Vakantiehuis La petite Maison

Laatste review

Absolute aanrader

J.M. Kox,
15-10-2018

Zeer vriendelijke ontvangst, prachtig uitzicht en leuk huis. Het huis is op een berg gebouwd en is een oase van rust. Komen zeker nog een keer terug.

15 reviews over Vakantiehuis La petite Maison in het Nederlands

Absolute aanrader

J.M. Kox,
15-10-2018

Een plek om tot rust te komen en te genieten!

Marleen en Noêl,
8-8-2018

We hebben een heel aangenaam verblijf gehad in La petite maison. Een heel mooi stukje Frankrijk, heel rustig gelegen met een prachtig uitzicht.

Super lekker rustig!

Herman,
16-7-2018

Prachtige locatie en voor twee personen een heel ruim huisje met een lekkere tuin, goede BBQ en tuinstoelen.

Het huisje ligt zo’n 3 kilometer van Golinhac en dit is een stevige klim. Voor boodschappen is een auto noodzakelijk en je moet het niet vervelend vinden op de smalle wegen in de Aveyron te rijden.

Maar de zonsondergang vanaf je terras is het allemaal echt waard.

Een huis voor zoekers van rust en ontspanning!

Toon van Miert,
24-6-2018

Het huis ligt op een prachtige locatie. Wat een rust, wat een uitzicht. La petite Maison is van alle gemakken voorzien; alles werkt perfect. Leuke ontvangst door de mevrouw die de sleutel overhandigde. In de omgeving is voldoende te zien; hoogtepunt: Conques. Kortom: wie van rust houdt, boek La petite Maison!

Uitstekende lokatie: natuur rust vriendelijk

Peter van den Boom,
4-10-2017

GOED: huisje, uitzicht, rust, natuur. Romantische weg erheen. Goede ontvangst.

Leeslamp zou het gerieflijker maken.

We hebben genoten!!

Yvon Dortmans,
13-7-2017

Het huisje was een echt 'Hans en Grietje' huisje! Wat hebben we genoten!! Twee weken prachtig weer in deze fantastische omgeving. Genoten van de mooie dorpjes, maar ook zeer zeker van het huisje. Zo fijn dat je er goed kunt koken! Alles was er! En dan heerlijk met een wijntje genieten van het uitzicht!! Een aanrader voor iedereen!

Heerlijk Ontspannend

Ruud van den Brink,
3-7-2017

De rust ,gastvrijheid,fijn huis van alle gemakken voorzien dit alle op een geweldige plek met een mooi terras en uitzicht.

Overweldigende rust

Francien
9-9-2015

Geweldige ligging. Heerlijke rust. Enkel natuurgeluiden. Ruimte voor zon en schaduw. Huisje is van alle gemakken voorzien. Ideaal voor 2 personen.

Volop te doen in directe omgeving, leuke stadjes. Ook perfect als je van wandelen houdt.

Schitterende lokatie

Kees van Heijst
11-8-2014

Een klein maar fijn huisje met een prachtig uitzicht op de vallei van de Lot, gelegen in een piepklein stil gehuchtje. Voor rust- en stiltezoekers een droomplek. Er is mooi kookgerief en het huisje is kraaknet. We werden zeer vriendelijk verwelkomd en wegwijs gemaakt. Van hieruit maakten we heel wat tochtjes naar bijzondere stadjes en plaatsen in de omgeving o.a. de abdij van Conques, het kasteel en bijzondere dierenpark Le Colombier, Estaing, Rodez e.a. Het was zalig toeven op het terras als de zon scheen (maar die was tijdens ons verblijf maar sporadisch van de partij). Maar dat neemt niet weg dat we er een fijne vakantie hadden.

Een unieke plek.

Ineke van Zutphen
14-7-2014

Dit huisje is klein maar fijn, met aan de voorzijde een tuin en terras, waar je bij warm weer altijd de schaduw kunt opzoeken.

Het uitzicht is magnifiek en de ondergaande zon geeft, als je geluk hebt, prachtige luchten.

Het is gelegen in een gehuchtje van enkele huizen en heerlijk rustig.

In de omgeving is genoeg te doen, zoals wandelen (GR65) maar ook leuke rondjes van 1a2 uur in een stadje of een uitgestippelde route, cultuur en interessante autorondritten, waarbij je prachtige uitzichten tegenkomt en genoeg plekken om eens even uit te stappen en wat te ondernemen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La petite Maison in Golinhac (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La petite Maison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.