Reviews over Girac

Leuke camping zeker aan te raden

Marcel,
    11-8-2014

We kregen een goede plek met schaduw, de camping is niet groot en lekker overzichtelijk. Nedelandse en franse kinderen spelen vrolijk samen.

Groot plus punt is de speeltuin.Is in de schaduw. Neem een strakke (spiedo) zwembroek mee om te mogen zwemmen

Op 5 min van de camping is een meertje met glijbaan of zwembad met waterpark.

Wij waren elke dag onderweg naar de leuke dorpen , grot , waterval en veel meer.Hoefde niet verder dan een uur te rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooie omgeving!

bruels,
    4-8-2014

Leuke camping met veel schaduwplekken. Wij hadden voor twee weken een mobil home gehuurd. acc was pas na 15.00 beschikbaar terwijl deze wel al schoon en beschikbaar was. wrs soort van principekwestie. Jammer na een rit van 11 uur. Verder prima acc. Gordijnen en bekleding wel aan vernieuwing toe. Btje ranzig. Vergeet geen matrashoezen mee te nemen! Als vervanging kan je een set kopen wat een combi is van een soort plastic met katoen. ligt niet lekker!Ligging achter een haag waardoor weinig contact met de camping. Omgeving is prachtig en de ligging vd camping is een prima vertrekpunt. Meteen aan een "snelweg"(overigens geen last van op de camping). Veel supermarkten vlakbij. Rivier te wild en diep voor kleine kinderen. Zwembad ok, maar niet erg spannend. Niets mag. Weinig animatie en frans georienteerd. Eten duur en niet bijzonder. Normaal gesproken betaal je voor een mobil home een paar honderd euro meer, dus prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Leuke, vooral rustige camping

D. Kemper,
    8-8-2013

Camping ligt aan de rivier de Dordogne. Bij aankomst mochten we zelf een plekje uitkiezen. We vonden een hele mooie, grote plaats vlakbij de rivier. Veel bomen en dus ook veel schaduw. Vriendelijke eigenaren. Klein zwembad, maar voldoende. Kinderen hebben zich met name in het zwembad prima vermaakt. Verder was er geen animatie, behalve een keer een film s'avonds. Sanitair was heel erg schoon, wc papier aanwezig, geen wachtrijen. Wel waren de douches soms te heet. Brood dag vantevoren bestellen. Girac is een stil dorpje zonder bakker. Supermarkt 10 min rijden. Kinderen kunnen in rivier spelen met stenen. Strandje stelt verder niet veel voor. Wij genoten vooral van de rust en hebben een paar hele leuke uitstapjes gemaakt (oa Rocamadour)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
Girac scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews