Vakantiehuis La petite Maison

VakantiehuisWeer vandaag26°11°
Vakantiehuis La petite Maison

11 reviews over Vakantiehuis La petite Maison in het Nederlands

Uitstekende lokatie: natuur rust vriendelijk

Peter van den Boom
4-10-2017

GOED: huisje, uitzicht, rust, natuur. Romantische weg erheen. Goede ontvangst.

Leeslamp zou het gerieflijker maken.

We hebben genoten!!

Yvon Dortmans
13-7-2017

Het huisje was een echt 'Hans en Grietje' huisje! Wat hebben we genoten!! Twee weken prachtig weer in deze fantastische omgeving. Genoten van de mooie dorpjes, maar ook zeer zeker van het huisje. Zo fijn dat je er goed kunt koken! Alles was er! En dan heerlijk met een wijntje genieten van het uitzicht!! Een aanrader voor iedereen!

Heerlijk Ontspannend

Ruud van den Brink
3-7-2017

De rust ,gastvrijheid,fijn huis van alle gemakken voorzien dit alle op een geweldige plek met een mooi terras en uitzicht.

Oude reviews (archief)

Overweldigende rust

Francien
    9-9-2015

Geweldige ligging. Heerlijke rust. Enkel natuurgeluiden. Ruimte voor zon en schaduw. Huisje is van alle gemakken voorzien. Ideaal voor 2 personen.

Volop te doen in directe omgeving, leuke stadjes. Ook perfect als je van wandelen houdt.

Schitterende lokatie

Kees van Heijst
    11-8-2014

Een klein maar fijn huisje met een prachtig uitzicht op de vallei van de Lot, gelegen in een piepklein stil gehuchtje. Voor rust- en stiltezoekers een droomplek. Er is mooi kookgerief en het huisje is kraaknet. We werden zeer vriendelijk verwelkomd en wegwijs gemaakt. Van hieruit maakten we heel wat tochtjes naar bijzondere stadjes en plaatsen in de omgeving o.a. de abdij van Conques, het kasteel en bijzondere dierenpark Le Colombier, Estaing, Rodez e.a. Het was zalig toeven op het terras als de zon scheen (maar die was tijdens ons verblijf maar sporadisch van de partij). Maar dat neemt niet weg dat we er een fijne vakantie hadden.

Een unieke plek.

Ineke van Zutphen
    14-7-2014

Dit huisje is klein maar fijn, met aan de voorzijde een tuin en terras, waar je bij warm weer altijd de schaduw kunt opzoeken.

Het uitzicht is magnifiek en de ondergaande zon geeft, als je geluk hebt, prachtige luchten.

Het is gelegen in een gehuchtje van enkele huizen en heerlijk rustig.

In de omgeving is genoeg te doen, zoals wandelen (GR65) maar ook leuke rondjes van 1a2 uur in een stadje of een uitgestippelde route, cultuur en interessante autorondritten, waarbij je prachtige uitzichten tegenkomt en genoeg plekken om eens even uit te stappen en wat te ondernemen.

Een paradijsje

Annabertha Veninga
    12-9-2013

Heerlijke rustige plek. Fijn voor 2 volwassenen die van natuur, rust en vooral wandelen in de omgeving houden. Geen gordijnen (want geen overburen maar een schitterend uitzicht op de gorge). In de nacht een oehoe. Met mooi weer werkelijk een plek om te ontspannen.

paradijsje aan de Lot

M.J .Parlevliet
    29-8-2013

Lief huisje op een fantastische plek met uitzicht op het dal van de Lot.

Meer natuur kan een mens niet verlangen.

Het huisje zelf is een plaatje.

Bed ligt en slaapt geweldig.

Ook een zeer lief echtpaar heette ons hartelijk welkom.

Kortom een top vakantieplek.

Oorverdovende stilte met oogstrelend vergezicht !

Marc en Sabine Moeyaert-Slabbinck
    1-8-2013

Onze TomTom misleidde ons een beetje, maar alle wegen, in welke staat dan ook, leiden naar La Petite Maison ! De buren wachten je bij wijze van spreken op om je te verwelkomen. Vergeet niet van hen iedere dag een vriendelijk groet te geven, blijkbaar staan ze daar wel op ! Het huisje was impécable, gewoonweg adembenemende ligging. Het flesje rosé en de glaasjes op tafel maken het af ! Wij waren er in de tweede week van juli en konden van ontbijt tot zonsondergang en langer buiten op het terras wonen ! Mooie slaapkamer, uitstekend bed, raam met een horretje dat de mogelijkheid biedt "buiten" te slapen. Mooie wandelingen, dichtbij of verderop. De GR of de wandelwegen van Compostella bieden uitstekend bewegwijzerde mogelijkheden ! Ja, leuke plaats om te ontstressen, te herbronnen, batterijen op te laden, te kokerellen, te cruisen, ...

een plek om niet te vergeten

truus weinans
    10-7-2013

vakantiehuis la petite maison te golinhac: Een prachtige rustige plek, de foto's geven de werkelijkheid weer. Het hele gehuchtje voor ons alleen, jammer dat het weer niet helemaal meewerkte, maar heerlijk gegolfd op meyzerac en grand rodez. Een plek om niet te vergeten.

We hebben een aantal aanbieders voor La petite Maison voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La petite Maison in Golinhac (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La petite Maison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La petite Maison scoort een 9.03 uit 10 op basis van 11 reviews.