Sorteren

Reviews over Frayssinet le Gelat

Mooie plek, zeer smaakvol

Alex van Reeuwijk
    24-8-2014

Wij hebben in augustus 2014 een week in gite La Porcherie mogen verblijven, samen met onze dochter van 7. De gite is door de gastheren zeer smaakvol gerestaureerd. De tuin en het zwembad worden goed onderhouden. De gastheren maken dat je je echt welkom voelt op het domein, ze zijn zeer gastvrij en attent maar laten voldoende ruimte voor rust en privacy. Prachtige ietwat rustige streek, maar met leuke plaatsen op korte afstand.

Een droomhuis

Nico Stam
    6-11-2013

Wij hebben in aug. 2013 met 2 volwassenen en 5 kinderen daar een week gezeten, en genoten van onze vakantie. Het landhuis is onderverdeeld in wat gites, en het totaal is zo mooi gerenoveerd en tegelijkertijd authentiek gebleven. Soms keken we ernaar, vanuit de grote tuin of vanaf de heuvel, en genoten van de schoonheid van het fleurige gebouw en de klassieke duiventoren. Ons heuveluitzicht was ook mooi. Met de auto maakten we uitjes, naar bv: Domme, een grot, Cahors, een lokale avondmarkt en Les Arques (met een bijzondere wandelroute door heuvels en moerassen) en we gingen kanoen op de Dordogne. De gastheren Emile en Erwin zijn heel hulpvaardig en blijven tegelijkertijd bescheiden op de achtergrond. Hun hondjes werden grote vrienden van onze kinderen. Verder hebben we veel in de grote tuin onder de bomen gezeten of gepraat met medebezoekers, terwijl de kinderen bij het zwembad of trampoline waren. Wij hebben genoten van een droomvakantie, en zullen deze ervaring nooit vergeten.

Prachtige gite in mooie omgeving, zeer gastvrij!

Miriam K
    3-10-2013

Wij hebben de eerste week van Oktober doorgebracht op Domaine Labastide. Een kleine gok, want het was een flink stuk rijden met drie kleine kinderen (4,2 en 1 jr). Maar dat was meer dan de moeite waard! Domaine La Bastide ligt op een mooie berg met fijn uitzicht, een paar km buiten Fraysinnet. Wij hebben gelogeerd in gite La Vacherie: een met smaak verbouwde gite die voldoende ruimte bood voor ons gezin. Vooral de fijne keuken en mooie hoge nok in de ouderslaapkamer vielen bij ons in de smaak. Onze oudste kinderen waren helemaal blij met hun stapelbed en voor de jongste stond een campingbedje klaar. Wat onze vakantie verder compleet maakte: de fijne tuin met mooi zwembad en weids uitzicht. De fruitbomen aan de landweggetjes waar je heerlijk verse vijgen, appels en noten kan plukken. Maar boven dat alles de gastvrije en klantvriendelijke houding van de gastheren. Ze doen (met gepaste afstand) erg hun best het je naar je zin te maken...en dat lukt hen heel goed! complementen!

Leuke, ongedwongen locatie!

Wim & Cecile
    5-9-2013

Wij waren met 2 personen in gite La Grange, wat een ruimte en prachtige grote eetkeuken waar wij heerlijk konden koken, zeer goed uitgerust met alles wat je nodig hebt. De gastheren Emile en Erwin zijn zeer gastvrij en weten een relaxte sfeer neer te zetten. Samen met hun lieve honden voel je de Franse warmte voor deze mooie locatie. Ook zeer geschikt voor kinderen die lekker kunnen zwemmen in de het zwembad en de tuin met prachtig uitzicht.

Met de leuke buren hebben wij een paar heel leuke dagen doorgebracht, kortom een aanrader! Veel succes Emile & Erwin

Prachtige vakantie in Domaine Labastide

Ellen Lenaers
    9-8-2013

We hebben een heel fijne vakantie gehad in Domaine Labastide, het is een mooie boerderij waarin 4 gites zijn ingebracht, ze zijn op een unieke manier ingericht en voorzien van alle comfort, er is ook een heerlijk zwembad. In het dorpje ligt er een kleine supermarket Vival en een bakker.

Het domein ligt op een heuvel in een zeer rustige en prachtige omgeving.

Het was een heel leuke vakantie ook owv de charmante gastheren Emile en Erwin!

Frayssinet le Gelat scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews