Camping Boerderijcamping Brouquere

CampingWeer vandaag32°15°
Camping Boerderijcamping Brouquere
9,5

45 reviews over Camping Boerderijcamping Brouquere in het Nederlands

vakantie zoals het is bedoeld

Henk en Annemieke
8-9-2017

Heerlijk wat een luxe hier: je hoeft niets, je bent echt welkom en geen nummer, het is heerlijk rustig, er is een zwembad om af te koelen, je kan prachtig fietsen (e-bikes), Sonja en Wouter kunnen heerlijk koken (daarvoor wel een 10!), ruime plaatsen, schoon sanitair, niet erg toeristisch, mooie natuur, mooi weer, lekkere wijnen, leuke marktjes.... wat ben ik nog vergeten?

Kortom: tot ziens!

Dit ga je niet snel meer ergens anders vinden.

Aad en Frieda
30-8-2017

Wat een unieke camping hebben Sonja en Wouter hiervan gemaakt.

Je wordt bij je naam zeer vriendelijk ontvangen. Een heerlijke rustige camping met mooie plaatsen die uitkijken over het glooiende landschap van de Gers/Gascogne. Een heerlijk rustig stukje Frankrijk waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen tussen de wijngaarden. Een streek waar de Fransen heel gastvrij en vriendelijk zijn. De camping en het sanitair zijn tot in de puntjes verzorgd en zeer schoon.

Een paar keer in de week koken Sonja en Wouter voor de gasten. Dit is niet verplicht maar wel heel lekker en gezellig.

Als je van drukte en reuring houdt kun je beter naar een ander gebied gaan. Tijdens onze fietstochten van een paar uur kun je de auto`s die je tegenkomt op één hand tellen.

Tips om te gaan doen: de streekmarkt in Eauze en gewoon lokale wijnboeren gaan bezoeken en lekker proeven van de wijn, floc en armagnac.

Zoals in de kop al aangegeven het wordt een uitdagging om dit ook op een andere camping te gaan vinden.

Zeer goed en professioneel georganiseerde camping.

Eric en Marty "Castillon"
14-7-2017

Alles is tot in detail goed opgezet. De rust is fantastisch en de lokatie ligt uniek. Kijkend over het landschap van de Gers met prachtige uitzichten.

Hier kom je volledig tot rust.

super geweldig!!

Gerda&Henk
25-1-2017

De ontvangst was hartelijk. We voelden ons meteen thuis! Het sanitair zag er prima uit. Onze plek was ruim met een fantastisch uitzicht. In de omgeving was veel te zien en te beleven. De wijn in dit gebied is heerlijk. We hadden gereserveerd voor een week, maar we zijn drie weken gebleven.

Oude reviews (archief)

Superfijne vakantie op een prachtige camping

Pia en Patrick
27-7-2016

We zijn inmiddels enkele dagen terug thuis en we moeten nog steeds een beetje 'landen' van onze heerlijke vakantie op de prachtige camping La Brouquere (Gondrin) in De Gers. We hebben met volle teugen genoten van de prachtige rustgevende streek, de leuke dorpjes, en zeker ook van deze schitterende camping.

We hadden een prachtige staanplaats met fantastisch uitzicht. We hebben genoten van de rust, de zeer gewaardeerde manier waarop Sonja en Wauter hun camping runnen, het uiterst verzorgde sanitair, de persoonlijke benadering, het heerlijke 'thuisgevoel'. Onze loftrompet kan niet luid genoeg schallen.

Maar ook de omgeving, de regio is o zo mooi en zo rustig, zo ontspannend. En met de wagen geraak je mits 120 km te rijden zelfs tot in de indrukwekkende Pyreneën ; we bezochten Lourdes, en beklommen daarna zelfs enkele cols (Tourmalet en Aspin) ; indrukwekkend. Een andere interessante daguitstap was die naar Toulouse, waar we de assemblagefabriek van Airbus bezochten ; echt de moeite waard ! Kortom : Deze camping en deze regio zijn wat ons betreft top en een echte aanrader.

Wat een uitzicht, wat een rust, heerlijk !

Gijs en Mirjam
22-7-2016

Houd je van uitzicht, ongestoorde rust, van lekker lezen, lekker eten, een fijne ontvangst, super schoon sanitair, zo nodig even afkoelen in een zwembadje, prachtige omgeving, nog niet door toeristen overspoeld, hier en daar een klein kappelletje of een sereen klooster, weggetjes met pelgrims naar Compostella, oude stadjes en gezellige marktjes, dan ben je hier ( bij Wouter en Sonja) op z'n plek.

Tip: eten bij buurman ferme auberge Cassou, bij Chateau Buros en natuurlijk bij Wouter en Sonja. Bijzonder: Cistercienzer klooster in Boulaur.

Heerlijk

Mireille
15-7-2016

Wij hebben vorig jaar (1e x)met vrienden voor de 2e keer bij sonja en wouter gestaan. Wij hebben toen echt weer genoten. Ik begrijp dan ook niet de negativiteit die geschreven wordt. Helaas zijn de kinderen niet meer welkom dat is zeker jammer. Ik wil toch echt wel benadrukken dat het een heerlijke camping is waar je een stuk kan fietsen of hardlopen. Alles is schoon en netjes. En sonja en wouter zorgen goed voor de gasten. Misschien waren er teveel kinderen waardoor zij besloten hebben tot adults only. Misschien komen we nog langs zonder kinderen.

Altijd zonnig op la broquere,weer of geen weer!

Lucia en Frans
4-7-2016

Geef je over , zie wat de dag brengt, geniet van de gastvrijheid en behulpzaamheid van Sonja en Wouter en je krijgt een hoge dosis vakantiegevoel om mee naar huis te nemen.

eerlijk..

ingrid
13-4-2016

Jammer dat sommige mensen zo vilein moeten zijn als het niet gaat zoals zij willen.

Een onterechte en venijnige recensie ruim een half jaar later na je vakantie? toen het toevallig een adults only camping geworden was?

Zodra ze op vakantie zijn laten sommige ouders de verantwoordelijkheid voor hun kinderen liever over aan anderen. Is de hele camping voor hun kinderen een speeltuin ook de bloembedden en de staanplaatsen van andere campeerders.

Ik ga dit jaar heerlijk genieten van rust en stilte, geen geschreeuw gejank en dat ik over andermans kinderen struikel op MIJN eigen plaats.

Ga ik heerlijk genieten van eten waar de hele middag op gezwoegt is en met liefde klaargemaakt. Daar mag je ook op een camping wat voor vragen, je kunt ook een blik ravioli opentrekken Ga ik heerlijk genieten van een warme douche in een van de netste en schoonste douches die ik in 35 jaar kamperen heb meegemaakt.

Proef en zie ik overal het harde werken met hart en ziel van wouter en sonja.

Ik lees afwijzing, venijn, teleurstelling en misschien een tikje jaloezie in de recensie maar absoluut geen eerlijkheid. Sonja en Wouter wordt geen recht gedaan alleen omdat zij voor hun camping kiezen wat zij het beste vinden, oneerlijk dat doe je niet zo via een recensie...

Inmiddels bericht gehad dat deze camping niet met kinderen bezocht mag worden.

Helaas, wat een misser. Blijkbaar hebben de Nederlandse eigenaren ooit ergens veel geld mee verdiend zodat ze deze houding kunnen aannemen.

Camping zelf is een echte boerderij camping met veel faciliteiten op je plek zelf.

Wouter en Sonja hebben voor iedereen een parasol klaar staan, de plekken zijn zeer ruim, het is schoon en drinkwater is voorhanden. Ook de bloemen rondom de camping en de plaatsen zien er gezellig uit.

Jammer dat Wouter en Sonja, naar wat ik denk, echt een hekel aan kinderen hebben.

Tijdens ons verblijf waren er een stuk of 5 a 6 die lekker met elkaar speelde.

's Avonds verstoppertje (ja, ook die van 12 en met elkaar in kleine groep - geweldig toch?) en dan om 21:30 moeten ze stil zijn. De kinderen waren lekker aan het spelen.

Ondeugend een keer van een trapje in zwembad springen is gelijk 1 dag verbannen uit zwembad, dat is echt niet van deze tijd.

Het zwembad in het dorp is echt fantastisch !!!!

Geen restaurant maar er kon gegeten worden.

Op zich prima voedsel, echter veel en veel te duur, niet meer doen dus.

Wifi verbinding slecht, dus kostte onnodig veel geld.

Omgeving echt prachtig, lekker gefietst.

Ben je wat ouder en zoek je rust, ga hier beslist heen !!!!

Met kinderen ben je in 2016 niet welkom, dus je hoeft het niet te overwegen.

Wouter en Sonja, Eigenaar, 23-1-2016

Beste Rene en Odile,

Het spijt ons zeer dat we tijdens jullie verblijf hier op Camping La Brouquere niet aan al jullie verwachtingen konden voldoen. We doen ons uiterste best om het onze gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken, maar dat lukt ons helaas blijkbaar niet in alle gevallen.

We proberen op onze website zo uitgebreid en volledig mogelijk te informeren om zo eventuele teleurstellingen bij toekomstige kampeergasten zoveel mogelijk te voorkomen.

We nemen jullie kritiek graag in overweging om te kijken hoe en wat we nog kunnen verbeteren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Brouquere in Gondrin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Brouquere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping Brouquere scoort een 9.45 uit 10 op basis van 45 reviews.