Hotel La Truffieresterster

9.4Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Gignac (Lot)

9.4Fenomenaal

Tonen op kaart

130 reviews over Hotel La Truffiere

• 2019
    10Sonja en Willy Borsboom06-09-2019

Onverwachts top

Wij hebben een heerlijke week bij de familie Verbeek mogen vertoeven. Het is teveel om alles op te noemen, maar: het zwembad, het eten, de gastvrijheid en de ligging was formidabel. Met een aantal stellen na het eten heerlijk genieten op het terras en Petanque spelen op de verlichte baan was de kers op de taart. Komen zeker weer eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Piet en Nelleke Pieterse29-08-2019

Fantastisch!!

Zeer vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten, wordt veel aandacht aan besteed. Als je iets te vragen / op te merken hebt, wordt je direct geholpen. Met de autoritten van het hotel de mooiste dorpjes en andere bezienswaardigheden gezien. We hadden bij de ANWB een boekje gekocht, maar daar hebben we niets aan gehad. Hebben ook erg leuke contacten gehad met andere hotelgasten. We zijn maar een week geweest, maar dit is zeker de moeite waard om ruim 1000 km te rijden! We komen nog eens terug! Dank!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Petra Van Der meer31-07-2019

Super

Wat een heerlijke week hebben we gehad. Fijn verblijf, lieve mensen, mooie omgeving en heerlijk gegeten

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Nino20-08-2018

Mooi hotel, met een groot zwembad en vriendelijk personeel! Tussen de middag word er een lekkere lunch voor je klaar gezet. En avond eten altijd een variererend/verrassend menu. Wij hebben hier een top tijd gehad. Zeker een aanrader! Ons zien ze volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Michael22-06-2018

Heerlijk genoten van tussenstop tijdens motorrit.

Tijdens tussenstop van2 dagen tijdens motortoertocht door Frankrijk hebben we hier heerlijk genoten. Hier staat gezelligheid en service in een hoog vaandel. De eigenaren en mensen die hier werken zijn super vriendelijk. Tijdens motortoerrit kreeg zwager problemen met motor en er werd van alles gedaan om ons te helpen. We mochten zelfs de wagen van eigenaar lenen om naar motorzaak te rijden. Dit wordt erg gewaardeerd. Min zwager werd tijdens verblijf 50 jaar en werd daar extra in het zonnetje gezet. Het eten is hier goed en de aanbevolen wijn bij eten maakt de maaltijd echt af. Dit is een locatie om zeker naar terug te gaan. Mooie omgeving waar genoeg te zien en te beleven is voor jong en oud,

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Conny de Waal04-02-2018

Thuis van huis.

Veel Hollanders weten deze plek te vinden dus de kinderen kunnen met iedereen praten. Bedden slapen prima, het eten is lekker en een zwembad om af te koelen.In de omgeving is er van alles te don en te zien voor jong en oud. De eigenaren zorgen dat je echt welkom bent.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Oude reviews

4Patrick b27-09-2017

Nooit meer

Positief :/ Negatief: je komt terug naar vroeger internaat gevoel Hotel straalt weinig of niets uit Eten: veel huisvrouwen kunnen dagelijks een betere maaltijd voorschotelen Van streekgerechten is hier geen sprake Ontbijt: geen variatie Kamers: verouderd en nodigen uit om snel je ogen dicht te doen.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Brittany&Carola28-08-2017

Ontspannen, fijne, gezellige vakantie gehad

Heerlijk groot zwembad met een heerlijke temperatuur voor de hete zomerdagen die elke dag schoon wordt gemaakt. Ook meer dan genoeg lig/zitstoelen om lekker bruin te worden. Daarnaast is het hotel erop voorbereid dat iedereen wel eens iets vergeet en daarom genoeg spellen, kaarten of tennisrackets op voorraad heeft. Het avondeten is lekker en gevarieerd, in twee weken geen 2 keer hetzelfde gegeten. Het ontbijt is prima, niet heel luxe maar wel onbeperkt. De kamers zijn netjes, schoon en naar onze mening ruim genoeg. De bedden zijn prima, goed matras, fijne kussens, alleen iets aan de kleine kant (140). De handdoeken worden elke dag vervangen en de badkamer wordt elke dag schoongemaakt. De eigenaars zijn vriendelijk en gezellig en willen alles wel voor je regelen. Kortom het was een heerlijke vakantie en we zijn lekker uitgerust.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Conny de Waal21-08-2017

komen hier al 7 jaar superplek, erg gezellig/warm

bedden slapen goed, eigenaars doen alles voor je, de kok kan lekker koken. omgeving blijft mooi en genoeg te beleven. zwembad schoon met genoeg bedjes en stoelen erbij. autoroutes en wandelroutes goed uitgewerkt en duidelijk. honden welkom (eigenaren hebben ze zelf nl.ook). waarom we blijven gaan? het is een soort thuiskomen en de vakantie is niet compleet zonder in ieder geval een week hier te zijn geweest. nu ook een week Bretagne gedaan. Frankrijk is te groot en mooi om de rest niet ook te verkennen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Marianne Kemps02-08-2017

Hele fijne plek voor een weekje uitrusten.

Heel goed: * vriendelijke medewerkers * mooi landhuis met ruimte om zowel binnen als buiten te eten * de 3-gangen maaltijden horend bij het halfpension met prettige en betaalbare wijnsuggestie; ontbijt oké * fijne tuin en terras met voldoende zit mogelijkheden voor alle gasten + goed zwembad * rustige ligging: weinig verkeeroverlast * medewerkers creëren sfeer waarin mensen rekening houden met elkaar qua geluidsoverlast in een landhuis wat uiteraard niet in alle gevallen kan voorkomen dat je geluiden in huis en kamers hoort. Wordt goed opgepakt * goede prijs/kwaliteitverhouding * ligging t.o.v. bezienswaardigheden in de omgeving

Enige kleine puntjes van aandacht: * bij verblijf van een week in de zomertijd is een midweekse verschoning van het linnengoed wel prettig t* we hadden het idee dat de kamer wel werd schoongemaakt, maar niet dar er ook gestofzuigd werd

We kijken terug op een hele prettige vakantieweek.

Gereisd met partner in juli 2017

7 tips over Hotel La Truffiere

• Ton, 16-06-2014

We sliepen aan de voorkant met de ramen open en dan hoor je het verkeer. Dat heeft ons niet gestoord, maar in een kamer aan de achterkant heb je daar waarschijnlijk geen last van.

• N.P. Woudenberg, 24-06-2012

Bezodek de in alle gidsen aangeprezen mooie stadjes en dorpen in de straal van een acceptabele 60 - 80 km. Ook het hotel geeft waardevolle tips en informatie!

• Theo Bouwmeester, 25-06-2012

Informeer vooral naar een upgrade van de kamer. De reisorganisatie laat je in de minste kamers wegstoppen. Met een bescheiden bij betaling verblijf je er riant.

1 vraag over Hotel La Truffiere

• Hans , 20-05-2017

Fiets routes

Zijn er fietsroutes vanuit het hotel of in de buurt?

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurTV