Vakantiepark

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen9,2

Op Vakantiepark Village de Vacances de Montmarsis kom je veel Nederlanders tegen. Je kunt hier zelfs een kroket of frikandel eten. De gezamenlijke barbecue is een aanrader. Ook het zwembad en de bar zijn geschikte plekken om samen te zijn. Een ruim en groen park waar kids vrij kunnen spelen. Op 1,3 kilometer van het dorp Gourdon.

199 reviews over Vakantiepark Village de Vacances de Montmarsis in het Nederlands

Top alles goed onderhouden park mooi huis

Van santen
12-5-2019

Alles goed in dit park mooie huizen

Gereisd Met partner in mei 2019

Super, komen graag een keer terug.

Fam. Moseman
6-5-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heerlijk rustig gelegen. Je hoort hier geen verkeer e.d., maar krekels en vogels. Prachtig schoon goed onderhouden huis van alle gemakken voorzien. Combi-grill, vaatwasser, grote koelkast met vriesvak, wasmachine enz. Zeer ruime veranda. Huizen zijn zo gelegen dat je veel privacy hebt. Heerlijke bedden. Op het park een jeu de boulesbaan, kinderspeelveld met o.a. trampoline, tennisbaan en zwembad. Dorp op 10 minuten lopen, met auto enkele minuten. Hier is een gezellige dorpskern en aan de randen grote Franse supermarkten. Net buiten het park een groot vismeer en daar schuin tegenover een recreatiemeer met speelvelden en restaurant. Achter de visvijver begint een mooi fietspad. Verder in de omgeving veel te doen zoals, grotten, tuinen, burchten, kastelen, charmante historische dorpjes boottochtjes op rivieren Lot en Dordogne.

Gereisd Met partner in april 2019

Een echte aanrader!

Delpech
8-10-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

We hebben genoten. een zeer ruim opgezet park met veel groen. Het zwembad was heerlijk groot. Voldoende vertier voor jong en oud. Met een hoog aantal nederlandse vakantiegangers, waaronder veel kinderen, maar ook bitterballen, kroketten en frikadellen, was het voor onze kinderen een geweldige vakantie. De eigenaren deden er alles aan om het naar je zin te maken. Ze konden ons ruim informeren over alle activiteiten in de omgeving. Voor wandelaars, maar ook hondenbezitters is het echt een aanrader. De huizen waren ruim, compleet, schoon en gaven een groot gevoel van privacy. Wij komen zeker terug.

Geweldig!

Hotze Schuil
7-10-2018
  • Onderkomen9

Behulpzame en gast vriendelijke receptie!

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldige vakantie gehad, voor herhaling vatbaar.

Pieter-Willem van Dijk
5-10-2018
  • Onderkomen9

Wij waren hier buiten het seizoen (dus zwembad dicht, geen/minder activiteiten, geen broodjes). Dat buiten beschouwing gelaten: geweldig mooie huisjes met mooie ligging. Huisje was erg schoon bij aankomst en van alle gemakken voorzien. Inge was daarbij altijd bereikbaar voor vragen en kwam vrijwel direct een nieuwe theepot brengen toen deze kapot was gegaan :) Alleen welke richting het eenrichtingsverkeer opliep bij ons huisje is mij nog steeds onduidelijk....

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit jaar net zo fijn als vorig jaar

Fam. Bleeker
30-9-2018
  • Activiteiten8

Prima huisjes op mooi onderhouden park. Prettige sfeer en persoonlijke beheerders

Gereisd Met partner in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar!

Annette van Kreij.
18-9-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Dat het er heerlijk rustig is. De BBQ overheerlijk is. En als de zon aanwezig is het zwembad een aanrader is. Kortom wij hadden wederom een geweldige vakantie.

Een hele leuke Familievakantie

Fam Huisman
10-9-2018
  • Activiteiten8

Montmarsis is een heel leuk park waar de kinderen heerlijk veilig kunnen spelen. Een gezellige Bar/Brasserie, een zeer leuke Speeltuin en een prima Zwembad. Een aanrader is de gezamenlijke Barbeque!

In de Buurt is binnen 30 autominuten heel veel leuks te doen: Grotten, Kastelen en middeleeuwse plaatsjes

Klein minpuntje: Het wifi in de huisjes is zeer beperkt., maar of dat op vakantie nou zo erg is.....

Genieten!

Willemijn
7-9-2018
  • Activiteiten8

Wij hebben voor de tweede keer genoten van onze vakantie bij Village de Montmarsis. Zowel de tent als het huisje zijn goed bevallen. Onze kinderen van 8, 10 en 12 hebben zich ook goed vermaakt. Volgend jaar hopen wij weer te komen op dit mooie park!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

hopelijk tot gauw!

Karlijn
3-9-2018
  • Onderkomen10

Wat een heerlijke huizen, schoon, praktisch volledig ingericht en een veranda om te genieten. Het zwembad met het barretje (en een toilet waar je alles kunt vinden ook voor de kleintjes) is een gezellige plek om samen te zijn!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Village de Vacances de Montmarsis in Gourdon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Village de Vacances de Montmarsis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.