9,8

63 reviews over Camping Boerderijcamping Brouquere in het Nederlands

Helemaal top

Marijke
15-9-2019

Wat hebben een super vakantie gehad. Prachtige plek, rust, heerlijke maaltijden. Sonja en Wouter zijn geweldige mensen. Je wordt hier helemaal blij en zen.

Unieke camping

Boudewijn staffhorst
12-9-2019

Wij waren zo tevreden over La Brouquère in 2018 dat wij er dit jaar ook weer even heen wilden. Wij zijn er 17 dagen geweest en met enige weemoed vertrokken. De camping is zò goed: rustig, mooi uitzicht, perfect schoon gehouden sanitair, Sonja en Wouter hebben alles zo georganiseerd dat het voor de campinggasten heel plezierig is. Daarnaast zorgen zij voor een fijne sfeer op de camping. Als je op La Brouquère bent geweest dan weet je hoe een camping gerund kan en moet worden. Zij zijn daarin uniek denken wij. Elly en Boudewijn Staffhorst

Gereisd Met partner in september 2019

Super camping waar je 100% tot rust kunt komen!

Henk
4-9-2019

Zoek je een vriendelijke ontvangst? Absolute rust? Prachtige vergezichten? Zoek je daarnaast geweldig sanitair en een prima service (broodservice, wasservice e.d.) waardoor je rustig kunt stellen dat je verblijft op een 5-sterren-camping, dan is deze camping 'the place to be!' Wij hebben lang gezocht naar zo'n camping maar in augustus 2019 kwamen we er achter dat zo'n camping dus echt bestaat. De eigenaren hebben bij de inrichting van hun camping geput uit de ervaringen opgedaan gedurende hun eigen kampeerperiode’s. Een gesloten receptie tussen 12.00 en 15.00, een muntjesdouche en een slagboom komen bij deze camping niet voor. Alles wat ik zou kunnen schrijven over het uitzicht, de glooiende wijnvelden, de zonnebloemen, de bebossing en het overige groen, zou niet tot zijn recht komen want dat moet je gewoon zien en ervaren. Het is hier geweldig en écht genieten, iedere minuut van de dag!

Super beleving,fantastisch!!

Fernand en Christine
20-8-2019

Een echte openbaring voor ons! Wouter en Sonja zijn een gouden uitbaters duo!! Ik zou niet weten wat je bij deze camping negatief kan beoordelen, alles zeer zeer goed uitgedacht en tot in de puntjes verzorgd! Vriendelijkheid ten tot!

Heerlijk!

Gerard
11-8-2019

Meer dan uitstekende camping, met voorzieningen, zoals wij ze nog niet eerder hadden meegemaakt: uitstekend onderhouden badkamers! Verder zorgen Wouter en Sonja uitstekend voor de inwendige mens: ze kunnen prima koken en het is een genot om bij hun aan tafel te schuiven. Ze houden graag rekening met ieders persoonlijke wensen. Ook de rest van de camping ziet er zeer verzorgd uit, alle redenen om nog een keer terug te keren. Mocht je twijfelen over de camping: niet doen en meteen boeken, echt een aanrader!!

Camping La Brouquere, Eigenaar, 16-8-2019

Fijn om te horen dat jullie een heerlijke kampeervakantie bij ons beleefd hebben. Wij hebben zelf weer flink wat geleerd van jullie over de wielewaal en andere vogels. En de foto van de Hop in de boom is prachtig. Dank jullie wel!

Groetjes, Sonja en Wouter.

Boven verwachting!

RKlaverstijn
11-8-2019

La Brouquere voldeed eigenlijk nog beter dan de goeie reviews deden vermoeden. Heel attent: Per mail kregen we de vraag of we bij aankomst aan wilden schuiven bij de maaltijd. Erg prettig na een lange rit en tent opzetten. Wouter en Sonja hebben een mooi en strak geregeld kampeerparadijsje geschapen, waar je zowel rust als gezelligheid kunt vinden. Je kijkt prachtig weg vanaf de ruime plekken op de twee terrassen. Schaduw is er voldoende. Bij sommige plekken staat een parasol als aanvulling. Het sanitair is heel ruim opgezet en perfect schoon. Bij de receptie is een gezellig terras waar je ook overdekt kunt zitten wanneer het weer iets minder is (komt zelden voor). Als er gekookt wordt is het eten erg smakelijk en gevarieerd. De omgeving is prachtig (bijna onfrans netjes) en niet erg toeristisch. Geen kritiekpunten? Bijna niet. De wifi is met EUR 2,-- per apparaat behoorlijk aan de prijs, niet erg snel maar heeft wel een goede dekking.

Gereisd Met partner in juli 2019
Camping La Brouquere, Eigenaar, 16-8-2019

Dank jullie wel voor de vele complimenten! We blijven ons best doen om het onze gasten helemaal naar de zin te maken.

Voor wat betreft de WiFi hopen we dat we ooit nog eens op de (snelle) glasvezelkabel aangesloten gaan worden maar hier op het platteland lijkt dat niet in de nabije toekomst te gaan gebeuren. Gelukkig is er wel goede 4G ontvangst waar kampeergasten met hun eigen bundel gewoon gebruik van kunnen maken.

Ons eigen WiFi netwerk is een betaalde dienst zodat alleen gasten betalen die het netwerk ook daadwerkelijk gebruiken. Hierbij bieden we op diverse abonnementsmogelijkheden nog wel verschillende kortingen aan.

We wensen jullie nog een hele fijne (na-)zomer en hopelijk tot een volgende keer!

Hartelijke groeten van Sonja en Wouter.

een woord enorm

HENK EN ANNEMIEK
3-8-2019

dat het in een ruim gebied ligt ver weg van grote wegen ,je elex fietsen moet hebben .je moet geen ruimtevrees hebben want de plz liggen super .ook vindt ik dat je hier geweest moet zijn. WOUTER EN SONJA zijn geweldige campingeigenaren hebben heel hun ziel en zaligheid in de geweldige gelegd.wij hebben het beleefd en gevoeld superrrrrrr.

Geweldig!

NvdA
4-7-2019

Heerlijke camping! Ruime plekken, perfect sanitair, schaduw en zon op plek, vriendelijk en behulpzame eigenaren. Mooie omgeving zowel natuur als cultuur. Lekker zwembad en terras waar je de hele dag door terecht kan.

Het gevoel van een welkome gast

Henny en Dick
3-7-2019

La Brouquere heeft alles wat je op een kleine camping hoopt aan te treffen. De camping ligt prachtig als een parkje achter de ontvangst annex woonhuis van Sonja en Wouter Gijsbertse. Op het terrein liggen ruime plaatsen op een tweetal terrassen. Van daaruit heb je een ruim uitzicht op de lager gelegen landelijke omgeving. Er heerst een weldadige rust. De voorzieningen op de camping zijn top. We maakten gebruik van een privé badkamer, echt lux. Het belangrijkste op deze zijn camping zijn Sonja en Wouter zelf, allerhartelijkste gastvrouw en gastheer. ze creëren een geweldige ambiance op bv regelmatige table d'hotes . We hebben ruim twee weken genoten van ons verblijf.

Gereisd Met partner in juni 2019
Camping La Brouquere, Eigenaar, 16-8-2019

Niets is mooier dan onze gasten echt een oprecht welkom gevoel te geven. Wij genieten daar ook enorm van. Dus: dank jullie wel!

Warme groeten van Sonja en Wouter.

Hennie en Zeger
23-5-2019

Kleine camping met een fantastisch uitzicht. Mooie omgeving voor mooie tochten. Wij waren hier met onze tent en hadden de luxe van een privé badkamer, een koelkast en elke ochtend vers brood. De camping wordt prima in orde gebracht en gehouden door Sonja en Wouter. Zij maken ook nog tijd voor persoonlijke aandacht voor hun gasten.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Brouquere in Gondrin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Brouquere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.