Camping Boerderijcamping Brouquere

52 reviews over Camping Boerderijcamping Brouquere in het Nederlands

Super hartelijk

Nell Nihot,
1-10-2018

Ronduit fantastisch,al het positieve wat er beschreven wordt klopt als een bus.

Zelfs toen we thuis waren werd er geïnformeerd naar de gezondheid van mijn vrouw wat wij zeer op prijs stelden.

Aanrader!

Alfred & Tessa,
16-9-2018

Prachtig gelegen, met ruime plaatsen en schitterende uitzichten. Het sanitair is top; allemaal badkamers met alles erop en eraan, en enorm schoon. De extra's als een verkoelende plons in het zwembad en de gezellige table d'hotes maken het helemaal af. Maar het grootste pluspunt zijn Wouter & Sonja zelf; zij hebben met hun gastvrijheid, service, vriendelijkheid, rust en gemak onze vakantie gemaakt.

Top of the bill

Elly en Boudewijn Staffhorst,
11-9-2018

In de 42 jaar dat wij nu kamperen staat camping La Brouquère in Gondrin absoluut aan de top. Het is een kleine, stille en rustige camping, gelegen in de heuvels van Zuid-Frankrijk voor de Pyreneeën met prachtige vergezichten. De omgeving van de camping is zeer interessant met vele bezienswaardigheden. Wandelen en fietsen kun je er in overvloed.

De camping is van Sonja en Wouter, die naar ons gevoel werken vanuit de filosofie: is onze werkwijze aantrekkelijk voor onze campinggasten? Zij hebben overal over nagedacht en alles goed georganiseerd. Zij doen dat op een manier alsof alles vanzelf gaat. Voor een kampeerder zijn goede en schone sanitaire voorzieningen heel belangrijk. Zij hebben dat heel mooi opgelost. Geen rijen toiletten of rijen wastafels maar aparte badkamers met wastafel, douche en toilet, die perfekt worden schoon gehouden. In de receptie is altijd ofwel Sonja ofwel Wouter aanwezig. Je staat nooit voor een gesloten deur.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!!

Henk en Sylvia,
2-9-2018

Werden er op gewezen bij aankomst dat we als gast ontvangen en als vriend zou vertrekken , en inderdaad niets te veel gezegd. Camping plaatsen prima ook het uitzicht, sanitair prima kortom een heerlijke vakantie

Kamperen in een tent met de luxe van een hotel

René en Anja,
14-8-2018

Je wordt hier echt als gast verwelkomd.

Wouter en Sonja deden al het mogelijke om het ons naar de zin te maken.

Zoals : het bestelde brood in een mandje, aantal keren per week een uitgebreid diner te organiseren waar (bijna) heel de camping bij aanschuift, of een eenvoudige maaltijd voor ons.

Wij kamperen met een tent en hadden een privé sanitair erbij gehuurd.

Wat een luxe nooit te wachten en konden al onze spulletjes laten staan ( eigen sleutel)

Wij geven het zwembad ( bijnaam: hangplek ouderen ) een hoog cijfer omdat dit kleine zwembadje voor het nodige vermaak zorgde.

Bijna alles werd daar besproken met de andere gasten, maar ook lol met elkaar .

Afkoelen en gezellig samenzijn in onze tobbe.

De omgeving is voor ons wat minder wij houden meer van bergen en rotsen.

De campingplaats was wel heel mooi met een vrij uitzicht over de heuvels.

Wij kijken terug op een fijne vakantie.

Het is een prachtige camping, echt geweldig goed!

Als je op zoek bent naar een kleine camping, rust, ruimte, prachtig uitzicht, hoge mate van gastvrijheid en een heel mooi verzorgd- en goed onderhouden terrein, dan ben je hier op de juiste plaats.

Daarenboven tref je als je dat wilt, gezelligheid op het terras alwaar je ook kunt genieten van een maaltijd/snack, ijs en een drankje.

Met regelmaat bieden de eigenaren een mogelijkheid om aan te schuiven voor een voortreffelijke maaltijd aan de Tabel d’hote. Er wordt dan heerlijk en creatief gekookt en de eigenaren zorgen er voor dat iedereen zich als een Koning voelt.

De eigenaren verstaan de kunst het iedereen naar de zin te maken door met regelmaat na te gaan of je tevreden bent en daar waar mogelijk bij te dragen aan je ontspannen vakantiegevoel.

De toiletten en wasgelegenheden zijn prachtig, modern en altijd super schoon.

Het middelgrote zwembad biedt de mogelijkheid een heerlijke ver

bijzonder fraaie camping

ouder echtpaar,
22-7-2018

hele goede camping, mooi gelegen en zeer rustig mede door het ontbreken van kinderen. Prettig en persoonlijk contact bij ontvangst en vertrek. Goede faciliteiten en een of twee keer per week de gelegenheid met kwaliteit te dineren op het terras. Het uitzicht vanaf de terrasplaatsen is wonderschoon. Een zwembad en mooie stille fietsroutes maakten voor ons de vakantie compleet!

vakantie zoals het is bedoeld

Henk en Annemieke,
8-9-2017

Heerlijk wat een luxe hier: je hoeft niets, je bent echt welkom en geen nummer, het is heerlijk rustig, er is een zwembad om af te koelen, je kan prachtig fietsen (e-bikes), Sonja en Wouter kunnen heerlijk koken (daarvoor wel een 10!), ruime plaatsen, schoon sanitair, niet erg toeristisch, mooie natuur, mooi weer, lekkere wijnen, leuke marktjes.... wat ben ik nog vergeten?

Kortom: tot ziens!

Dit ga je niet snel meer ergens anders vinden.

Aad en Frieda,
30-8-2017

Wat een unieke camping hebben Sonja en Wouter hiervan gemaakt.

Je wordt bij je naam zeer vriendelijk ontvangen. Een heerlijke rustige camping met mooie plaatsen die uitkijken over het glooiende landschap van de Gers/Gascogne. Een heerlijk rustig stukje Frankrijk waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen tussen de wijngaarden. Een streek waar de Fransen heel gastvrij en vriendelijk zijn. De camping en het sanitair zijn tot in de puntjes verzorgd en zeer schoon.

Een paar keer in de week koken Sonja en Wouter voor de gasten. Dit is niet verplicht maar wel heel lekker en gezellig.

Als je van drukte en reuring houdt kun je beter naar een ander gebied gaan. Tijdens onze fietstochten van een paar uur kun je de auto`s die je tegenkomt op één hand tellen.

Tips om te gaan doen: de streekmarkt in Eauze en gewoon lokale wijnboeren gaan bezoeken en lekker proeven van de wijn, floc en armagnac.

Zoals in de kop al aangegeven het wordt een uitdagging om dit ook op een andere camping te gaan vinden.

Zeer goed en professioneel georganiseerde camping.

Eric en Marty "Castillon",
14-7-2017

Alles is tot in detail goed opgezet. De rust is fantastisch en de lokatie ligt uniek. Kijkend over het landschap van de Gers met prachtige uitzichten.

Hier kom je volledig tot rust.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Brouquere in Gondrin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Brouquere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.