Gignac (Lot)

We hebben een aantal aanbieders voor Gignac (Lot) voor je op een rij gezet:

vakantie Gignac (Lot)

We hebben een aantal aanbieders voor Gignac (Lot) voor je op een rij gezet:

Reviews over Gignac (Lot)

prachtige omgeving

Jaap Hemker
    7-7-2014

Heel veel moois te zien en te ontdekken. Behalve de bekende plaatsen zoals Sarlat en la roche Geac en Domme zijn er talloze kleine stadjes met middeleeuwse huizen, kerken en romantische pleintjes met leuke terrasjes. Kastelen , markten , schitterende uitzichten en een rijke natuur.

Gereisd Met partner in juli 2014

Perigord is een zeer mooie groene streek.

P.J. Rijnsdorp
    30-7-2013

De streek is zeer groen. Leuke kleine dorpjes en stadjes met een vriendelijke sfeer. Streekwijnen en gerechten volop. Voor het opsnuiven van cultuur, geschiedenis of ontspannen aan het water, het is er allemaal.

Gereisd Met partner in juli 2013

Prachtige, rustige omgeving met heel veel cultuur.

Yvonne Lucas
    24-4-2012

Verbijsterend mooie Gouffre de Padirac, wonderschone middeleeuwse stadjes tegen de rotswand aangeklemd, zoals Rocamadour en Collonges la Rouge, préhistorische rotstekeningen, kastelen en slingerweggetjes. Geiteboerderijen, ganzeboerderijen en heerlijke streekgerechten. Een omgeving om te ontspannen.

Gereisd Met partner in Sun Apr 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend!

Guido WILLEM
    19-5-2011

Heel aangenaam hotel, prachtige rustige ligging. Lekker, vers, gevarieerd eten met steeds een Frans accentje. Dynamisch team leidt dit hotel. Een aanrader! Bedankt, Debbie, Veroni, Rob, Theo en Nanu. Ik heb er van genoten en ik kom zeker terug!

Gereisd Alleenreizend in mei 2011

Door een vakantie in Hotel La Truffière kwamen we in dit

W. de Haan
    13-10-2005

Door een vakantie in Hotel La Truffière kwamen we vanzelfsprekend in dit dorpje. Het dorpje zelf is van weinig betekenis, maar de omgeving met een groot meer en vele wandel- en fietsmogelijkheden is schitterend.

Gereisd Anders in Thu Oct 13 2005 14:19:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Gignac (Lot) scoort een 8 uit 10, op basis van 17 reviews