Appartement Gîtes Pyrénées Les Trois Montagnes

Frankrijk, Midi Pyrenees, Ganties

8.9Fantastisch

• 8.9Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Gîtes Pyrénées Les Trois Montagnes voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

22 reviews over Appartement Gîtes Pyrénées Les Trois Montagnes

• 10Jan en Tonny Jacobs19-06-2012

Prachtige plek

Het is alweer enkele jaren geleden dat we gasten waren (2004) maar we willen toch even reageren. We denken namelijk met veel genoegen aan dat plekje terug. De rust die we daar vonden, het uitzicht, het was geweldig. We hebben diverse tochten gemaakt maar ook genoten van een wandeling in de omgeving waarbij we vergezeld werden door de 2 honden. In die tijd was er nog maar een appartement maar dat zag er goed uit en was van alle gemakken voorzien. Het samen eten is zeker een aanrader. Ten eerste is Laurens een geweldige kok en ten tweede zijn het super sympatieke mensen. Al het al was het voor ons een onvergetelijke vakantie die we niet snel zullen vergeten. Mochten we besluiten nogmaals die richting uit te gaan zullen we zeker weer de gasten van Laurens, Jessica en kids worden. Jan en Tonny Jacobs

Gereisd met vrienden in augustus 2004

• 9Jo en Hellen Hurkens21-04-2012

Aanrader...!

Op zoek naar rust en ruimte in een prachtige omgeving in een goed ingericht en schoon vakantiehuis? Wandelaars die kiezen voor wat luxe gemak (zwembad, brood aan de deur, gelegenheid om heerlijk te eten bij Jessica en Lourens...)? Boek Les Trois Montagnes in Ganties...!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9De Nappies15-04-2012

Een locatie om tot rust te komen

Wij hebben onze zomervakantie van 2011 in appartement Sarousse gevierd. Het is een royaal appartement met op de bovenverdieping twee slaapkamers met fijne bedden en een ruime badkamer met douche, toilet en grote wastafel. Wij hebben veel wandelingen gemaakt in de bergen van de Pyreneeën. Veel plaatsen zoals: St. Girons, St. Gaudens, St. Lizier, St Bertrand de Comminges, Foix, Lourdes en Carcassonne hebben een bezoek van ons gehad. Wij hebben iedere zaterdag gebruik gemaakt van de mogelijkheid om aan tafel mee te eten met de Nederlands sprekende gastheer Lourenz en gastvrouw Jessica. De kookkunsten van Jessica zijn uitmuntend. Zij laat spreekwoordelijk de Franse engeltjes over uw tong piesen. Wijzelf hebben twee zoons die het uitstekend konden vinden met Patrick en Floris, de zoons van Jessica en Lourenz. Iedere avond werd er gevoetbald, gekaart, geskelterd en getafeltennist.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9a. van klaveren13-04-2012

super een aanrader

Een heerlijk compleet ingericht vakantieplekje, waar het fantastisch is. Met onze twee honden heerlijk gewandeld in de omgeving en dan na het wandelen een heerlijke duik in het zwembad opwarmen in het zonnetje en 's avonds een prachtig uitzicht over de weilanden. Voeg daarbij de kookkunsten en gastvrijheid dan heb je alle ingedrienten voor een heerlijke vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 9frank13-04-2012

Prima Plek

In de zomer van 2011 een heerlijke week gehad met kinderen van 8 en 10. Prachtige ligging, lekker zwembad en gastvrijheid: Rust, ruimte en natuur

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9fam. Besseling12-04-2012

geweldige vakantie gehad

Het is inmiddels al weer een tijdje geleden dat wij (2 gezinnen met kinderen) bij Lourenz, Jessica en de kinderen van Les Trois Montagnes zijn geweest maar wij hebben er een fantastische vakantie gehad en bewaren er nog hele mooie herinneringen aan: de broodzak die iedere morgen aan de deur hing met heerlijk vers geurende broodjes, de kookkunsten van Jessica, de gastvrijheid en de prachtige Pyreneeen waar je hele mooie uitstapjes kan maken. De gites zijn zo mooi en gezellig ingericht dat je je al snel helemaal thuis voelt. Het ligt wel afgelegen, het dichtsbijzijnde dorpje is ca. een kwartier rijden met de auto maar dat is daarentegen wel weer heerlijk rustig. Kortom, een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8Caroline Bles12-04-2012

Heerlijke weken!!

Wij zaten in de zomer van 2008 één weekje bij Les Trois Montagnes. Het was een beetje spannend voor ons want voor het eerst ging onze hond mee en die hadden we ook nog niet zo lang. Maar het ging allemaal prima en onze hond Max vond het interessant daar in de Pyreneen. Het appartement was heerlijk comfortabel en sfeervol met details ingericht, echt in Frankrijk! Elke ochtend wakker worden met broodjes aan de deur is natuurlijk ook top! Wij hebben dus echt genoten en uitgerust en dat is de bedoeling. O ja, laat je verrassen door het welkomstdiner! Een leuke ontspannen manier om elkaar te leren kennen! Heerlijk dus!

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Paul en Els van Loo12-04-2012

Gezellig en reuze gastvrij.

Uitzicht prachtig. Platte land. Ruimtelijk. Wij hebben daar heerlijk gegeten Kamers zijn ruim opgezet en nieuw. Het lijkt me een kindvriendelijke accomodatie. Wij zijn al wat ouder. Maar kindvriendelijk zijn de eigenaren zeker. Zwembad. En zij hebben zelf 2 kinders

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Alda Elzinga07-08-2011

Ruimte, mooie omgeving en culinaire hoogstandjes

We waren dit jaar voor de 4e keer te gast. En dat is natuurlijk niet voor niets: op deze lokatie vind je twee mooie gites in een landelijke omgeving, rust en ruimte met een mooi uitzicht op de bergen. Er is een lekker zwembad met veel ruimte om actief bezig te zijn. Heel leuk zijn de gezamelijke maaltijden op 'place de la Maison'. Jessica kan heerlijk koken en op de een of andere manier ontmoeten we er ook altijd andere leuke mensen. Jessica en Lourenz zijn heel gastvrij en onze kinderen kunnen het met hun kinderen prima vinden. In de omgeving is van alles te doen zoals: spannende colletjes, leuke stadjes, mooie bergwandelingen en raften. Je moet er echter altijd wel een autorit voor over hebben. Ernst-Jan, Alda, Thomas (16 jaar) en Meike (14 jaar) Elzinga

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Fam. de Groot01-08-2011

Heerlijke gite in een geweldige omgeving

Gite heerlijk om in te verblijven, bv als het slecht weer is. De omgeving is heerlijk rustig en landelijk, maar er zijn veel uitstapjes te doen. Het uitzicht vanuit de gite op de bergen is geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Appartement Gîtes Pyrénées Les Trois Montagnes info