Gaillac Toulza

Reviews over Gaillac Toulza

Fijne naturisten camping

Anton,
    3-11-2014

Deze camping verdient een bezoek! Lieve nieuwe eigenaars en mooie omgeving. Rustige en mooie plaatsen.

Gereisd met partner in augustus 2014

Fantastische plek

Leny en Jan,
    19-8-2013

We hebben een super fijne vakantie gehad.

Mooie plaatsen een prachtig uitzicht.

Echt een aanrader.

Heel klantvriendelijk, Ria kookt heerlijk.

Gereisd met partner in augustus 2013

Ontzettend prettige en informele camping

Herman Berk,
    21-8-2011

Wij komen al jaren op La Leze, officieel omdat de kinderen het er zo leuk vinden, maar eigenlijk omdat we het er zelf ook heerlijk vinden. We zijn vooral enthousiast over de mooie campingplaatsen (ruim, veel schaduw, groen), de aanwezigheid van een heerlijk clubhuis en bibliotheek vol met spellen en boeken (scheelt kilo's bagage) en de goede en informele sfeer. Ad en Ria staan altijd voor je klaar, kennen iedereen bij naam en weten je altijd te helpen bij welk probleem dan ook. Kinderen hebben er vrijwel altijd aansluiting, en als er eens geen kinderen zijn is het clubhuis een uitkomst.

De camping ligt prachtig, alleen moet je wel een flink stuk rijden als je op zoek wilt naar grotten, kastelen of bergen. Wij vinden dat geen bezwaar.

Tenslotte: een leuke camping trekt leuke mensen aan. We zijn enigzins op onszelf, maar hebben altijd gezelligheid en aanspraak van de andere gasten, zonder dat er iets moet.

Al met al zijn we erg positief en komen er zeker weer een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Super camping

Cor en Wil,
    31-7-2011

Komen hier al jaren en voelen het steeds weer als een beetje thuiskomen. Een eehrlijk naturisten terrein, waar het goed toeven is voor jong en oud. Heerlijke gezamenlijke maaltijden op woensdag en zaterdag en een schitterend uitzicht op de Pyreneeën.

Gereisd met partner in mei 2010

Waanzinnig fijne camping

Ryan,
    18-7-2011

La Leze is een fantastische camping met prachtig en vrij uitzicht over de graan- en zonnebloemvelden. De kwaliteit is hoger dan de prijs. Het sanitair ziet er heel verzorgd uit met heerlijke douches. Ria en Ad doen er alles aan om de vakantievreugde te optimaliseren. Zelfs een koelkast staat de gasten ter beschikking, super wat een luxe. Emplacement de l'amour, een plek om zeker weer terug te keren.

Gereisd met partner in juni 2011
Gaillac Toulza scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews