Camping Boerderijcamping Brouquere

Meer camping info

65 reviews over Camping Boerderijcamping Brouquere

• 2019
    10Henk04-09-2019

Super camping waar je 100% tot rust kunt komen!

Zoek je een vriendelijke ontvangst? Absolute rust? Prachtige vergezichten? Zoek je daarnaast geweldig sanitair en een prima service (broodservice, wasservice e.d.) waardoor je rustig kunt stellen dat je verblijft op een 5-sterren-camping, dan is deze camping 'the place to be!' Wij hebben lang gezocht naar zo'n camping maar in augustus 2019 kwamen we er achter dat zo'n camping dus echt bestaat. De eigenaren hebben bij de inrichting van hun camping geput uit de ervaringen opgedaan gedurende hun eigen kampeerperiode’s. Een gesloten receptie tussen 12.00 en 15.00, een muntjesdouche en een slagboom komen bij deze camping niet voor. Alles wat ik zou kunnen schrijven over het uitzicht, de glooiende wijnvelden, de zonnebloemen, de bebossing en het overige groen, zou niet tot zijn recht komen want dat moet je gewoon zien en ervaren. Het is hier geweldig en écht genieten, iedere minuut van de dag!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Fernand en Christine20-08-2019

Super beleving,fantastisch!!

Een echte openbaring voor ons! Wouter en Sonja zijn een gouden uitbaters duo!! Ik zou niet weten wat je bij deze camping negatief kan beoordelen, alles zeer zeer goed uitgedacht en tot in de puntjes verzorgd! Vriendelijkheid ten tot!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10HENK EN ANNEMIEK03-08-2019

een woord enorm

dat het in een ruim gebied ligt ver weg van grote wegen ,je elex fietsen moet hebben .je moet geen ruimtevrees hebben want de plz liggen super .ook vindt ik dat je hier geweest moet zijn. WOUTER EN SONJA zijn geweldige campingeigenaren hebben heel hun ziel en zaligheid in de geweldige gelegd.wij hebben het beleefd en gevoeld superrrrrrr.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10NvdA04-07-2019

Geweldig!

Heerlijke camping! Ruime plekken, perfect sanitair, schaduw en zon op plek, vriendelijk en behulpzame eigenaren. Mooie omgeving zowel natuur als cultuur. Lekker zwembad en terras waar je de hele dag door terecht kan.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Henny en Dick03-07-2019

Het gevoel van een welkome gast

La Brouquere heeft alles wat je op een kleine camping hoopt aan te treffen. De camping ligt prachtig als een parkje achter de ontvangst annex woonhuis van Sonja en Wouter Gijsbertse. Op het terrein liggen ruime plaatsen op een tweetal terrassen. Van daaruit heb je een ruim uitzicht op de lager gelegen landelijke omgeving. Er heerst een weldadige rust. De voorzieningen op de camping zijn top. We maakten gebruik van een privé badkamer, echt lux. Het belangrijkste op deze zijn camping zijn Sonja en Wouter zelf, allerhartelijkste gastvrouw en gastheer. ze creëren een geweldige ambiance op bv regelmatige table d'hotes . We hebben ruim twee weken genoten van ons verblijf.

Camping La Brouquere, Eigenaar, 16-08-2019

Niets is mooier dan onze gasten echt een oprecht welkom gevoel te geven. Wij genieten daar ook enorm van. Dus: dank jullie wel!

Warme groeten van Sonja en Wouter.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Hennie en Zeger23-05-2019

Kleine camping met een fantastisch uitzicht. Mooie omgeving voor mooie tochten. Wij waren hier met onze tent en hadden de luxe van een privé badkamer, een koelkast en elke ochtend vers brood. De camping wordt prima in orde gebracht en gehouden door Sonja en Wouter. Zij maken ook nog tijd voor persoonlijke aandacht voor hun gasten.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Nell Nihot01-10-2018

Super hartelijk

Ronduit fantastisch,al het positieve wat er beschreven wordt klopt als een bus. Zelfs toen we thuis waren werd er geïnformeerd naar de gezondheid van mijn vrouw wat wij zeer op prijs stelden.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Alfred & Tessa16-09-2018

Aanrader!

Prachtig gelegen, met ruime plaatsen en schitterende uitzichten. Het sanitair is top; allemaal badkamers met alles erop en eraan, en enorm schoon. De extra's als een verkoelende plons in het zwembad en de gezellige table d'hotes maken het helemaal af. Maar het grootste pluspunt zijn Wouter & Sonja zelf; zij hebben met hun gastvrijheid, service, vriendelijkheid, rust en gemak onze vakantie gemaakt.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Elly en Boudewijn Staffhorst11-09-2018

Top of the bill

In de 42 jaar dat wij nu kamperen staat camping La Brouquère in Gondrin absoluut aan de top. Het is een kleine, stille en rustige camping, gelegen in de heuvels van Zuid-Frankrijk voor de Pyreneeën met prachtige vergezichten. De omgeving van de camping is zeer interessant met vele bezienswaardigheden. Wandelen en fietsen kun je er in overvloed. De camping is van Sonja en Wouter, die naar ons gevoel werken vanuit de filosofie: is onze werkwijze aantrekkelijk voor onze campinggasten? Zij hebben overal over nagedacht en alles goed georganiseerd. Zij doen dat op een manier alsof alles vanzelf gaat. Voor een kampeerder zijn goede en schone sanitaire voorzieningen heel belangrijk. Zij hebben dat heel mooi opgelost. Geen rijen toiletten of rijen wastafels maar aparte badkamers met wastafel, douche en toilet, die perfekt worden schoon gehouden. In de receptie is altijd ofwel Sonja ofwel Wouter aanwezig. Je staat nooit voor een gesloten deur.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Henk en Sylvia02-09-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!!

Werden er op gewezen bij aankomst dat we als gast ontvangen en als vriend zou vertrekken , en inderdaad niets te veel gezegd. Camping plaatsen prima ook het uitzicht, sanitair prima kortom een heerlijke vakantie

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018