grotten van Cougnac. Alles prima te doen met de auto. En dat alles afgewisseld met een frisse duik in het zwembad van het park.

We hebben ook veel restaurants mogen proberen in Gourdon (stadje op loopafstand van het park). Hoewel het eten daar lekker is, evenaarde het toch niet de kookkunsten van eigenaar Marcel van het park. Dit was echt ‘formidable’.

Kortom: super park. Zeker de autoreistijd waard!

• 10Familie Jansen19-08-2022

Heerlijk vakantie vieren op een fantastisch park!!

Het 2e jaar dat we op Montmarsis waren in een compleet ingerichte safaritent. Voor ons uitzonderlijk dat we naar dezelfde bestemming gaan. Daarvoor gekozen vanwege de gastvrijheid van Marcel en Jacqueline, het heerlijke low key gevoel van Montmarsis, het zwembad en andere faciliteiten en de mooie omgeving! Dus geen schreeuwerige animatie of avondprogramma’s op het park. Gewoon lekker rustig en ontspannen. En ook in 2022 hebben we dat weer mogen ervaren. In de omgeving is heel veel leuks te doen, voor elke smaak is er wel iets te vinden. Gourdon is een leuk dorp. Dus als je van relaxt vakantie vieren houdt met wel enige luxe en goed gastheerschap. Ga naar Montmarsis!!! Een paar tips: de zaterdagmarkt in Sarlat, eten bij Le Pot Occitan in Gourdon en het strand in Vitrac bij de brug. En verder gewoon lekker zelf de omgeving ontdekken! Veel plezier

• 9Maud03-08-2022

Heerlijke ontspanning/inspanning vanaf toplocatie

Toplocatie! Zowel op het park als daarbuiten voorziet deze locatie in voor alle leeftijden wat wils. Je kunt er prachtig fietsen, jeux de boulen, tennissen, pingpongen, zwemmen, naar de bar / het terras voor, broodjes service, eten/drinken, ijsjes, biertje bij tv als Max Verstappen rijdt, Tour de France voorbij komt of er een belangrijke voetbal wedstrijd is. Het is een zeer compleet ingericht en van alle gemakken voorzien huisje.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Simon Geerdink17-07-2022

Onbezorgd genieten in prachtige omgeving

Prettige redelijk koele woning, volledig uitgerust met alles wat je nodig hebt. Veel privacy dus ruimte groene percelen en ruim zwembad met restaurant . In de omgeving is van alles te doen cultuur, sportief, culinair. Dit is het luilekkerland van Frankrijk!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Bereik B.V.06-07-2022

Fantastisch verzorgde week!

Het team van Bereik is 13 juni vertrokken naar Frankrijk en heeft deze manier van werken voor een weekje uitgeprobeerd. Tijdens dit bezoek aan Frankrijk hebben wij vertoefd in dit prachtige vakantiepark!

Eenmaal aangekomen zijn wij verwelkomd door de vriendelijke parkbeheerders Marcel en Jacqueline. Daar hebben wij deze week afgetrapt met een heerlijk buffet en een verzorgde ‘meet to meat’ bbq avond. Ook de rest van de week hebben zij ons voorzien van verschillende lunches en diners en zijn wij positief verrast met verschillende leuke gerechten en thema-avonden.

Doordat dit park voorzien is van 60 sfeervolle vakantiehuizen met een sterke internetverbinding, was het voor ons erg gemakkelijk om onze dagelijkse werkzaamheden uit te voeren.

Wij kijken ieder terug naar een zeer succesvolle en gezellige week en bedanken Village de Montmarsis voor hun goede zorgen!

• 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Janny van Kempen04-07-2022

Een prachtig vakantiepark

Het was onze 2e keer en wederom fantastisch, we komen ook zeker terug. Een prachtig gelegen vakantiepark, in de huizen ontbreekt het aan niets. Het zwembad is heerlijk en de horeca is uitstekend.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden