Vakantiehuis La petite Maison

9Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Golinhac (Aveyron)

9Fenomenaal

• 8.5Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

19 reviews over Vakantiehuis La petite Maison

• 9Johan & Jacqueline, met hond Nana30-08-2020

Als je van rust en natuur houdt, dan is dit een fantastische plek. Vanaf het terras heb je uitzicht over het dal. Je kunt in de omgeving veel mooie wandelingen maken. Ook onze hond heeft er van genoten. Je kunt ook een mooi stukje van de Route de SaintJacques volgen. We hebben hier genoten!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    9Wendy en Wijnand14-10-2019

Hele mooie plek!

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze mooie plek. Het huisje dat van alle gemakken is voorzien, ligt prachtig, op een heuvel met uitzicht op de Lot. Je moet wel even wat bochten nemen om er te komen, maar dit is de moeite meer dan waard. Als je houdt van natuur en rust dan zit je hier goed. De omgeving is mooi, er liggen charmante dorpjes om te bezoeken en verder is het er heerlijk wandelen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Gery29-09-2019

Super!

Mooi en rustig gelegen huisje dat van alle gemakken voorzien is in een prachtige omgeving. Zalig genieten! Een aanrader voor iedereen die van rust houdt

Gereisd met partner in september 2019

• 9G.J Wagtho11-09-2019

Fantastisch huis, met uitzicht op de rivier Le Lot

Fantastisch huis, met uitzicht op de rivier Le Lot We hebben genoten van de rust, de omgeving is prachtig met de rivier de lot en de leuke dorpjes in de buurt. Contact met de eigenaar is goed, hij heeft zelfs een extra bed geregeld voor onze zoon, helemaal top. We hebben een geweldige vakantie gehad

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    9J.M. Kox15-10-2018

Absolute aanrader

Zeer vriendelijke ontvangst, prachtig uitzicht en leuk huis. Het huis is op een berg gebouwd en is een oase van rust. Komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Marleen en Noêl08-08-2018

Een plek om tot rust te komen en te genieten!

We hebben een heel aangenaam verblijf gehad in La petite maison. Een heel mooi stukje Frankrijk, heel rustig gelegen met een prachtig uitzicht.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Herman16-07-2018

Super lekker rustig!

Prachtige locatie en voor twee personen een heel ruim huisje met een lekkere tuin, goede BBQ en tuinstoelen. Het huisje ligt zo’n 3 kilometer van Golinhac en dit is een stevige klim. Voor boodschappen is een auto noodzakelijk en je moet het niet vervelend vinden op de smalle wegen in de Aveyron te rijden. Maar de zonsondergang vanaf je terras is het allemaal echt waard.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Toon van Miert24-06-2018

Een huis voor zoekers van rust en ontspanning!

Het huis ligt op een prachtige locatie. Wat een rust, wat een uitzicht. La petite Maison is van alle gemakken voorzien; alles werkt perfect. Leuke ontvangst door de mevrouw die de sleutel overhandigde. In de omgeving is voldoende te zien; hoogtepunt: Conques. Kortom: wie van rust houdt, boek La petite Maison!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Peter van den Boom04-10-2017

Uitstekende lokatie: natuur rust vriendelijk

GOED: huisje, uitzicht, rust, natuur. Romantische weg erheen. Goede ontvangst. Leeslamp zou het gerieflijker maken.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Yvon Dortmans13-07-2017

We hebben genoten!!

Het huisje was een echt 'Hans en Grietje' huisje! Wat hebben we genoten!! Twee weken prachtig weer in deze fantastische omgeving. Genoten van de mooie dorpjes, maar ook zeer zeker van het huisje. Zo fijn dat je er goed kunt koken! Alles was er! En dan heerlijk met een wijntje genieten van het uitzicht!! Een aanrader voor iedereen!

Gereisd met partner in juni 2017

Vakantiehuis La petite Maison info