9 tips over Appartement Gîtes Pyrénées Les Trois Montagnes

• De Nappies, 15-04-2012 Rapporteren

Carcassonne en Lourdes zijn de plaatsen die u zeker moet bezoeken. Carcassonne vanwege het enorme kasteel. Binnen de kasteelmuren bevinden zich straatjes met winkeltjes en restaurantjes. Lourdes omdat het een bedevaartsoord is waar het katholieke geloof een hoofdrol heeft. Wij zijn niet gelovig maar toch is de "heilige" plaats de moeite waard om te bekijken. Kijk vooral naar de winkeltjes met hééél véééél Maria-beeldjes.

• Johan, 30-03-2014 Rapporteren

Toulouse is een prachtige stad, vergeet geen wandelschoenen.

• Fam. van Elderen, 23-08-2012 Rapporteren
    • De markt van Saint-Girons op zaterdag (tot 13.00 uur)
    • Bossost (Spanje, siesta van 13.00 tot 14.30) en via de Col de Portillon naar Bagnères de Luchon.
    • Tafeltennisbatjes mee! Eindelijk een adres waar de tafeltennistafel vlak staat!

• Jan en Tonny Jacobs, 19-06-2012 Rapporteren

Het appartement, de omgeving, maar zeker niet te vergeten het gehele gezin zijn zeker een aanrader!!

We hebben een aantal aanbieders voor Gîtes Pyrénées Les Trois Montagnes voor je op een rij gezet:

• a. van klaveren, 13-04-2012 Rapporteren

Bezoek de Pic du Midi bij helder weer en maak de wandeling bij de waterval.

• Lourenz, 22-08-2014 Rapporteren

Wat kun je hier heerlijk wandelen en fietsen.

• Kees, 22-08-2014 Rapporteren

Je kunt in de omgeving prachtig wandelen en fietsen. (wel voor de sportievere fietser)

• Kees, 22-08-2014 Rapporteren

Heerlijke plek om veel te wandelen en te fietsen (wel voor de sportieve fietser)

• Emmy, 27-05-2015 Rapporteren

Eet vooral een keer mee! Wij kunnen het zeer aanbevelen! Ons uitstapje naar Superbagneres (nabij Luchon) was geweldig. Boven op de berg met vlekken sneeuw in de lente en het zonnetje erbij en in deze tijd van het jaar heel rustig. Aanrader! Alle overige mooie plekken staan op de site van de eigenaren van deze gite. Meer dan genoeg te ondernemen in deze mooi omgeving.