Reviews over Gerde

prettige, eenvoudige camping

Marijle,
    9-8-2011

Precies wat je zoekt ; camping niet groot, ruime plaatsen, eenvoudig maar schoon sanitair, zeer vriendelijke eigenaresse, prachtige omgeving, uitzicht op bergen en Pic du Midi

Prima camping op een mooie plek

Anco en Gerda,
    31-7-2009

Rustige camping met rondom uitzicht op de bergen, oa de Pique du Midi. Sanitair keurig schoon. Speeltoestellen voor jonge kinderen. In juli en augustus komt de eigenaar je uitnodigen voor een gezamelijke borrel, deze keer met zangkoor. Zeer vriendelijke eigenaresse. In drie minuten loop je het piepkleine dorpje in. Daar is een epicerie, met 's morgens brood. Naast het winkeltje is ook een restaurantje met een terrasje, helaas alleen 's avonds open. Prima uitvalsbasis om de bergen in te gaan. Wij komen zeker terug.