Camping Le Paradis

8,9

2 reviews over Camping Le Paradis in het Nederlands

Camping le paradis is ook een paradijs

Roelofsen Wim,
4-8-2017

normaal schrijf ik nooit een review, echter deze camping is echt een paradijs , zoals de naam het al zegt. Mooie grote plekken, altijd zuiver sanitair met gratis warm water, uitgebaat door gedreven mensen die er steeds op uit zijn om het zoveel mogelijk naar je zin te maken. Ook de ideale uitvalsbasis om heerlijke uitstappen in de omgeving te maken , ligt zeer centraal om de meeste belangrijke bezienswaardigheden te bezichtigen. Ligt ook in de buurt van een intermarche op wandelafstand. Echt een oase van rust, maar toch genoeg te doen ook voor tieners. Onze dochter van 15 heeft zich echt goed vermaakt met andere leeftijdgenoten, en ja de WiFi is er maar niet altijd over de gehele camping. Er is een zeer gezellige jeugdhonk waar er WiFi is . Het zwembad is heerlijk en het water is goed van temperatuur, de gehele camping is echt goed onderhouden .

rustig en ruim

fam Peters
20-4-2010

kleine familie camping met ruime plaatsen, dichtbij centrum gourdon and heel dicht bij grote supermarkt ( waar je niets van merkt op de casmping zelf ) mooie aangelegd en onderhouden, goed sanitair en mooie ruime plaatsen met heggen als afscheiding. klein zwembad aanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Paradis in Gourdon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Paradis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.