Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

20 Reviews over La Leze

• 2Cor en Wil13-11-2014

geen naturisten camping meer

Helaas geen naturisten camping meer wij zijn ons stekkie kwijt

• 5Eetgelegenheden
  • 8Anton03-11-2014

Fijne naturisten camping

Deze camping verdient een bezoek! Lieve nieuwe eigenaars en mooie omgeving. Rustige en mooie plaatsen.

• 8Eetgelegenheden
  • 2Henkanja14-09-2014

nooit meer

De la lezen is nu gekleed en laat iedereen toe naturisten als niet naturisten

Voor ons nooit meer

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Ph & B27-07-2014

Havre de Paix

un havre de paix, isolé mais fort agréable . Balades plaisantes et des campeurs si sympathiques, accueil chaleureux et amical par les nouveaux propriétaires qui (malheureusement) sont 'textiles', ce qui est un peu regrettable. Une majorité de hollandais et bien peu de français. Accueil hommes seuls ou couples de même sexe sans problème et tout à leur honneur.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Leny en Jan19-08-2013

Fantastische plek

We hebben een super fijne vakantie gehad. Mooie plaatsen een prachtig uitzicht. Echt een aanrader. Heel klantvriendelijk, Ria kookt heerlijk.

• 62 misnoegde Belgen23-08-2011

Af te raden voor Belgen

Waarschijnlijk een fantastische camping als je zelf een caravan hebt of tent en als je NL bent want dan springen ze voor je. Echter, als Belg voelde wij ons van in het begin niet welkom. Wij hadden voor een week de Gite gehuurd die ruim genoeg was voor 2 personen maar naar onze mening was er in maanden niet meer met een natte vod of dwijl gekuist. Enkel de keuken en de badkamer waren netjes. maar de slaapkamers en de woonkamer waren echt smerig. Overal spinnen en webben, stofslingers, de matrassen vol stof, oude kasten waar je liever je kleren niet in legt. Toen we vriendelijk een stoffer vroegen en emmer en dwijl, want dat er toch veel stof was, kregen we een snak en beet en de melding dat Belgen steeds moeten mopperen. Blijkbaar heeft Ad in zijn leven nooit leren omgaan met conflicten, want daar loopt hij nog steeds van weg.Ad, waarom kwam je niet eens kijken en een oplossing voorstellen in plaats van ons te mijden? Verder een kleine vrij rustige camping maar ver van alles.

• 8Herman Berk21-08-2011

Ontzettend prettige en informele camping

Wij komen al jaren op La Leze, officieel omdat de kinderen het er zo leuk vinden, maar eigenlijk omdat we het er zelf ook heerlijk vinden. We zijn vooral enthousiast over de mooie campingplaatsen (ruim, veel schaduw, groen), de aanwezigheid van een heerlijk clubhuis en bibliotheek vol met spellen en boeken (scheelt kilo's bagage) en de goede en informele sfeer. Ad en Ria staan altijd voor je klaar, kennen iedereen bij naam en weten je altijd te helpen bij welk probleem dan ook. Kinderen hebben er vrijwel altijd aansluiting, en als er eens geen kinderen zijn is het clubhuis een uitkomst.

De camping ligt prachtig, alleen moet je wel een flink stuk rijden als je op zoek wilt naar grotten, kastelen of bergen. Wij vinden dat geen bezwaar.

Tenslotte: een leuke camping trekt leuke mensen aan. We zijn enigzins op onszelf, maar hebben altijd gezelligheid en aanspraak van de andere gasten, zonder dat er iets moet.

Al met al zijn we erg positief en komen er zeker weer een keer terug.

• 10Cor en Wil31-07-2011

Super camping

Komen hier al jaren en voelen het steeds weer als een beetje thuiskomen. Een eehrlijk naturisten terrein, waar het goed toeven is voor jong en oud. Heerlijke gezamenlijke maaltijden op woensdag en zaterdag en een schitterend uitzicht op de Pyreneeën.

• 10Ryan18-07-2011

Waanzinnig fijne camping

La Leze is een fantastische camping met prachtig en vrij uitzicht over de graan- en zonnebloemvelden. De kwaliteit is hoger dan de prijs. Het sanitair ziet er heel verzorgd uit met heerlijke douches. Ria en Ad doen er alles aan om de vakantievreugde te optimaliseren. Zelfs een koelkast staat de gasten ter beschikking, super wat een luxe. Emplacement de l'amour, een plek om zeker weer terug te keren.

• 10Staat v/h sanitair
  • 3Michel15-05-2011

Niet onze camping

Op de camping zijn veel vriendlijke mensen en het sanitair werd uitstekend schoon gehouden. Ad & Ria (eigenaren) zijn vriendelijke mensen, en geven je ook een welkome ontvangst. De gezamelijke maaltijden waren lekker en gezellig. Voor de kinderen is er een mooie speel gelegenheid. Jammer genoeg was er geen animatie aanwezig voor de kinderen. Al hoewel, er waren een aantal gasten die het één en ander organiseerde. Zeker de mensen die de pannenkoeken bakten, werden zeer gewaardeerd door de kids!

Maar de omschrijvingen en foto's op de site hebben bij ons de verkeerde verwachtingen gewekt. Zeker de tekst "En de Pyreneeën ………. die kunt u bijna aanraken!!" Heeft ons nogal teleur gesteld. Dit was toch nog meer dan twee uur rijden (volgens TomTom). Deze vakantie is ons dan ook tegen gevallen. En we zullen hier dan ook niet meer komen.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar