Bed and Breakfast La Metairie des Songes

BedAndBreakfast

2 reviews over Bed and Breakfast La Metairie des Songes in het Nederlands

Hier voor de derde keer geweest en wederom ontzettend genoten! Alles is hier heel erg goed en zeer verzorgd. Mark en Clare doen er alles aan om je verblijf prettig te laten verlopen. De kamers zijn mooi. Het ontbijt is heerlijk en de diners onovertroffen! Wij gaan volgend jaar zeker weer!!!!

Een paradijsje!

Belinda
15-1-2013

Deze B&B ligt net buiten Gourdon heel rustig en omringd door groen. Wij logeerden in de van Gogh kamer. Heerlijk ruim en gezellig ingericht met mooie grote badkamer. Buiten zijn er gezellige zitjes. De gastheer en vrouw zijn heel vriendelijk en bescheiden maar leveren een perfecte service. Je kunt bij het ontbijt aangeven of je s avonds mee wil eten. Het eten is echt heeeeel erg lekker! Voor een zeer vriendelijke prijs krijg je 3 gangen, kaasplank, wijn, water en koffie. Het eten is van sterrenniveau! Wij gaan hier zeker nog eens naar toe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Metairie des Songes in Gourdon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Metairie des Songes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Metairie des Songes scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.