Hotel Vignemale

Hotel Vignemale

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes5,0

We hebben een aantal aanbieders voor Vignemale voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Vignemale in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes5

Ligging van het hotel is uniek, met zicht op de "cirque de Gavarnie".

Het hotel biedt geen maaltijden aan, enkel ontbijt. Dit ontbijt was schandalig : een soort, oud hard brood, twee soorten confituur in kleine potjes, een ter plaatse voorgebakken croissantje of chocoladebroodje, koffie of thee en fruitsap (niet vers, uit een brick). Geen kaas, geen hesp, salami noch andere toespijs. Voor dit ontbijt betaal je 15 € p/p, Wil je kaas en hesp dan betaal je 30 € p/p. Voor de kamer betaal je 150 € per nacht. Dit is de slechtste deal die ik ooit gemaakt heb. Ik hoop dat u niet dezelfde vergissing maakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vignemale in Gavarnie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vignemale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vignemale scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.