Vakantiehuis Basisschool

2006

2 weken geleden teruggekomen van 1 week vakantie in het er

Fam. Broeckaert
7-8-2006

2 weken geleden teruggekomen van 1 week vakantie in het vakantiehuis "Basisschool". Wij hebben ons zeer goed geamuzeerd. Huis staat naast een weg maar hebben er echt niet veel last van gehad, zeker niet tijdens de week. Schitterend zwembad met terras en pergola omgeven door een mooie tuin. Huis met echt alles erop en eraan. Eigenaars zeer vriendelijk, huisbaas komt elke dag zwembad netjes houden, maar geen last van gehad. Een echte aanrader. Hebben wel een serieus onweer meegemaakt. Zijn echt blij dat we daar onze vakantie doorgebracht hebben.

Gereisd Anders in augustus 2006

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Basisschool

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Basisschool in Gaussan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Basisschool zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.