Hotel La Breche De Roland

Hotel La Breche De Roland

Kleine hotelsWeer vandaag15°2°
9,8

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor La Breche De Roland voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Breche De Roland in het Nederlands

Fijn hotel, geweldige keuken

Anneke ter Horst
29-8-2014

Gelegen op de weg naar Cirque de Gavarnie. Niet al te grote kamers, maar zeer functioneel en schoon. Hartelijke eigenaren, heerlijk gegeten. Mooie wandelingen te maken in de omgeving. Pal achter het hotel ligt een bobslee baantje. Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Breche De Roland in Gedre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Breche De Roland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.