Camping Domaine le Quercy

Camping Domaine le Quercy
7,3

10 reviews over Camping Domaine le Quercy in het Nederlands

Met oudere kinderen

Leuke en nette camping, wel erg rustig

Sandra
30-7-2017

Mooie campingplaatsen en leuk zwembad ( wel wat klein) met glijbanen. Mooi groot vis-en zwemmeer bij de camping. Sanitair is erg netjes, gebouw bij het terras is wel verouderd. 's avonds wordt er meestal wat georganiseerd, overdag geen animatie voor kids oid.

Dorpje Gourdon vlakbij, daar heb je supermarkten, restaurants e.d. Leuke camping, zeker als je van rust houdt!

Mooie camping

van Ekeren
21-9-2016

Mooi gelegen camping. Prima sanitaire voorzieningen. Wij hadden een zeer ruime plek met schaduw en zon. Mooi zwembad!

Mooie camping

Fam. van Duijn
5-9-2015

We zijn verrast door deze camping. De faciliteiten waren uitstekend, zoals de wasruimte, douches en WC's en natuurlijk het zwembad en het meer. Wij waren met een grote tent en 2 kleine tentjes, we konden overal staan, grote plekken onder bomen. Wifi was iets minder goed. Op de camping was het niet druk.

mooie camping zeker voor herhaling vatbaar

Linda
15-8-2014

mooi gelegen rustgevende camping in bos met ruime plekken.

vriendelijke en behulpzame eigenaar. spreekt redelijk engels.

erg kindvriendelijk. super zwembad met glijbanen. animatie minimaal (bingo, paardrijden, waterpolo, voetbal toernooitje). bezoekers 70% Frans rest NL, B, D, GB). boodschappen bij intermache en Lidl op 4 km afstand. brood op camping (vooraf te bestellen) schoon en net sanitair / douches.

op wat mieren na geen last van insecten zoals wespen, muggen, enz gehad.

mooi zwem / vis meer naast camping toegankelijk via poort (pincode) ideaal voor hardlopen rondje = 1,2 km. visvergunning op camping verkrijgbaar. bestand met oa. karper > 21 kg, snoek, meerval, voorn, enz.

prima camping

fam. Belgen
7-9-2011

Hele fijne terrascamping, geen laantjescamping. Hele vriendelijke eigenaars die je steeds met de glimlach verderhelpen er hing een hele gemoedelijke sfeer maar toch werd er opgetreden door de eigenaar als dit nodig was. Een gezonde mix van Fransen, Nederlanders en Belgen. Er zijn verschillende mooie grote plekken maar ook kleine plekken. De plekken zijn wel niet allemaal even egeaal en je vouwwagen of tent waterpas zetten is niet altijd even gemakkelijk. De meeste plekken beschikken over schaduw en zon en bijna alle plekken liggen in het bos. Er zijn plekken met gras maar ook met zand en kiezel. Wij kregen 3 plekken om uit te kiezen en als je nog een ander vrij plekje zag viel daar wel over te praten. Als de camping vol staat vonden wij het wel een beetje te vol. Een goede ligging tov van vele bezienswaardigheden in de Lot en in de Dordogne. Het sanitair is nieuw en zeeer schoon, het is overdekt maar niet gesloten, beetje frisjes douchen als het koud was.

Leuke en nette camping

Negenman.rood
21-8-2011

Camping Domaine le Quercy is een terrassen camping naast de plaats Gourdon. De plekken hebben een redelijk oppervlak en de meeste plekken bieden ook voldoende schaduw. Het zwembad is niet groot maar wel leuk en het meer naast de camping is een leuk extraatje. De eigenaar organiseerd elke dag een activiteit (tafeltennis/ voetbal/ waterpolo en natuurlijk jeule de boiles, niet echt veel natuurlijk maar er is in ieder geval iets. Diverse nationaliteiten staan er op de camping maar dat maakt het alleen maar leuk.

Een gewone leuke Franse camping

Brinkman
4-8-2010

Wij zijn hier geweest in de zomer van 2010. Het is een camping waar ze nog mee bezig zijn om het te te vernieuwen. Zwembad is mooi, het meer is leuk. Jammer dat er verder niets wordt gedaan met de amusementshal, leuk idee voor een kinderdisco of een avond voor ouderen. Het is op de camping 's avonds erg stil, wordt niets georganiseerd. We hebben hier 2 weken gestaan en dat is goed te doen. Leuke omgeving waar je veel kunt bekijken. Het sanitair gebouw is midden op de camping en moet door idereen gebruikt worden. Nu stond het niet zo vol maar ik denk als het voller staat dat je dan best wel moet wachten om er gebruik van te maken. Campingwinkel moet je niets van voorstellen, erg weining maar vreselijk door. Brood wat je kunt bestellen is goed, elke morgen vers. In de campingwinkel was een nederlandse vrouw, erg makkelijk voor bepaalde vragen. Eigenaren spreken vloeiend Engels en zijn erg vriendelijk.

echt een camping

Groot
1-8-2010

Op de camping hangt een gemoedelijke sfeer ,zeer veel franse ,maar ook genoeg ned. en een paar belgen en engelse gezinnen ,maar dit geeft je echt een vakantie gevoel.Animatie is er nagenoeg niet alleen om ongeveer 17 uur of 19 uur maar dit vonden wij zeer prettig (geen mini club overdag).Het was er schoon en werd goed bijgehouden(hebben wel anders meegemaakt op andere campings).Het is een terrassencamping en rotsachtig,dus goede haringen is geen overbodige luxe .

Op de camping was geen vertier s'avond, dus om 22 uur begon het rustig te worden en om 23 uur was het stil op de camping.Overdag waren de meeste mensen op pad en waren meestal om 16 uur terug .Het meer erbij was zeer geslaagd,goed vissen kon je er.Voor het zwembad moest je een bandje om,maar meestal na een week kon hij je gezicht wel en kon deze af,dit had te maken dat mensen uit het meer en van de andere camping kwamen en dan was ook geen plek voor want dan kan jij daar niet meer zitten .kinderleeftijd 6-14 jaar.

niet top, maar wel oke

Mieke
12-8-2009

In het hoogseizoen 1 week op deze camping gestaan. Camping wordt met name bezocht door Fransen (zo'n 60%) en daarnaast een mix van nationaliteiten. Wij vonden deze samenstelling erg plezierig, te meer daar het in de aangrenzende dordogne barst van de grote groepen Nederlanders.

De camping kent veel kampeerplekken, meestal met voldoende schaduw. Wij reisden op de bonnefooi en konden aan het eind vd middag nog een aardige plek uitkiezen. Wel is het op sommige stukken een terrassencamping waardoor je niet echt veel privacy hebt. Het sanitair is goed (misschien net te weinig in aantal) maar wel mooi en schoon. Hoewel de camping nagenoeg vol stond, was het overdag en 's avonds rustig qua geluid. Leuk is dat Gourdon op slechts 15 minuten lopen ligt. Vreemd waren wel de speciale camping polsbandjes waarvan bij aankomst verteld werd dat wij deze verplicht moesten dragen. Veel gasten gaven hier gehoor aan. Zelf niet gedaan (uiteindelijk ook niet op aangesproken) maar voelde toch een beetje gek

2008

toekomstige topcamping!!!

vander poel
11-8-2008

Prachtige ruime plaatsen. mooi en helder warm meer voor te vissen en zwemmen. prachtig nieuw zwembad met gratis ligbedden!!Echtpaar heeft sinds 2007 deze camping en is goed bezig. 2009 komt er nieuw sanitairgebouw. Het oude werd wel perfect schoon gehouden en wij genoten van de oase van rust op de camping.Supermarkt was 5 minuten rijden, op camping alleen hoognodige verkrijgbaar.Dichtbij veel bezienswaardigheden.

Voor ons was het een supervakantie!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine le Quercy in Gourdon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine le Quercy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.