Vakantiepark Village de Vacances de Montmarsis (gesloten)

Vakantiepark
Vakantiepark Village de Vacances de Montmarsis (gesloten)

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen9,2

197 reviews over Vakantiepark Village de Vacances de Montmarsis (gesloten) in het Nederlands

Een echte aanrader!

Delpech
8-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

We hebben genoten. een zeer ruim opgezet park met veel groen.

Het zwembad was heerlijk groot. Voldoende vertier voor jong en oud. Met een hoog aantal nederlandse vakantiegangers, waaronder veel kinderen, maar ook bitterballen, kroketten en frikadellen, was het voor onze kinderen een geweldige vakantie.

De eigenaren deden er alles aan om het naar je zin te maken. Ze konden ons ruim informeren over alle activiteiten in de omgeving. Voor wandelaars, maar ook hondenbezitters is het echt een aanrader.

De huizen waren ruim, compleet, schoon en gaven een groot gevoel van privacy.

Wij komen zeker terug.

Geweldig!

Hotze Schuil
7-10-2018
  • Onderkomen9

Behulpzame en gast vriendelijke receptie!

Geweldige vakantie gehad, voor herhaling vatbaar.

Pieter-Willem van Dijk
5-10-2018
  • Onderkomen9

Wij waren hier buiten het seizoen (dus zwembad dicht, geen/minder activiteiten, geen broodjes). Dat buiten beschouwing gelaten: geweldig mooie huisjes met mooie ligging. Huisje was erg schoon bij aankomst en van alle gemakken voorzien. Inge was daarbij altijd bereikbaar voor vragen en kwam vrijwel direct een nieuwe theepot brengen toen deze kapot was gegaan :) Alleen welke richting het eenrichtingsverkeer opliep bij ons huisje is mij nog steeds onduidelijk....

Dit jaar net zo fijn als vorig jaar

Fam. Bleeker
30-9-2018
  • Onderkomen9

Prima huisjes op mooi onderhouden park. Prettige sfeer en persoonlijke beheerders

Voor herhaling vatbaar!

Annette van Kreij.
18-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Dat het er heerlijk rustig is. De BBQ overheerlijk is. En als de zon aanwezig is het zwembad een aanrader is. Kortom wij hadden wederom een geweldige vakantie.

Een hele leuke Familievakantie

Fam Huisman
10-9-2018
  • Onderkomen9

Montmarsis is een heel leuk park waar de kinderen heerlijk veilig kunnen spelen. Een gezellige Bar/Brasserie, een zeer leuke Speeltuin en een prima Zwembad.

Een aanrader is de gezamenlijke Barbeque!

In de Buurt is binnen 30 autominuten heel veel leuks te doen:

Grotten, Kastelen en middeleeuwse plaatsjes

Klein minpuntje: Het wifi in de huisjes is zeer beperkt., maar of dat op vakantie nou zo erg is.....

Genieten!

Willemijn
7-9-2018
  • Onderkomen10

Wij hebben voor de tweede keer genoten van onze vakantie bij Village de Montmarsis. Zowel de tent als het huisje zijn goed bevallen. Onze kinderen van 8, 10 en 12 hebben zich ook goed vermaakt.

Volgend jaar hopen wij weer te komen op dit mooie park!

hopelijk tot gauw!

Karlijn
3-9-2018
  • Onderkomen10

Wat een heerlijke huizen, schoon, praktisch volledig ingericht en een veranda om te genieten. Het zwembad met het barretje (en een toilet waar je alles kunt vinden ook voor de kleintjes) is een gezellige plek om samen te zijn!

J&C B
2-9-2018
  • Onderkomen9

Zeer mooi en kindvriendelijk park. We hebben hier weer genoten.

Deze huisjes met zoveel gemakken en privacy en ruimte eromheen vind je bijna nergens. We zijn zeer te spreken over dit park. Evenals de eigenaren. Wat een ontzettende lieve en gastvrije mensen. TOP

Mooie comfortabele plek!

Sylvia Raben
23-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Hele fijne plek om te zijn. Super luxe huisjes en bedden, erg comfortabel.

We voelen ons erg thuis en welkom. Prima zwembad, het park is erg geschikt voor kleine kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Village de Vacances de Montmarsis (gesloten) in Gourdon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Village de Vacances de Montmarsis (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.