Hotel La Truffiere

8,1

Laatste review

Nino,
20-8-2018

Mooi hotel, met een groot zwembad en vriendelijk personeel! Tussen de middag word er een lekkere lunch voor je klaar gezet. En avond eten altijd een variererend/verrassend menu. Wij hebben hier een top tijd gehad. Zeker een aanrader! Ons zien ze volgend jaar weer!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

125 reviews over Hotel La Truffiere in het Nederlands

Nino,
20-8-2018

Tijdens tussenstop van2 dagen tijdens motortoertocht door Frankrijk hebben we hier heerlijk genoten. Hier staat gezelligheid en service in een hoog vaandel. De eigenaren en mensen die hier werken zijn super vriendelijk. Tijdens motortoerrit kreeg zwager problemen met motor en er werd van alles gedaan om ons te helpen. We mochten zelfs de wagen van eigenaar lenen om naar motorzaak te rijden. Dit wordt erg gewaardeerd. Min zwager werd tijdens verblijf 50 jaar en werd daar extra in het zonnetje gezet. Het eten is hier goed en de aanbevolen wijn bij eten maakt de maaltijd echt af. Dit is een locatie om zeker naar terug te gaan. Mooie omgeving waar genoeg te zien en te beleven is voor jong en oud,

Thuis van huis.

Conny de Waal,
4-2-2018

Veel Hollanders weten deze plek te vinden dus de kinderen kunnen met iedereen praten. Bedden slapen prima, het eten is lekker en een zwembad om af te koelen.In de omgeving is er van alles te don en te zien voor jong en oud. De eigenaren zorgen dat je echt welkom bent.

Nooit meer

Patrick b,
27-9-2017

Positief :/

Negatief: je komt terug naar vroeger internaat gevoel

Hotel straalt weinig of niets uit

Eten: veel huisvrouwen kunnen dagelijks een betere maaltijd voorschotelen

Van streekgerechten is hier geen sprake

Ontbijt: geen variatie

Kamers: verouderd en nodigen uit om snel je ogen dicht te doen.

Ontspannen, fijne, gezellige vakantie gehad

Brittany&Carola,
28-8-2017

Heerlijk groot zwembad met een heerlijke temperatuur voor de hete zomerdagen die elke dag schoon wordt gemaakt. Ook meer dan genoeg lig/zitstoelen om lekker bruin te worden. Daarnaast is het hotel erop voorbereid dat iedereen wel eens iets vergeet en daarom genoeg spellen, kaarten of tennisrackets op voorraad heeft.

Het avondeten is lekker en gevarieerd, in twee weken geen 2 keer hetzelfde gegeten. Het ontbijt is prima, niet heel luxe maar wel onbeperkt.

De kamers zijn netjes, schoon en naar onze mening ruim genoeg. De bedden zijn prima, goed matras, fijne kussens, alleen iets aan de kleine kant (140). De handdoeken worden elke dag vervangen en de badkamer wordt elke dag schoongemaakt.

De eigenaars zijn vriendelijk en gezellig en willen alles wel voor je regelen. Kortom het was een heerlijke vakantie en we zijn lekker uitgerust.

komen hier al 7 jaar superplek, erg gezellig/warm

Conny de Waal,
21-8-2017

bedden slapen goed, eigenaars doen alles voor je, de kok kan lekker koken.

omgeving blijft mooi en genoeg te beleven.

zwembad schoon met genoeg bedjes en stoelen erbij. autoroutes en wandelroutes goed uitgewerkt en duidelijk. honden welkom (eigenaren hebben ze zelf nl.ook). waarom we blijven gaan? het is een soort thuiskomen en de vakantie is niet compleet zonder in ieder geval een week hier te zijn geweest. nu ook een week Bretagne gedaan. Frankrijk is te groot en mooi om de rest niet ook te verkennen!

Hele fijne plek voor een weekje uitrusten.

Marianne Kemps,
2-8-2017

Heel goed:

* vriendelijke medewerkers

* mooi landhuis met ruimte om zowel binnen als buiten te eten

* de 3-gangen maaltijden horend bij het halfpension met prettige en betaalbare wijnsuggestie; ontbijt oké

* fijne tuin en terras met voldoende zit mogelijkheden voor alle gasten + goed zwembad

* rustige ligging: weinig verkeeroverlast

* medewerkers creëren sfeer waarin mensen rekening houden met elkaar qua geluidsoverlast in een landhuis wat uiteraard niet in alle gevallen kan voorkomen dat je geluiden in huis en kamers hoort. Wordt goed opgepakt

* goede prijs/kwaliteitverhouding

* ligging t.o.v. bezienswaardigheden in de omgeving

Enige kleine puntjes van aandacht:

* bij verblijf van een week in de zomertijd is een midweekse verschoning van het linnengoed wel prettig

t* we hadden het idee dat de kamer wel werd schoongemaakt, maar niet dar er ook gestofzuigd werd

We kijken terug op een hele prettige vakantieweek.

Ontbijt is prima verzorgd en heel knap om in twee weken tijd slechts 2 keer eenzelfde bijzonder smakelijk hoofdgerecht op tafel te zetten. Heerlijke verse producten die door de kok en zijn team prima werden verwerkt. Het zwembad is ruim genoeg om met meerdere gasten verkoeling te vinden al zal de watertemperatuur in juli en augustus nog aangenamer zijn.

Onze zolderkamer was voor ons ruim genoeg maar een ventilator in de zomermaanden zal niet verkeerd zijn.

Geweldig

Kellsss,
19-2-2017

Hele vriendelijke Nederlandse eigenaren, mooie omgeving en leuke activiteiten in de buurt. Het eten was elke dag heel uitgebreid en erg smakelijk. De medewerkers gaven advies over de mooie plaatsen die in de buurt en hebben kano's voor ons gereserveerd omdat wij beiden geen woord Frans spreken. Het ontbijt was goed en in de avond uren heerlijk buiten bij het zwembad gezeten. Alleen zijn niet alle kamers even luxe maar als je het goed doet ben je daar toch zo min mogelijk. Zeker een aanrader!

Fantastisch,gastvrij,behulpzaam,vriendelijk,attent

Paul en Lenie Schop
      3-10-2016

We werden zeer gastvrij ontvangen nadat we autopech kregen op de tolweg.Via de hulp van de Anwb en de garage werden we naar dit hotel gebracht.De hotel eigenaren waren behulpzaam en vriendelijk en vol medeleven.De andere dag werden we naar de garage gebracht waar onze auto stond om er de benodigde spullen uit te halen.We zijn daar het weekend gebleven.Goede keuken,gezellig,vriendelijk en belangstellend.Maandag middag kwam het verlossende woord dat de auto gereed was en hebben ze ons weer naar de garage gebracht.Al met al na deze auto pech toch nog een prima verblijf gehad in dit hotel. Zeker een aan rader.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Truffiere in Gignac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Truffiere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.