Camping La Leze

18 reviews over Camping La Leze in het Nederlands

geen naturisten camping meer

Cor en Wil
13-11-2014

Helaas geen naturisten camping meer wij zijn ons stekkie kwijt

Gereisd met partner in januari 2014

Fijne naturisten camping

Anton
3-11-2014

Deze camping verdient een bezoek! Lieve nieuwe eigenaars en mooie omgeving. Rustige en mooie plaatsen.

Gereisd met partner in augustus 2014

nooit meer

Henkanja
14-9-2014

De la lezen is nu gekleed en laat iedereen toe naturisten als niet naturisten

Voor ons nooit meer

Gereisd met partner in september 2014

Fantastische plek

Leny en Jan
19-8-2013

We hebben een super fijne vakantie gehad.

Mooie plaatsen een prachtig uitzicht.

Echt een aanrader.

Heel klantvriendelijk, Ria kookt heerlijk.

Gereisd met partner in augustus 2013

Af te raden voor Belgen

2 misnoegde Belgen
23-8-2011

Waarschijnlijk een fantastische camping als je zelf een caravan hebt of tent en als je NL bent want dan springen ze voor je.

Echter, als Belg voelde wij ons van in het begin niet welkom. Wij hadden voor een week de Gite gehuurd die ruim genoeg was voor 2 personen maar naar onze mening was er in maanden niet meer met een natte vod of dwijl gekuist. Enkel de keuken en de badkamer waren netjes. maar de slaapkamers en de woonkamer waren echt smerig. Overal spinnen en webben, stofslingers, de matrassen vol stof, oude kasten waar je liever je kleren niet in legt. Toen we vriendelijk een stoffer vroegen en emmer en dwijl, want dat er toch veel stof was, kregen we een snak en beet en de melding dat Belgen steeds moeten mopperen. Blijkbaar heeft Ad in zijn leven nooit leren omgaan met conflicten, want daar loopt hij nog steeds van weg.Ad, waarom kwam je niet eens kijken en een oplossing voorstellen in plaats van ons te mijden?

Verder een kleine vrij rustige camping maar ver van alles.

Gereisd met partner in augustus 2011

Ontzettend prettige en informele camping

Herman Berk
21-8-2011

Wij komen al jaren op La Leze, officieel omdat de kinderen het er zo leuk vinden, maar eigenlijk omdat we het er zelf ook heerlijk vinden. We zijn vooral enthousiast over de mooie campingplaatsen (ruim, veel schaduw, groen), de aanwezigheid van een heerlijk clubhuis en bibliotheek vol met spellen en boeken (scheelt kilo's bagage) en de goede en informele sfeer. Ad en Ria staan altijd voor je klaar, kennen iedereen bij naam en weten je altijd te helpen bij welk probleem dan ook. Kinderen hebben er vrijwel altijd aansluiting, en als er eens geen kinderen zijn is het clubhuis een uitkomst.

De camping ligt prachtig, alleen moet je wel een flink stuk rijden als je op zoek wilt naar grotten, kastelen of bergen. Wij vinden dat geen bezwaar.

Tenslotte: een leuke camping trekt leuke mensen aan. We zijn enigzins op onszelf, maar hebben altijd gezelligheid en aanspraak van de andere gasten, zonder dat er iets moet.

Al met al zijn we erg positief en komen er zeker weer een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Super camping

Cor en Wil
31-7-2011

Komen hier al jaren en voelen het steeds weer als een beetje thuiskomen. Een eehrlijk naturisten terrein, waar het goed toeven is voor jong en oud. Heerlijke gezamenlijke maaltijden op woensdag en zaterdag en een schitterend uitzicht op de Pyreneeën.

Gereisd met partner in mei 2010

Waanzinnig fijne camping

Ryan
18-7-2011

La Leze is een fantastische camping met prachtig en vrij uitzicht over de graan- en zonnebloemvelden. De kwaliteit is hoger dan de prijs. Het sanitair ziet er heel verzorgd uit met heerlijke douches. Ria en Ad doen er alles aan om de vakantievreugde te optimaliseren. Zelfs een koelkast staat de gasten ter beschikking, super wat een luxe. Emplacement de l'amour, een plek om zeker weer terug te keren.

Gereisd met partner in juni 2011

Niet onze camping

Michel
15-5-2011

Op de camping zijn veel vriendlijke mensen en het sanitair werd uitstekend schoon gehouden.

Ad & Ria (eigenaren) zijn vriendelijke mensen, en geven je ook een welkome ontvangst.

De gezamelijke maaltijden waren lekker en gezellig.

Voor de kinderen is er een mooie speel gelegenheid.

Jammer genoeg was er geen animatie aanwezig voor de kinderen.

Al hoewel, er waren een aantal gasten die het één en ander organiseerde.

Zeker de mensen die de pannenkoeken bakten, werden zeer gewaardeerd door de kids!

Maar de omschrijvingen en foto's op de site hebben bij ons de verkeerde verwachtingen gewekt.

Zeker de tekst "En de Pyreneeën ………. die kunt u bijna aanraken!!"

Heeft ons nogal teleur gesteld.

Dit was toch nog meer dan twee uur rijden (volgens TomTom).

Deze vakantie is ons dan ook tegen gevallen.

En we zullen hier dan ook niet meer komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Zalig thuis komen

Mieke Renshoff
13-2-2011

Al jaren een vaste klant in het voor- en najaar.

De rust van de omgeving (die schitterend is) en de rust op de camping doet ons besluiten om ieder jaar toch weer een week of 2 aan te wippen. Ad en Ria doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De camping is klein maar met alles erop en er aan. Als het weer dan ook nog meewerkt dan heb je daar een schitterende tijd.

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Leze in Gaillac Toulza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Leze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.